Data e postimit: 2018-09-12 21:01:59
Lexime: 3921 |
1.Nuk jetohet si miza në bisht të kalit 1
|
Durimi, miresia, bujaria ,perulja ,miresjellja tolerimi, pafajesia, sinqeriteti ... keto jane elementet qe perbejne te miren superiore ....Te gjitha keto duhet ti veshe secili nga ne .. sot ...neser .. gjithmone ...
|
1.Vdekja i bashkon njerëzit që janë të hasmëruar ndër veti !
2.Të dhurosh me zemër është bujari !
3.Bëj si di vetë ,e jo c'thonë të tjerët !
|
1)Askush nuk eshte vetem perderisa larg eshte dikush qe mendon per te!
2)Nuk kam ndryshuar thjesht kam hapur syte dhe kam kuptuar se si jane njerezit ne kete bote!
3)Dashuria e vertete eshte si HERKULI qe nese eshte e forte dhe e pavdekshme nuk vdes dh...
|
1.Nëse je i ditur ,je i fituar
|
1.Më e rëndë është plaga e fjalëve të rënda,sesa e plumbit !
|
1.Kur të vjen e keqja të zezat të rrokin ,në këto ditë të ngushta po e kërkojshe shokun !
|
Në jetë njeriu duhet të shoqërohet me ata njerëz që e bëjnë të ndihet mirë,me ata njerëz që brenda zemrës së tyre kanë c'ti dhurojnë ...të shoqërohet me ata njerëz deri në përjetësi !
|
1.Njeriu ndihet keq kur zihet me persona që për atë janë të rëndësishëm !
|
1.Të nderosh tëndin,të nderojnë të tjerët !
|
1.Si bëhet nder të keqit,sepse bëhesh më i keq se ai !
|
1.Njeriu plaket,shpirti nuk plaket !
|
1.Bima duket me të mbirë !
|
1.Njeriu ushqehet me bisedë !
|