Data e postimit: 2018-04-04 13:33:13
Lexime: 2530
Babi
Autori: Gedda Harley
Lloji: Analize letrare
Tema: Babi
Shkolla: Shkolla 9 vjecare Njazi Mastori
Klasa: VI-a
Qyteti: Shijak, Durazzo
E-mail: Email eshte i fshehur!


Babai im i zemëruar nuk e di se çfarë ka??? Vjen rrotull i frikësuar zemra per pak sa s'po i ndal. Ne pune nuk shkon, me gojë nuk ka flet
Nuk e di se çfarë ka por shumë po na shqetëson vërtet ✍️✍️

Vepra te ngjashme
Autori: Lija · Lloji: Analize letrare · Tema: Ismail Qemali,Marigona
28 Nentori Me 28 Nentor Ismail Qemali E ngriti flamurin ne vlor. Dhe ate flamur Shqipetar e Adhuron e tere Bota mbare. Nje vajz me Emrin Marigone e Qendisi dhe ia Dha Ismail Qemalit Ne dore per ta ngritur Ne vlor.
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Analize letrare · Tema: gjuha
Gjuha jone eshte thesar i diturise sone,rilindasit tane u munduan shume qe te bejne nje gjuhe te perbashket per te gjithe shqiptaret,kudo qe ndodhemi.Gjuha eshte ajo qe ne na bashkon,na ben te ndihemi nje popull shqiptar.Pavaresisht se jetojme te ndare ne...
Autori: emili · Lloji: Analize letrare · Tema: iliada
AKIL PELIDI HEROI I FAMSHEM I LUFTES TROJANE,TIPI IDEAL I KOHERAVE HOMERIKE.HOMERI TE ILIADA NA JEP NJE KUADER TE [PLOTE MBI PREJARDHJEN JETEN DHE LUFTEN E ALILIT,KURSE TE ODISEJA SHKRUAN PER NDERIMET QE JU BENE PASI VDIQ. SIPAS MITOLOGJISE KA QENE BIRI I...
Autori: Erika Remark · Lloji: Analize letrare · Tema: Realiteti dhe dueti fat-ekzistence
Ti fat i jetes time te gdhenden ne argjile, Te rrenjosen ne toke te shkrete , E plasaritjet mbi emrin tend , Plaken vitet nje e nga nje. Ti quhesh art,art ne qelq te ftohte Lashtesi e njohur nga shekujt qe s’njohe Zotin tend! Thuame, ti madheshti ...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Froni i tradhetuar
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Froni i Tradhtuar" Titulli: Froni i Tradhtuar Autori: Henrik Ibsen Lloji i tekstit: Drama Viti i publikimit: 1879 Analizë e tekstit: "Froni i Tradhtuar" është një prej dramave m...
Autori: Medina Pllana · Lloji: Analize letrare · Tema: dita etj
Sot eshte nje dite e veqant sot eshte edhe nje dit e shenuar me flamur ne dor jemi duke festuar te gjithe po e festojme per te shtrenjtin atheun ton 17 SHKURTI TI JE DIYA JONE
Autori: erdi syla · Lloji: Analize letrare · Tema: zahir pajaziti
"Zahir Pajaziti" U vrane trimat ne pestove Duke luftuar per Kosovë! Syri i shqipes s'trembet per liri Ku flitet shqip i themi dardani. Urojme token qe te rriti Ty o trim, ZAHIR PAJAZITI!!!! ...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Analize letrare · Tema: !
Dhimbja me ka vrar e malli shum M'ka marr jetes nuk i dihet çdo gjë T'vjen si bomb hidrogjeni ne ato Momente kur sje i pergatitur taman Spo di se çka me than a me fol Per dikan qe sdin me respektu apo Per ato që rrin ter diten mbas Krahvet du...
Autori: mendim kafexhiu · Lloji: Analize letrare · Tema: ditelindja
ditelindja ime ne ditelindjen time ftova shume shoke si Elkuranin,Arblendin,Bardhin,e shume shok te tjere.ne para se te vinte torta e ditelindjes sime ne benim lojra te ndryshme etj.kurr erdhi torta ime te gjithe u habiten uaaaaaaaaa. Une mendova nje ...
Autori: melina · Lloji: Analize letrare · Tema: Skenderbeu
Skenderbeu legjendar o heroi yne kombetar shume armiq ti ke vrare je nje luftetar i rralle Me turqit ti ke luftuar Shqiperine e ke nderuar se prej teje kemi sot Shqiperine atdheun tone Luftove me qindra vjet qe sot ne kemi nje shtet sh...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: Provimi i lirimit, gjuha shqipe test, provimi i klases 9, klasa 9, provim lirimi teza, shenime gjuha shqipe 9
Materiale/Shënime për provimin e gjuhës Shqipe për klasën e 9 Shënim: Ky material është një koleksion shënimesh që fillojnë nga klasa e 6 deri në të 9-tën dhe nuk janë në ndonjë rregull hierarkik gjithsesi. Shënimet shërbejnë thjesh...
Autori: Anonim · Lloji: Analize letrare · Tema: Kanuni
Kanuni eshte nder ligjet me te vjetra te Evropes.Ky kanun eshte permbledhje e normave dhe dokeve shqiptare,ligjet e tij kan sherbyer per nje kohe te gjate si norma shoqerore dhe si nje sistem vetqeverises qe mbizoteronte ne viset e malesive te Shqiperise...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Analize letrare · Tema: Poezia dhe proza poetike
Krahasimi midis poezise dhe prozes poetike.Ka ndryshime dhe te perbashketa midis te dyjave ketyre veprave.Dallimet te poezia “Kroi” jane se ajo shkruhet ne vargje,ka ritem,ka rime dhe gjithashtu te poezia “Kroi” e Safos,përjetimi I autorit realiz...
Autori: Selina Temko · Lloji: Analize letrare · Tema: Kush pret nje peme , pret nje jete!!!
Eh, e cfare jane pemet per ne? Sigurisht qe pemet jane gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse pa to ne nuk do mund te jetonim. Pemet na falin qetesi dhe per me teper nje butesi te paharrueshme.Ne kurre nuk duhet ti presim pemet sepse pemet jane burim i...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com