Data e postimit: 2018-03-18 20:26:44
Lexime: 61425
Nje faqe ditari
Autori: Andi Hibroj
Lloji: Leter
Tema: Ditari
Shkolla: Aristoteli
Klasa: XB
Qyteti: Tiranw
E-mail: Email eshte i fshehur!


E hënë
19/03/2018

I dashur ditar

Ja ku po takohemi sërisht pas kaq shumë vitesh. Jam ulur përsëri në të njejtin vend ku ulesha kur isha i vogël dhe po të shkruaj sërisht. Pothuajse e kisha harruar se si ndihesh kur shkruan një ditar. Besoj se e di arsyen që nuk të kam shkruar për kaq shumë kohë...
Koha fluturon dhe ne rritemi, por ti, ti je përsëri i njëjti. Nuk e kisha menduar kurrë se do të takoheshim përsëri, por çuditërisht diku mes librave u gjende ti, miku im i vjetër. Më mungojnë ato kohët e fëmijërisë kur kisha kohë pa limit, tani koha është shumë e pakët dhe shumë e vyer në të njëjtën kohë. Eh, kujtimet...
Ups, se për pak harrova të të tregoj për ditën e sotme. Ishte një ditë e thjesht gjimnazi nuk kishte ndonjë gjë interesante. Si çdo ditë tjetër dëgjoja shpjegimin e mësueses, të paktën kështu e lija atë të mendonte, por në fakt mendja ime kushedi nga fluturonte. Dhe kështu i përhumbur në imagjinatë i kalova ato gjashtë orët e mësimit. Tani më duhet të shkoj pasi koha kalon dhe më duhet të përgatitem për ditën e nesërme, shpresoj që t'ia kaloj sa më mirë. Nuk e di nëse fati na bashkon përsëri ndonjë ditë, por gjithsesi deri atëherë shpresoj që t'ia kalosh sa më mirë. Mirupafshim ditari im i dashur!

(Follow on instagram is andi_hibroj 😉)

Vepra te ngjashme
Autori: Arbnora Ceka · Lloji: Leter · Tema: Shoqe
Gjylsime! E di,se si ndihesh kur e ke nje shoqe të zemres? Ndihesh si te jesh me e pasura ne bote!Nuk frikesohesh nga askush! Ngaqe e di se dike e ke pas vete! Duhet te falenërosh Zotin qe te ka sjelle nje shoqe si un! Si un ti smundesh të gjesh k...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Leter · Tema: Leter Nga Nxenesja Jote
Leter nga Erjona *_* Ti per mua ishe nje person mahnitës. Dhe ende je.Mesimi yt per mua ishte dituri e pergjithshme.Sa here qe te shof ndihem nxenese.Dashuria si mesues qe une e ndjej tek ti eshte shume e madhe.Sa qe nuk mund ta besoshë. Ai ndri...
Autori: Kushtrim Berisha · Lloji: Leter · Tema: Viti i Ri
Viti i Ri po afron dhe kjo mundësi e re për të arritur qëllime, sfida dhe ndryshime të reja është gjithmonë e mirëpritur nga të gjithë. Familja dhe miqtë bëhen edhe më të dashur në një festë si kjo, ndaj edhe meritojnë mesazhet më të ...
Autori: Anaili · Lloji: Leter · Tema: Urim per motren time
… Padyshim qe per mua je bekim! Ndoshta tani ti po feston 20-vjetorin tend,ndersa une po festoj diten qe ti erdhe ne kete jete, ne jeten tone dhe mbi te gjitha ne te timen. Faleminderit qe je motra ime! Personi perballe se ciles “dashuria” largohet ...
Autori: autorja X · Lloji: Leter · Tema: njohja dhe perballja me vetveten, kjo eshte nje nder letrat me te bukura qe kam lexuar dhe do doja qe dhe shume te tjere ta lexonin per fat te keq autorja nuk dihet kush este po kjo leter eshte mallengjyese
leter zemres 15.1.2017 Haha, nuk kam menduar kurrë se një ditë do arrija të qeshja me veten . Më në fund dhe këtë e bëra, qënka e çuditshme por kuptohet keqardhje për veten mund të ndiej vetëm unë. Nuk e di si kanë shkuar gjërat por ...
Autori: Gerta · Lloji: Leter · Tema: Ndjenja
Edhe sot si atehere me nostalgji kujtoj femijerine time.Sepse ti ishe pjese e femeijerise time,dashuria ime.E c'kuptim kishte?! Zemra ime rrehte fort e askush se dinte,as ti.Te doja nga larg,duke te shikuar.E mrekulluar si asnjeher me pare.E dashuruar me ...
Autori: Eva Hysaj · Lloji: Leter · Tema: Leter per ditelindje
E dashur Ola Te uroj 100 vjece! Te ralizofshin te gjitha endrratdhe suksese ne mesime! Te puth shoqja jote Ana! Mirupafshim!
Autori: Klevisa Buzi · Lloji: Leter · Tema: Letra
Nje leter per ty kam shkruar.Nje zemer per ty kam hapur,nje liber per ty kam shkruar.Sa bukur eshte te shkruash per nje mik te dashur per ty nje zemer eshte hapur si qielli i kthjellet nen driten e henes.Kete ese po e shkrauj per nje mike qe se kam me ppr...
Autori: xhulja · Lloji: Leter · Tema: fantazmat
bloodymeri bloodymeri top sheqeri top sheqeri . bloodymeri bloodymeri e ka trupin si bidon feri bloodymeri e veshur si nuse del si samra neper puse . bloodymeri thot une te vras une i them nuk ta zgjas ta kercas. bloodymeri del neper pasqyra me thot ...
Autori: Edita Tahiri · Lloji: Leter · Tema: mesuesja ime me e dashur
mesuesja ime nuk gjej dot fjale per te te falemenderuar .ti qe memesove se si te shkruaj . me mesove te lexoj ,recitoj e me mesove cdo gje je mesuesja me e mire qe te kam takuar nuk do te haroj asnjeher .ti per mua je munduar e nuk me ke lenduar te d...
Autori: Sweet home · Lloji: Leter · Tema: Home Sweet home
My secret is: MY FAMILY iS MY LIFE HOME SWEET HOME To home has is more happiness I LOVE MUCH My Home
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Leter · Tema: Leter
Hejj Ckm, Besoj se te erdhen letrat qe te kam derguar dhe me beso se do te te shkruaj dhe shume te tjera. Sot ta ndjeja nevojen sic cdo dite. Desha te te them se qe kur je larguar ti nga kjo bote,njerezit e ndyre shumohen akoma dhe me shume.Po po ata nj...
Autori: Ledd · Lloji: Leter · Tema: Shoqja ime😍
Kjo nuk eshte nje leter dosido . Eshte nje leter dedikuar shoqes sime me te mire . Ajo quhet V.T 😇. E falenderoj zotin qe me njohu me te . Mike e di qe do habitesh kur ta lexosh kte leter .🥰 Jo me kot po e shkruaj . Keto kohe ti ke qene personi me...
Autori: Rudina Gurra · Lloji: Leter · Tema: Vellai im .
Ike vella ! Me le vetem ! Si nuk mendove per mua te shkreten ! Qaj ! Nat ,dit pa pushuar . Dashuria ime per ty nuk ka te mbaruar . Nat e dit vuaj shum. Vec ne enderr te perqafoj pafund. Nuk ngopem dot duke te perqafuar . Se malli im per ty...




Komentet e fundit!

Emri: Dejvis
Email: Udhxhxhdhdhdhdhdh@gmail.com
Komenti: Super😃

Emri: Donald
Email: Donaldshehu12@gmail.x
Komenti: Fuck you shum kot

Emri: AISHE DAUTLLARI
Email: esliblaceri@pogradecaret.com
Komenti: UNE JAM E VOGEL 8 VJEC SA SHOQJA IME ARTEMISA NE MBAJME DITAR NE E DESHIRONIM ATE SHUME E BUKUR KJO POEZIA KUSH E KA SHKROJTUR

Emri: mateo
Email: klarida.metaj12@gmail.com
Komenti:

Emri: mmd
Email: mmm1@yahoo.com
Komenti:

Emri: DOnald
Email: donaldshehu12@gmail.com
Komenti: /

Emri: DOnald
Email: donaldshehu12@gmail.com
Komenti: /



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com