Data e postimit: 2018-02-18 16:21:00
Lexime: 6789
Skenderbeu ne syte e ni
Autori: Megi.B😊
Lloji: Analize letrare
Tema: Heroic kombetar
Shkolla: Musine kokalari
Klasa: 9d
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Te quhesh legjende,hero eshte shame per ne por per shqiperine, kombin tone jo sense ne kemi nje person qe na larteson ne nivelin historik dhe ai eshte Gjergj
Kastriot Skenderbeu .Jemi njohur me te qe ne hapat ne vogeli kemi degjuar per historine dhe luftrat, me tej me te medhenj kemi fiksuar figuren dhe pamjen e tij. Shume nje njerez kane pasur deshire per team qene te lire dhe jo te roberuar e tille kjo edhe deshira e Skenderbeuthe e cila ia Dha drew drejtimin dhe profilin e heroit kombetar. Keni degjuar per te se ka nje pamje burrerore me nje hunde te vogel dhe me nje mjeker te gjate. Kam degjuar se kishte dhunti fizike dhe mendore,te cilat I dhane trimeri dhe e quajten bej prandaj ai quhet Skenderbeu. Te gjitha keto me kane Bere pershtypje .Ai u ndesht me ushtrin qe e friksonte shume europen e cila ia doling mbane me stragjedine dhe taktiken e tij dhe kjo mbrojtje I dha erring Hero Kombetar. Ishte ai qe injektoi gjakun e cdo luftetari shqipetar per lirine dhe deshiren per te luftrat. Ai u mesoi se asnjehere nuk humbet nese lufton me zemer, ai u mesoi se duhet te ishin muri I gjalle I shtepive ku jetonin dhe mbi te gjitha u mesoi se bashkimi ben fuqi dhe nuk ka lidhje nese nje ushtri eshte e paisur mire nuk ka rendesi kjo vetem duhet qe ushtria te jete e bashkuar dhe kjo e ben ate qe tu jepte siguri dhe tu largonte friken atyre.

Vepra te ngjashme
Autori: Ardonis vrellaku · Lloji: Analize letrare · Tema: dimri
Dimri per mua eshte nje stin e bukur plot debor.Ntyra eshte shume e bukur sepse merr nje ngjyre te bardh .koha eshte e ftohte por geyimi i femijeve eshte shum i madh femijet lozin me topa bore dhe duke rrshitur me skia .Kur viem ne shkoll koha eshte e f...
Autori: Melisa Preçi · Lloji: Analize letrare · Tema: E ardhja ,pushteti i saj mbi mendimet tona
Pyetjet : Si do tĂ« jetĂ« e nesĂ«rmja ? ÇfarĂ« mĂ« pret pas disa vitesh ? A do mund ti realizoj qĂ«llimet e mia? Ku do tĂ« jem pas disa kohĂ«sh ? ,janĂ« ato qĂ« na bĂ«jnĂ« tĂ« Ă«ndĂ«rrojmĂ« dhe tĂ« mendojmĂ« kaq shumĂ« pĂ«r tĂ« ardhmen .Madje shpesh herĂ...
Autori: Sara Terbunja · Lloji: Analize letrare · Tema: mesuesi im babi im etj.
Kam nje mesues kam nje baba mesuesi me mesoi babi me edukoi keshtu qe nje dite une do ti falenderoj mesues e baba une do ti nderoj
Autori: anamika · Lloji: Analize letrare · Tema: droga pluhuri qe vret
Adoleshenca Ă«shtĂ« njĂ« fazĂ« nĂ« tĂ« cilĂ«n duhet tĂ« bĂ«hen eksperienca tĂ« reja, kĂ«shtu qĂ« provimi i alkoolit dhe i drogĂ«s gjatĂ« kĂ«saj peruidhe Ă«shtĂ« e zakonshme. AdoleshentĂ«t pĂ«rdorin alkool dhe droga tĂ« tjera pĂ«r shumĂ« arsye, pĂ«rfshirĂ...
Autori: Enejda Noj · Lloji: Analize letrare · Tema: ese Autostrada Durres-Kukes-Prishtine
Shqiperia,ky vend qe mbart emrin e shpendit gucimtar.E shtrire si tapet begatie ne Europen e kulturave.Qendron e shtrire ne pjesen perendimore dhe pjeserisht qendrore te Ballkanit.Me dalje te gjere ne detin ranor te Adriatikut e shkembor te Jonit.Ajri i ...
Autori: Fotesa jelliqi · Lloji: Analize letrare · Tema: vendlindja ime
Nje qytet me vlera te larta me kutura te vjetra dhe tradita te ndryshme.Minjera e Trepqes e cila ne qytetin ton sjell shum turista te cilet e vizitoj ate e kemi edhe ure e ibrit e cila e ndan kete ,qytqet te bukur ne dy pjes.Kemi parkun me te bukur ne Mit...
Autori: xhori · Lloji: Analize letrare · Tema: adoleshenca
Jetoje jeten e lire Mos mendo se te pert dicka e veshtire Jeto duke luajtur, me fatin duke lodruar Jeto duke jetuar... Jeto pa dhimbje adoleshencen Me ze te lart shprehe preferencen Mos kerko te jetosh e nguruar Perpiqu te...jetosh duke jetuar ...
Autori: Barije.B · Lloji: Analize letrare · Tema: Bora e pare
Erdhi dimri dhe te gjithe femijet po presin boren e par sepse me 22 dhjetor Fillon dimri dhe me 21 mars mbaron e gjithe toka ne vjeshte ka qene e arte.tani bora e ka mbuluar token so nje tapet the bardhe qatite pemet she te gjithe qytetin Tim ne oborr une...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza e personazhit tĂ« Franc KafkĂ«s
Franck Kafka mund të konsiderohet si një ndër shkrimtarët më me ndikim të shekullit XX.I cili solli një frymë të re në letërsinë botërore,që nuk ishte parë kurrë më parë.Për të njohur më mirë gjenialitetin e Kafkës,në fillim duhe...
Autori: mishel · Lloji: Analize letrare · Tema: ese argumentuse bindse; paqa
une gjithmone i beja pyetje vetes pse paqe dhe jo lufte. por nje dite e kuptova pse paqe sepse paqa sjell shume lumturi dhe dashuri ne jeten e njerzve ndersa lufta sjell vetem shkaterrime dhe vdekje qe asnje nuk e deshiron .paqa eshte gjeja me e mire ne ...
Autori: Linda Fetaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Gabimet
-Eshte ethjeshte te besh nje gabim ,nje veper e cila mund ta lendoje tjetrin ,irepo eshte e veshtire te shohesh ne syte e njeriut telenduar urrejtjen qe ai e ndjen per ty.Prandaj shume njerez zgjedhin rrugn e pendimit dhe te kerkimit falje per te korrigju...
Autori: Jutbina Metaj · Lloji: Analize letrare · Tema: 8 marsi
Nena ime e dashur, Oh sa shume te dua, Ti je e rendesishme, ...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Analize letrare · Tema: Poezia dhe proza poetike
Krahasimi midis poezise dhe prozes poetike.Ka ndryshime dhe te perbashketa midis te dyjave ketyre veprave.Dallimet te poezia “Kroi” jane se ajo shkruhet ne vargje,ka ritem,ka rime dhe gjithashtu te poezia “Kroi” e Safos,pĂ«rjetimi I autorit realiz...
Autori: S'KA · Lloji: Analize letrare · Tema: KUNDRINORI
Kundrinori ne sintakse perben:Objekti qe e merr veprimin e drejtperdrejt te foljes(kallzuesit te fjalis),p.sh.DJALI E TAKOI SHOKUN-(kundrinor i drejt).Objektin qe eshte perfitues i veprimit qe shprehet prej foljes(kallezuesit)p.sh.-Ja dhan dhuraten vajzes...




Komentet e fundit!

Emri: anonim
Email: anonimanonimi34@gmail.com
Komenti: mos moj



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com