Data e postimit: 2018-02-13 19:32:52
Lexime: 2996
NJE DIT E THJESHT
Autori: PAVLO
Lloji: Analize letrare
Tema: SI KALOHET DITA E THJESHT
Shkolla: NAUN DOKO
Klasa: 9
Qyteti: FIER
E-mail: Email eshte i fshehur!


I DASHUR DITAR SOT QE PO TE SHKRUAJ JAM I QET DHE I SHLODHUR POR JA QE NUK JAN TE GJITHA DITET LESHTU PRA PO I BIE SHKURT GJITHMON I KAM NDIHMUAR SHOKET POR ATA MA KTHYEN SHPINEN ME FAL QE I RASH SHKURT POR DUHET TA MBYLL SHOKU IM PACIM

Vepra te ngjashme
Autori: Megi.B😊 · Lloji: Analize letrare · Tema: Heroic kombetar
Te quhesh legjende,hero eshte shame per ne por per shqiperine, kombin tone jo sense ne kemi nje person qe na larteson ne nivelin historik dhe ai eshte Gjergj Kastriot Skenderbeu .Jemi njohur me te qe ne hapat ne vogeli kemi degjuar per historine dhe l...
Autori: Ornela Shehi · Lloji: Analize letrare · Tema: E ardhmja
Ja kush do t jem unë në të ardhmen!!! E kush nuk do të donte një të ardhme të mirë për veten e tij, madje mund të them se ky është qëllimi I të gjithëve. Cdo njeri jeton me shpresën se një ditë do të arrijë githcka do, gjithcka q...
Autori: Pablo Neruda · Lloji: Analize letrare · Tema: poezi
Pemet e kopshtit tè amullta rrine né ajrin e bute tè mbremjes,si tè ishin piktura mbi nje pelhure tè holle nje zog i perhimet qe kolovitet mbi degen e nje pjeshke né lulezim ,keqyr mire se mos turbullon heshtimin qofte edhe vetem nje klithme .gjithc...
Autori: GANIA EDHE RUFKIA · Lloji: Analize letrare · Tema: bora lisa njeru prej bore etj
u zgjova ne mengjes dhe pash disa fjolla bore qe po bien edhe e pash se bora kishte mbuluar te ghith vendin nuk kishte lend vend pa mbuluar pastaj une dhe shoket e mi dolem te lozim me topa bora dhe ndertuam nje njeri pre bore aty u gezuam shum pastaj qek...
Autori: kli · Lloji: Analize letrare · Tema: drejtesia
Ne fjalorin e gjuhes se sotme shqipe, fjala “drejtesi” perkufizohet: 1. Te qenit i drejte, cilesia e atij qe eshte i drejte;vertetesi. 2. Teresia e organeve qe mbrojne rendin juridik ne nje vend. Duke lene menjane ligjet dhe rregullat cdokush prej ...
Autori: Adriana Ramadani · Lloji: Analize letrare · Tema: Për familjen
Familja është grupi i parë që ne i takojmë. Familja është mbështetja e parë , që na japin këshilla, të drejtën e çdo gjëje. Edukata që ne e marrim është nga familja që nga lindja e gjrë në vdekje . Si çdo herë ne i kuptojmë, respek...
Autori: ana · Lloji: Analize letrare · Tema: jam njish
Shumë vepra të arrira të letërsisë botërore kanë lënë mbresa të paharrueshme në kujtesën e njerëzve.Ato kanë krijuar personazhe "kult" që kalojnë si pa kuptuar kufijtë e veprës.Njerëz të shumtë gjejnë veten në ta. Ne menjëherë m...
Autori: Megi Llulla · Lloji: Analize letrare · Tema: Pershkrim
Pershendetje,un jam ne Megi Llulla nje vajze ne klasen e 4.Sot vendosa te pershkruaj vellain tim i cili quhet Halim.Ai eshte 3 vite me i madh se un dhe eshte ne klasen e 7.I kryejm studimet ne te njejten shkolle.Kryefjala i shkrimit te sotem esht vellai i...
Autori: A.Sheplo · Lloji: Analize letrare · Tema: Analizoni dhimbjen dhe ndergjegjesimin e xha Gorioit mbeshtetur ne fragmentin “Vdekja e Gorioit”duke shkallezuar pikat e drames neper te cilat pershkruhet xha Gorio nga autori.
Familja nuk eshte nje dicka e rendesishme,por eshte gjithcka.Familja eshte busulla qe na udheheq qe nga qarja e pare,ajo eshte baza e shoqerise dhe shperfytyrimi i dashurise se pacmueshme familjare ka terhequr sin je magnet shume mendimtare te ngrejne z...
Autori: Ilidona bisha · Lloji: Analize letrare · Tema: shqiperia
Te jesh shqipetar eshet nje privilegj i cili duhet dhe mbrojtur . Te jesh shqipetar eshte pasuria shume e madhe sepse shqiperia eshte nje nga vendet me te vogla por shqiperia ka vlera shume te medha . Ne jemi e ardhmja e shqiperise dhe per kete duhet te ...
Autori: Aurora Rexhepi · Lloji: Analize letrare · Tema: Ariu dhe masha
Një herë e një kohë na ishte një lepur ariu dhe qeni .Ata ishin shokë të ngushtë ,por një ditë shkuan në mal ata gjetn një vajzë të vogel.Ata u çuditën kur e panë lepuri dhe qeni shkuan në shtëpit e tyre dhe ariu bashk me vajzen e vogel...
Autori: Kaltrina Myrtaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Shoqeria
Kisha dale shetitje ne pyll.Duke rendur pas luleve nje lule me terhoqi me shume nga ngjyrat e saj. Ju afrova qe ta kepus.Sa e keputa ne doren time u shfaq nje dragua i vogel .O zot ,sa tremba! Por per habin time dragoi me tha te mos trembesha sepse ...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Korridori i fshehur
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Korridori i Fshehur" Titulli: Korridori i Fshehur Autori: Jean-Paul Sartre Lloji i tekstit: Drama Viti i publikimit: 1944 Analizë e tekstit: "Korridori i Fshehur" është një dram...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: ...
Armata U linde u farkove, U rrite ne beteja, Në luften e ashper, Per ditet e reja. U ngrite u ngjite, Mbi malet me borë. Dit dhe nat, Me arme në dorë. Qëndrove luftove, Sulmove perpara. Si trime e lir, U ule nga arat. U ule...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com