Data e postimit: 2018-02-19 18:48:32
Lexime: 5540
Kur rete marrin jete
Autori: Nekie Qejvani
Lloji: Tekst pershkrues
Tema: Pasqyrimi i dukurive lart, ne jeten toke!
Shkolla: Gjimnazi"Andon Zako Cajupi"
Klasa: X-9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


(Dedikim i atij engjelli,e cila simbolizoi dhe tregoi se si trajtohemi "ne" ne Shqiperi!!)


Po veshtroja perreth,por nuk po zija rehat. Levizja neper dhome,por perseri nuk po qendroja dot.
Trupi im po leshonte disa buleza djerse,ku nuk mund t'i imagjinoj. Termometri shenonte 39 grade celcius. E di qe gabonte sepse ishte ende dimer.Ulem ne shtratin tim,perpiqem te veshtroj ato libra,por s'mund te futem ne to,perpiqem te mbaj eren e tyre eksituese,por s'me ndjellin gje.Provoj te shtrihem ne krevat,veshtroj tavanin e bardhe ne te cilin hidhesha kudo neper cdo gje te hijshme e te pahijshme te kesaj bote,por... Perseri nuk shikija gje,vecse tavan i bardhe,asgjee teper. Ende kisha djerse ne trupin tim.
Ngrihem dhe shkoj ne ballkonin tim aty,ku mund ta shoh cdo gje ne pellembe te dores, duke qene se pallati im eshte mjaft i larte. Hap dritaret dhe veshtroj... Koha ishte e kthjellet . Vetem nje ere e lehte valviste floket e mi. Rrezet e diellit ishin te pakta,por perseri ishin te drejta si floket e "nje vajze". Rete...,ahh...ato re! Qe s'di si t'i quaj. Po filloja t'i veshtroja me endje ato re. Ishin te plota,te dendura e te pastra.
Ato bashkoheshin me njera-tjetren duke dhene forma te ndryshme . Si ka mundesi?! Sa qesharake,aq edhe e vertete. Sepse keto gazra te qiellit japin cdo forme qe ne kemi ne toke.
Po shikoja qe kishin formen e nje ibriku caji dhe nje filxhan te vogel. Po buzeqeshja pasi kujtoja grate e lagjes time,qe ne ate orar dreke mblidhen me filxhanin e kafes,apo te cajit perpara. Ehhh... Pak me tutje,ishte nje re qe kishte formen e nje zemre. Po,po edhe ajo zemer atje pasqyron jeten tone. E shikoja ishte e formuar nga re te bardha,te dendura . Pikerisht ,ajo pasqyron vrullin,fuqine,ndjenjat,lumturine,force nje lidhje te sinqerte dashurie,por jo vetem ne cift,por edhe ne rreth. Por ia...,nje zemer e lodhur e krijuar nga ato re te qiellit,ishte pak me tej,por ishte jo e plote,nga re gri e jo te kthjelleta,por te shperndara. Pikerisht dhe kjo zemer pasqyron vuajtje,trishtim,lodhje,egoizem,jo vetem ne lidhje dashurie midis ciftit,por edhe ne dashurine e rrethit. Sa te verteta jane ato re. Mbylla syte e po qendroja ashtu. E ndieja qe dielli po ikte dhe jashte po zbehej,era sa vinte e behej me e dendur,por me pelqente te qendroja ashtu,teksa ndieja te me thaheshin bulezat e djerses ne trup. Por...,nuk zgjati shume. Koken e mbaja lart me syte e mbyllur. Jooo...
Ndjeva nje tronditje,nje lemsh mu mblodh ne zemer,nuk dija c'te beja dhe ia filloi te me dhimbte aq shume, saqe po me dilnin lot nga syte. Kur... Trupi im u trondit. Ula koken,hapa syte te cilet ishin gati te lotonin,pasi po u cahej cipa dhe... Degjova dy te shtena arme... Syte e mi u zmadhuan. Gjej me sy dhe shikoj trupin "e saj" nha lart dhe tre te shtena arme,perpara asaj ndertese dhe shikoj ate djale,qe me pas godet veten...
Nuk e njihja ate vajze,por syte e mi u mbyten ne lot,nuk po nxirrja ze,thjesht veshtroja e mekur midis loteve, me lemshin ne brendesi te qenies time. Ktheva koken perseri dhe e pashe per here te fundit ate engjell te mbytur ne gjak,me syte e hapur ,te kristalte dhe jeshil,qe shnderrisnin te hapur ,por tashme ne erresiren e pafundme,jo ne nje jete me diell per te!
Lotet po me merrnin rrjedhe ashtu si ai shi i furishem,qe nisi te binte. Ia dhe koha...ahh...kjo kohe...
Atyre rreshjeve te shiut iu bashkuan te qarat e motres se saj,klithmat therrese,dritheruese e rrenqethese, qe qendronte mbi trupin e saj te mbytur ne gjak ,te tretur ne vdekje e te lagur ne shi. Mbi trupin e saj te pajete, atje perpara asaj ndertese qe eshte enderra ime. Por... Ia dhe koha...aahhh... Ato re pasqyruan gjithcka.
Nuk po levizja ngriva...,zhurmat e shiut,vetetimat,zija e kohes,zhurmat e njerezve,klithmat mos,joooo...,po gjarperoheshin midis tyre. AAhhh...kjo kohe...aahh...
...
Cdo veprimtari e jetes tone njerezore ne toke eshte nje paralelizem ,e pse jo nje pasqyrim i dukurive ne hapesire.

Shenim: A.M u nda nga jeta me 20 Janar 2018 .(Larg dhunes,peruljes dhe poshterimit te brishtesise dhe universalitetit te femrave,ne bote!!!)

Vepra te ngjashme
Autori: Melina Gjinika · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Eskurson
Mesuesja organizoi nje eskursion me klasen tone ,destinacioni ishte ne pull. Sapo shkuam aty pame shume peme dhe nje rremuje te madhe ne siperfaqen e tokes .Po,po,rremuje ,sepse kishte shume drunk qe binin nga lartesite e pemeve dhe shume shkurter te ndry...
Autori: Elsika Murrizi · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Dua Lipa
Dua Lipa eshte nje vajze 25-vjecare , kengetare, tekstshkruese, dhe modele me prejardhje shqiptare , qe jeton dhe vepron ne Londer,Angli. Eshte e gjate 1.73cm dhe peshon 63kg. Ka floke kafe , me te bardhe dhe baluket roze.Syte e saj jane ngjyre kafe . T...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pershkrim subjektiv.
Edhe pse nuk kam qene kurre ne Stamboll prape e dua me shume se cdo vend tjeter ne bote.Ndertesat moderne te nderthurura me ato te vjetrat e bejne Stambollin te duket si nje parajse me vete.Guret e medhenj afer Detit te Zi,ne zonen e Trabzonit,jane vend...
Autori: VVVVVVVV · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Gjyshe
GJYSHE Askush nuk mund te pershkruaj dhimbjen time per ty.Ti ishe si nje shoqe e ngushte per mua.Ti ike e me le.Me than te behesha e forte po nuk munda..Me ke do te flas tani kush dk te ma hape deren kur kthehem nga shkolla.Kush do te me mesoje se sj te ...
Autori: Franceska Paja · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Familja ime
Familja ime eshte vendi ku kaloj momentet te bukura, te mbushura me emocione dhe ndonjhere edhe me lot. Familja ime perbehet nga nga 6 anetare une, prinderit dhe tre vellezerit e mi. Qe ne haat e pare kam pasur fatin qe te kem gjithmone perkushtimin...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Qyteti i Kukesit
Nga dritarja une shoh gjithcka qe ndodh.Shoh rete e vraneta qe duan te nxjerrin nje shi te bollshem.Dielli rrezaton jo per te ngrohur,por per te shoqeruar rete dhe qiellin.Malet jane te ndryshme nga njera-tjetra.Nje male me debore,nje mal me shkembinj te ...
Autori: ajshe aliqkaj · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: ese per boren ose dimrin
nje dit duke u zgjuar per tu nisur ne shkoll pash ne dritare se ishte bere gjithqka bardh mu duk se ka shum mjegull por jo kishte rene bore un u gezova shum shkova me nxitim ne shkolli sho se te gjith luanin erdha dhe un ne u kenaqem duke luajtur pastaj h...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Natyra.
Parku kombetar i Dajtit eshte nje park mjaft i vizikuar nga shqipetaret dhe turistet e huaj.Ai ndodhet ne lindje te Tiranes.Dajti ka nje siperfaqe prej 3300 ha dhe eshte nje vend shume i pershtatshem per piknike familjare,sporte,lojera dhe aktivitete in...
Autori: Eda · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Fshati i gjyshit tim
FSHATI I GJYSHIT TIM Nese do me duhej te zgjidhja te pershkruaja nje teme ku un e gjej veten me se miri do te ishte pershkrimi I fshatit te Gjyshit tim dhe kjo ndodh pasi emocioni,dashuria dhe kenaqesia qe gjyshi trasmentonte ne momentet kur fliste per...
Autori: dewsferhytr · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: ulza bukuroshja e fjetur e turizmit
Ndonjëherë në bukurinë, ne shikojmë për turistik shumë larg, por ne nuk e shohim, prekim dhe ne mori mundësi ... Kjo është një mollë që ka ndaluar pa dashje për fjalë veten e Ulzës Shkopet e Grykës janë kartolina që janë duke u përp...
Autori: - · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Antigona
Antigona vajton vdekjen e saj dhe i lutet qytetareve qe ta shohin dhe ia tregon historine e saj me hidherim.Ajo do mbytet ne lumin e akerontit te cilin kalojne te vdekurit per ne boten e pertejme.Kori ne kete pjese luan rolin sikur e lavderojne per trimer...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Kujtimi i femijerise sime
Arush pellushi ka qene dhe eshte kujtimi i femijerise per shume gjenerata.Ai nuk ndahet nga une,eshte sinonim i sigurise dhe stabilitetit.Miku im me i mire,megjithese nuk eshte i vertete,dhe kete mister e kam zbuluar para pak vitesh.Arushi im quhet Tedi.A...
Autori: Enrik Hoxha · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Nje faqe nga ditari im !
Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona.Ka shume persona?Huh? E cfare dua te them me kete,as vete nuk e di. Sepse ne fakt jam koshient qe une ndihem mire ne cdo moment ne varesi te gjendjes time shpirterore edhe jo per...
Autori: Tuana Durmishi · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Jeta gjate ballafaqimit me Koronavirusin
Viti 2020 nuk ishte edhe aq me fat për ne.Ishte një vit me plot batica e zbatica, me humbje jetësh të shumta afro 2.000000 njerëz ne tërë botën, shkaktar i të gjitha këtyre fatëkeqtsive ishte Covid-19, një virus i ri i cili ishte përhapur nÃ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com