Data e postimit: 2018-04-13 21:16:45
Lexime: 21671 |
Fshati im ishte i fundit mbi lum.Ai edhe boren bardhoshe i fundit e shkunde nga shpatullat.Une dhe qenushi im bardhoshqe s'ishte me i madh se macja gjumashe
|
Nëse dëshironi të jeni vetvetja asnjëherë mos u brengosni se çfarë thonë njerëzit për'rreth jush,përderisa një person e di se kush është asnjëherë nuk brengoset për fjalët e kota të njerëzve.
Nëse ju nuk mund ta pranoni dhe ta kupton...
|
Jeta na sjell shume te papritura,ndonese fati eshte ai qe vendos per jeten tone. Ne jete kemi ardhur per tu perballuar me cfaredo lloj pengesash por secili nga ne nuk duhet te heqe dore ne ato se cfare kerkon . Varferia e madhe te ben te largohesh...
|
Autori:
Melisa Preçi
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
Ti pranosh ndryshimet mes njerëzve është një vlerë që duhet cmuae
Sot do të flas për një fenomen të cilit ia kemi hapur dyert dhe e kemi lejuar të jetojë me ne .Mbase të ndikuar nga historia ,koha ,rrethanat ,psikologjia njerëzore .Shumë qeshin me këtë fenomen ,zbaviten me të. Ama mos kujtoni se është një...
|
TE DREJTAT E FEMIJEVE
Femijet jane me te shtrenjtit.Gjithkush dhe kushdo do te deshironte qe te drejtat e tij te mos i shkeleshin ose shfrytezoheshin.Femijet kane te drejta ne kemi te drejta dhe duhet qe keto te drejta te na respektohen .Te par...
|
Je larg njerezve!Me ose pa deshire je "i braktisur".Ndoshta nga vetja qe u lodh duke u vrapuar kujtimeve ,duke iu shmangur emocionit qe ato shkaktojne,ose nga te tjeret qe ndoshta u lodhen duke te degjuar ty tek rrefen kujtimet e tua.
Rendesia e arsyes z...
|
Piktor, fotograf dhe arkitekt Kolë Idromeno (1860-1939) është ndoshta një nga piktorët e hershëm më të njohur të pikturës shqiptare. U lind në Shkodër dhe filloi të vizatonte dhe të bënte akuarele që në moshë të re (1871-1874). I ndih...
|
Tema : Une dhe seksualiteti im
Te jesh femer eshte te jesh ‘’gjithcka’’ njekohesisht. Te jesh e embel por dhe e eger, delikate por dhe e forte , e zgjuar dhe lozonjare ,e guximshme dhe e mbrojtur ...
Te jesh femer nuk eshte e l...
|
Nëse shpesh ankohemi duke thënë se jemi të pafat gabohemi. Fati nuk është një rastësi që duhet të na ndodhë. Psikologët e kanë përcaktuar si skenarin që mund ta programojmë vetë, përmes veprimeve dhe përgjegjësive që duhen marrë në ...
|
E denuar sepse jam femer,e denuar qe nga barku i nenes,i dashur baba ti qe me martove pa deshiren time,ti qe edhe kur linda nuk qaje nga gezimi por qaje sepse nuk isha nje djale,ti qe mohove femirine time,ti qe kurr nuk me lejove te dilja me shoqet e tu b...
|
Te erdhi dita shqiperi ,një ditë që e kemi pritur prej shumë kohësh .
Do te festojme per ty sepse ti bere qe te kemi mish te pjekur.pune e madhe se tu dogjen vetullat dhe qerpiket ti s'pyet per rrezikun ndaj hap nje goldenigell, kuq e zi shqiptaria....
|
Sot,në shoqërinë moderne kapitaliste jemi të rrethuar me modele që kanë në qendër të saj paranë.Shohim njerëz të pasur që bëjnë shpenzime të çmendura.Apo me modelin e njerëzve shumë të pushtetshëm ,e të rrethuar me pushtet.Ne priremi...
|
kur fati te deshperon kur asgje nuk te shkon kur te jesh lodhur nga kjo jete kur te ket lodhur ky realitet as ateher mos u deshpero se ekziston dikush qe te do dikush qe kurr s te harron dikush qe gjithmon te kujton ai te krijoi jete ndaj tij neser ai do ...
|
Nuk pres asgje nga askush! Te presesh
te ben gjithmone keq.
Problemet nuk jane te perjetshme dhe
kane gjithmone nje zgjidhje.
E vetmja qe nuk ka zgjidhje eshte
vdekja.
Mos lejo askend te te ofendoje ose
poshteroje!
Asnjehere mos humb vleresimin ...
|