Data e postimit: 2018-07-15 22:46:52
Lexime: 3258 |
DRAMATIZuar: “Bardha e Temalit” –Kapitulli VII-XI
“VII”
Dy pleqë të fisit të Shllakut takojne Mhillin e Vlashajve
Pleqtë:
-Kemi ardhur t'ju lutemi të shkoni te pashai dhe t...
|
kaluan min ore dite ja u bene nje jave nje muaj pa ty erida ime do kaloje edhe nje jete e tere. nuk mundem te mesohem me faktin se ti ike pergjithmone per te mos u kthyer me kurre me thuaj eri... a mos i ke lene dikujt dicka per te me dhene apo per te me ...
|
na ishte nje her nje nen e cila kishte vetem nje djal e donte me pergjat ishte edhe vasha e zemres qe djali e donte nje dit nena i tha djalit,djali im ne gjdo mal gjuaj vetem ne malin e kuqedres mos gjuaj,por djali nuk e degjoi nenen po degjoi vashen e ze...
|
ata kerkonin lumturi ben fjal per 4 femij mes tyre dhe nje vajze te cilet ishin shoke te ngushte shum endrrimtar per nje jete me te mire sepse kishin pakenaqesira ne familjet e tyre prandaj ata ndermoren nje aventur te rrezikshme per ata sepse ishin ne nj...
|
Vepra është një roman kronikë e kohës. Vepra është natyraliste për nga stili, sepse përshkruan me detaje të stërholluara mjedise, personazhe dhe veprime dhe trajton çështje tronditëe sikur të ndodhnin përditë në jetën e njerëzve. Flobe...
|
Ora ecen ecen pa pushim dhe gjumi ne syt e mi nuk duket gjekundi.Me kohen eshte larguar edhe ai vetimthi duke lene pas zhgenjime pafund qe shoqerohen me lote te shpirtit.Jam lodhur tek sa ndjek me ankth pa pushim tik taket e saja duke pritur se ne nje cas...
|
TM Krijuar nga:
Nevin Kamberi ,Kevin Kamberi,Alvin Kamberi 21.04.2016 Mbaruar:25.04.2016
Kapitulli 1. Zoll Rece Fantazma .
Një ditë një djalë që quhej Rik pa në një gazetë një gjë shumë interesante.Ai shkoi tek shtëpia e shokut...
|
Kjo është parathenia e asaj që kam bërë.
Danielit, një agjent FBI-je i ngarkohet një detyrë në vendin e fundit ku do të donte të shkonte. Po atë ditë, kur vjen në New York, ai takohet me babanë e tij, Xhejms Xhounërs, por ky i fundit vd...
|
Autori:
asma
·
Lloji:
Romane
·
Tema:
jeta e nje vajze deri atehere perfekte por qe merr drejtim te kundert
parathenie:"jeta eshte e shkurter dhe plot te papritura ".Keto fjale jane pak per ta permbledhur te gjithe kete liber ,por ama jane shume sa per te hapur 1 dere kureshtjeje.Ky roman ben fjale per jeten e nje vajze 13 vjecare .Deri ne kete moshe jeta e saj...
|