Data e postimit: 2012-12-21 03:32:57
Lexime: 15584
ese pershkruese
Autori: Robinzon Kruzo
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: Robinson Kruzo
Shkolla: SH.M.U.2
Klasa: 7A
Qyteti: Vushtrri
E-mail: Email eshte i fshehur!


Na ishte njeher nje njeri ai e kaloj jeten e tij te vetmuar sepse atij i vdis e ema,ai deshironte qe te behet nje detar dhe te lundronte ne dete te ndryshe.Pasi i vdiq e ëma ai ishte vetem dhe ishte i varfer,ai dilte qdo dit ne rrug per te shikuar a ka diqka te re rreth vendit ku jetonte.Nje dit me von ai doli dhe e pa se po bente dikush nje zhurme te quditshme,ai u friksua dhe filloj te vrapoj.Mbas nje kohe e pa nja papagall dhe ai thoshte me vete:une e gjeta nje mik por une duhet ta mesoj te flas ne gjuhen time e te m e bej shoqeri e jo te jem i vetmuar.Lundrimi i par per Robinson Kruzon ishte i rrezikshum sepse mbasi doli per lundrim i hapi velat e anijes dhe filloj te dilte ne det.Lundrimi ishte i rrezikshem sepse ishte nje dite shum e frikshme dhe me mot te keq.Keshtu i kaloj jeta Robinson Kruzo-t dhe kishe ballafaqime me shume njerz te ndryshem.

Vepra te ngjashme
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Jeta
Je vetem. Eshte mesi I nates dhe je vetem. Ku jane te tjeret? Pse te kane lene vetem? Cfare ke bere qe te kane lene vetem?... Apo eshte faji I tyre. Po, po. Gjithnje faji I tyre. Faji I gjithkujt pervec teje… Akoma vetem. Pse akoma vetem? Mend...
Autori: Brisel Ndreu · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Shqiperia Ime
Shqiperia eshte nje vend shume i pasur nga ana turistike.Shume agjensi udhetimesh e kan quajtur Shqierine "perla e Mesdheut",pasi ajo ka nje klime mesdhetare te mrekullueshme gjate gjithe vitit,gje qe krijon nje vere te ngrohtr dhe nje dimer te bute.Shqip...
Autori: amarilda · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: teknologjia
Shikojme cdo dit femij me telefona nper duar,femij qe jan te varur ndaj makinave llogaritese,adoleshnt qe harxhojn ore te tera ne rrjete sociale ,njerez te varur nga ,makinat dhe njerez qe kan harruar shetitjet,kinemate dhe argetimet ne natyre. Shetitjet...
Autori: enis mumajesi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Më e mira per te gjithe
Ne në lagje jemi 26 djem.Kishim bërë plan te dilnim si grup.E kishim lënë takimin tek stacioni i autobusit ne oren 8 fiks.Të gjithë erdhëm atje por na doli një problem.Ne nuk e menduam se ku do te shkonim.10 djem thoshin te shkojmë tek liqeni ar...
Autori: Eliza Goga · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: ''Mendo globalisht dhe vepro lokalisht''
Nje natyre e gjelber,me lule e peme.Aja vlen te shkaterrohet,a ja vlen te jetojme ne nje siperfaqe te veshur ne zi??!Sigurisht qe jo,sepse ne qe zoti na dha jete duhet t'i jemi atij mirenjohes dhe natyres se tij qe na jep fryme.Por gjithandej ka njerez qe...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: libri
Libri është një shpikje e mrekullueshme e njerëzimit. Libri eshte pasuria shpirtërore e popujve dhe e kombeve te ndryshëm te botës. Kush ka nje libër, ka nje thesar. Me shpikjen e librit përparoi me hapa gjigandë zhvillimi I arsimit, I kulturë...
Autori: mishel · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: paqa
une gjithmone i beja pyetje vetes pse paqe dhe jo lufte. por nje dite e kuptova pse paqe sepse paqa sjell shume lumturi dhe dashuri ne jeten e njerzve ndersa lufta sjell vetem shkaterrime dhe vdekje qe asnje nuk e deshiron .paqa eshte gjeja me e mire ne ...
Autori: Serxho Preka · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: kush jam une
askush nuk na njeh ne me mire se qe njohim ne vetveten, askujt smund ti thuash se kush jam une?!. KUSH JAM UNE?! SERXHO nje krijese njerezore qe erdhi ne kete bote si gracke e nje dashurie te madhe midis dy personave me misionin te jetoj. Jam drite e n...
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Gjithqka ndodhë në jetë!!
Ne jeten e perditshme disa gjera qe na vrasin, e qe patjeter duhet t'i bejme, jo na deshira, por se jemite detyruar. Ndonjehere eshte me mire te largohemi qete, edhe pse brenda teje degjon tek bien mbi toke copezat e thyara, e krijohet nje zhurme. Por mos...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Essay about avantages and disavantages of join a gym [120
Joining a gym has both advantages and disadvantages. On the positive side, gyms offer a wide range of exercise equipment and facilities that cater to various fitness goals. They provide a convenient and structured environment for workouts, enabling indivi...
Autori: Sirela Hoxhaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: domozdoshmeria e mbajtjes se nje kafshe shtepiake
une mendoj se kafshet shtepiake jane shume te rendesishme per njerezit por prinderit e mi nuk mendojne keshtu. Keto kafshe nuk quhen kot "shtepiake" . Ato jane te prirura per ti ndenjur afer dikujt . Ju do te thoni perse ? duke filluar nga arsyeja me elem...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Shoqeria
Qe me lindjen e njeriut ka lindur dhe nevoja te mos jete vetem.Per te mbijetuar atij I duhej te qendronte me te tjere te llojit te tij .Por tani kohet kane ndryshuar .Njeriut nuk I duhet me te mbrohet nga kafshet e egra por nga dicka me e madhe me e eger ...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Denimi me vdekje
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon se dikush do te denohet me vdekje mendon dicka cnjerezore dhe ne fakt keshtu eshte.Ne ditet e sotme denimi me vdekje nuk eshte hequr ne shume vende dhe ky ...
Autori: Saide Pnishi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Per bjeshken
Bjeshka e pashtrikut Bjeshka e pashtrikut Shumë po ushton Ushtrin qlirimtare Po thot ku e kom Edhe dushku i malit Shumë o përmallu Ushtria qlirimtare Me ardh këtu Komandantet me ushtri Në bjeshk komandantet Në vrri me ushtri Te...




Komentet e fundit!

Emri: Eduart
Email: Eduartelezi7@gmail.com
Komenti: Jo keq

Emri: thjeshtna
Email: thjeshtna@outlook.com
Komenti: Si fillim kjo nuk eshte ese dhe eshte pak si kot. Se dyti gabimet drejtshkrimore jane te shumta. Se treti duket si nje peralle koti. Se katerti nuk eshte respektuar struktura e esese.

Emri: SkaRendesi
Email: wtf@hotmail.com
Komenti: Ne fakt Robinson Kruzo eshte liber dhe jo perralle po ti o vllai ja ke fut kot lale

Emri: fjolla morina
Email: anjeza1986@zbavitu.net
Komenti: Shum keq o lale nuk me pelqn fare.

Emri: Sara
Email: Sara_sara@yahoo.co
Komenti: ncncncn kjo nuk eshte nje eseee

Emri: emilia.shyti
Email: emilia.shyti@mail.com
Komenti: very good!

Emri: ilir merkuri
Email: ilir123@info.al
Komenti: nice

Emri: Ina
Email: ina.dena@hotmail.com
Komenti:

Emri: andi
Email: andi.brecelona@live.com
Komenti: lale nuk dum perralla ne dum ese

Emri: hehehe
Email: hehehe@yahoo.com
Komenti: nk esht ese bindese


Emri: sadasdasd
Email: asdasdasdas@hotmail.it
Komenti: gjithesesi eshte a bukur nejse mu nuk me duhet

Emri: hahaJO
Email: asasasghghj@yhaoo.com
Komenti: ca ja fut kot kjo nuk eshte ese bindese kjo eshte prralle skandaloze

Emri: stegjov
Email: stefgjov@yahoo.com
Komenti: kjo nuk eshte ese argumentuse bindese

Emri: stegjov
Email: stefgjov@yahoo.com
Komenti: kjo nuk eshte ese argumentuse bindese

Emri: bessa
Email: bessabessy@yahoo.com
Komenti: kjoo nk eshte ese pershkruesee ,,kjo eshte pak a shume nje peralle dduke pare vtm pjesen e hyrjes

Emri: bessa
Email: bessabessy@yahoo.com
Komenti: kjoo nk eshte ese pershkruesee ,,kjo eshte pak a shume nje peralle dduke pare vtm pjesen e hyrjes

Emri: klea
Email: kleamuhametaj@yahoo.com
Komenti: bravo bravo sh bkr

Emri: klea
Email: kleamuhametaj@yahoo.com
Komenti:

Emri: klea
Email: kleamuhametaj@yahoo.com
Komenti:

Emri: shaha
Email: shaahaa_gl@hotmail.com
Komenti: shum bindse



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com