Data e postimit: 2018-09-23 19:55:27
Lexime: 22816
Vjeshta
Autori: Madita Syla
Lloji: Analize letrare
Tema: Vjeshta
Shkolla: Ali hadri
Klasa: 8B
Qyteti: Podujevë
E-mail: Email eshte i fshehur!


Vjeshta

Nje stinë ku ngjyra e gjelbert merr fund .E gjithe natyra merr ngjyre portokalli dhe kafe .Vjeshta eshte nje stine shume e bukur e cila na sjell nje mot te fresket dhe me shi.Secila stinë e ka bukurine e vet por edhe vjeshta ka bukurine e saj ...🍁🍁Sot fillojne gjethet qe te biejn dhe ta mbulojne gjithe siperfaqen e tokës .Vjeshta eshte nje stine e cila fillon më 23 shtator dhe mbaron më 21 dhjetor...🍂🍁

Vepra te ngjashme
Autori: Saide pnishi · Lloji: Analize letrare · Tema: Pêr pavarsin
Pavarsi Urime përvjetori Sa me knaqesi E pres kete ditë Si u ba Kosova Shtet i ri me ty pavarsi 17 Shkurti Pavarsi ështe ditelindja e djalit ton E fesofshim me skenderin Përgjithmon pavarsin Sa e lumtur jam Qe e shkruj kete poezi M...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Nderlikime familjare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Ndrëkëlime Familjare" Titulli: Ndrëkëlime Familjare Autori: Arthur Miller Lloji i tekstit: Drama Viti i publikimit: 1955 Analizë e tekstit: "Ndrëkëlime Familjare" është një...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per shkollen
Shkolla e rugoves Shkolla e rogoves E pa ni tragjedi U nda pre arsimit, Arsimtari per jet, Kimi biologji Nxënsat e rogoves Shumë janë tu merzit, Per msusin Safet gashi Që kurr ma msim nuk iu jep E prunen uçk-ja ne shkoll La...
Autori: Klea · Lloji: Analize letrare · Tema: Virtyti dhe vesi
Virtyti eshte nje gur I cmuar.Eshte njerruge jo teper e lehte qe e fiton me mund e me djerse.Ka njerez plot virtyte dhe te tjere plot vese nuk jemi te gjitheve njesoj edhe pse deshira per te qene te githe plot virtyte eshte e madhe. Kushdo mund te jete I ...
Autori: viktoria hodaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Populli im ne syte e mi
Kush eshte kjo qenie njerzore qe ha,pi,flet,qesh e qan?Me padyshim njeriu . Po nga erdhi ky njeri?Kush e krijoi ate?E kush mund ta dije? Natyra apo zoti e krijoi kete qenie kete njeri .Ky njeri jam une,je ti Cila eshte historia e njeriut qe erdhi ne kete ...
Autori: enderra · Lloji: Analize letrare · Tema: e
enderro sikur do te jetosh pergjithmon jeto sikur do te vdesesh sot
Autori: no.name · Lloji: Analize letrare · Tema: nje dite ne natyre
Shëtitja në natyrë është kënaqësi por edhe me familje të dalësh në piknik të kalosh ditën në një ambient të bukur është mrekulli.Ne për natyrën duhet të kujdesemi shumë ta mbajmë pastër prej mbeturinave.Natyra është një pjesë ...
Autori: madita syla · Lloji: Analize letrare · Tema: "Robinson Kruzo"
"Robinson kruzo" Ky roman i Defo tregon nje gjendje tejet interesante . Ai pershkruan jeten e heroit te tij ''Robinson Kruzo'' . - Robinson Kruzo lindi ne vitin 1632 ne '' New york '' nga nje familje e mire , por nuk ishte vendos , por babain e ...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per kosovaren
Kosovarja e vogel Kosovarja e vogel Ne luftë ka marrë pjesë Hej të gjith kur na ndëgjojn Le ta din per bes Plot guxim që ksovarja Ne luftë ka marr pjes Kosovarja vogel Bomben e ka hedh Hej të gjithë kur na ndëgjojn Le ta d...
Autori: leoar klaiqi · Lloji: Analize letrare · Tema: babadimri
babadimri babadimri plak i urt plak me mjekerr per vitin e ri dergoi nje leter me porosi cdo femij qe eshte i mir ti jap dhurata kam deshir por problema e pertac...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Analize letrare · Tema: Analizë e figurës së Medeas
Medea është një personazh kompleks që ka tërhequr vazhdimisht vëmendjen e kritikëve letrarë dhe të lexuesit të thjeshtë.ajo është mjaft aktuale edhe në ditët e sotme.mënyra se si Euripidi e ka krijuar këtë personazh është autentike e t...
Autori: Ajshe Jakupi · Lloji: Analize letrare · Tema: Bukuritë e Pranverës
Përshëndetje pranverë!Një stinë që na zgjon e na ringjall.Na ndihmon të gjejmë ajrin dhe ujin ngazëllyes e na emocionon nga yjet e natës...Pranvera është mënyra e natyrës për të thënë "Le të festojmë". Ajri është si një flutur me k...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per pavarsin
Pavarsi Mirse erdhe ne shtetin ton, Urime per shumë mote Se je shteti ma i ri ne botë, Urime Kosova nan Pavarsia. Edhe Skender Begi E ka ditlindjen bashk me Pavarsinë Urime me jet Të gjatë e te lumtur Per shumë vite suksese ...
Autori: paula · Lloji: Analize letrare · Tema: shoqe te ngushta
kam dy shoqe te ngushta, nuk ka miqesi me te madhe se kjo ....dihet se shoqeria ska fund...apo jo ato vajza sumnd..te krahasohen miqesia jone nuk mund te pershkruhet me fjal por eshte nje shprehje "trimi i mire me shoke shume". shoqet e mia i perqafoj d...




Komentet e fundit!

Emri: anonim
Email: anonimanonimi34@gmail.com
Komenti: 🍂🍁❤️❤️👏🏻👏🏻☺️

Emri: Klea
Email: Hkledrisa28@gmail.com
Komenti: ❤️❤️☺️👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽👏🏻

Emri: Klea
Email: Hkledrisa28@gmail.com
Komenti: ❤️❤️☺️👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽👏🏻

Emri: jgftrfthb
Email: leonitarexhepi@mail.com
Komenti:

Emri: Nita
Email: Bukurijehaxholli@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com