Data e postimit: 2018-02-01 18:59:36
Lexime: 7163
Adoleshenca
Autori: T.N
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Adoleshenca
Shkolla: Rilindja
Klasa: 9
Qyteti: Durres
E-mail: Email eshte i fshehur!


Femije apo e rritur? kjo eshte pyetja we me ka munduar gjithmone e nuk kam ditur to kthej pergjigje.Por besoj se me pak arsyetim mind te dal ne nje konkluzion.Nga te gjithe e kemi degjuar kete craze "Eh e kam kaluar edhe une periudhen e adoleshences" ate her Lind pyetja:Perse nuk na kupton askush??Femijet ghithkush arrin ti kuptoj kur ato genjejne kur ato Jane te trishtuar apo te gezuar epo femijet jane transparent ne te shprehurit e ndjenjave sepse ato nuk e dine kuptimin e fjales "kompleks". A keni degjuar ndonjeher qe nje femije te vetvritet?!Pergjigja eshte Jo, vetem adoleshente por a e dini PSE. Sepse nje adoleshent e ka me te thjesht te mbyllet ne vetvete sesa te shpreh ate cka ndien.Une ndodhem vete ne kete faze sa te bukur por aq edhe te frikshme shpesh me ka ndodhur te mbyllem ne vetvete e te mos dua te degjoj askend.Por me pas kam filluar te shprehem.Cfare ndodh nese nuk e bejme do thoni ju! Epo arrin nje moment qe nuk mund te mbyllesh ne vetvete pergjithmone prandaj mrndojme se zgjidhja me e mire esht te marrim nje pale krah e te nisemi drejt parajses.JO edhe pse parajsa pershkruhet si nje vend me paqe e lumturi nuk esht vendi ku ju do te donit te jetonit.Me kuptoni se perse thash qe adoleshenca esht sa e bukur po aq e frikshme?!Ajo te shtyn te besh gjera qe lene pas pasoja te medha.Po kur qenka kaq e frikshme si ka mundesi te jete e bukur??Ka shume emocione te bukura e te keqija te cilat kur bashkohen te shtyjne qe te jetosh jeten.Ne adolescence ti mund te perjetosh dashuri,urrejtje,gezim,trishtim,zhgenjim.Ne adolescence ti mund te qeshesh si e cmendur e te harboesh me shoqerin tende.Ne adoleshnce e vetem ne adolescence ti mund te jetosh ndjenjet te qenurit e lire,e pavarur,e rritur por ndonjeher edhe e perkedhelur.Cdo dite qe kalon ne notojme ne detin e emocioneve tona.Por dicka duhet te dining sa do here te trishtoheni,mashtoheni,ofendoheni apo te mbylleni ne vetvete lereni te kaloje sepse edhe vete adoleshenca eshte nje faze kalimtare.Mundohuni ta jetoni ate me te gjitha ndjenjat qe ajo na I jep ti provojme.Sepse shume shpejt vitet kalojne e me pas shohim veten tone he ulur ne karrigen e nje zyre apo ne shtepi me familjen duke rritur femijet tane gati per tu perballur perseri me problemet e tyre te adoleshences.Por qe nuk do te kemi mundesine ti perjetojme si at a.

Vepra te ngjashme
Autori: Une · Lloji: Ese argumentuese · Tema: E verteta
E verteta eshte nje fakt e cila gjithmon dominon. Cdo gje ne jete bazohet mbi te verteten. Cdo njeri edukohet qe ne moshe te vogel per te mos genjyer pasi “genjeshtra I ka kembet shume te shkurtra”. Shume libra ,filma vizatimore , emisione edukative ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqërore
Burrëri është ta mbrojmë atdheun ! Ai që duron ,cdo herë fiton !
Autori: valerjana tafoshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shkolla-vend i shenjte
shkollimi eshte nder qellimet me te rendesishme ne jeten e qdo njeriu. Per mua eshte pjesa me e mire e jetes sime.Shkolla eshte vendi ku per here te pare bashke me gjithe te tjeret zemra dhe truri mbushen me dije.Ne ato banka mesova shkronjat e para.Jeta...
Autori: Rexhina Reci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A eshte Cezari personazhi kryesor i vepres
Ka pasur shume diskutime te shumta per kete fakt, shumica e studiuesve e pohojne se Cezari eshte personazhi kryesor ne kete veper. Nje arsye qe deshmon se Shekspiri ka pasur te drejte qe i ka vene kete titull vepres,eshte se tragjedia e brutit varet tere...
Autori: Malko · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pablo dhe Franceska
Mbasi Virgjili I tregon Dantes hijet e Semiramisit , Kleopatres, Helenes, Paridit e Tristanit, Ai i kerkon prijesit leje Qe Te flase me nje cift shpirtrash, Te cilet vorbulla e eres I mban Te mberthyer me Njeri- tjetrin. Ata Jane Pablo Malatesta dhe Franc...
Autori: Xhulio · Lloji: Ese argumentuese · Tema: bashkimi kosove-shqiperi
Bashkimi i Kosoves me Shqiperine eshte endrra e te gjithe Shqipetareve kudo ku ndodhen, por eshte dicka shume e veshtire per tu realizuar per shkak te faktorit nderkombetar qe e refuzon nje bashkim te tille per momentin. Situata politike ne te ...
Autori: BENARD SULA · Lloji: Ese argumentuese · Tema: JETA DHE VDEKJA
Jeta dhe Vdekja ... dy ane te se njejtes monedhe.Vdekja,mister qe na vjen ne menyre te pa parashikueshme.Te gjithe jemi te barabarte dhe do te ikim ashtu sic erdhem.Jeta ... sa e bukur aq edhe e vyer per cdo njeri.Ajo eshte nje udhetim i pa provuar ndonje...
Autori: REI KONDI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Teknologjia
Adoleshentet e kane harruar komplet sportin sepse teknologjia i ka bere vares te saj.Teknologjia vitet e fundit po ze nje vende gjithmon e me te madhe te adoleshentet.Qjo ka ndryshuar cilesine e jetes.Varesia ndaj teknologjise po na shkatron,pak e nga pak...
Autori: Amarildo Muci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A ka, dhe ku ka, racizëm ?
Shkrimtarja dhe aktivistja palestineze, Susan Abulhawa, këto ditë përmes një shkrimi, reagoi kundër njërit prej përfaqësuesve kryesorë të të ashtuquajturve Nouveaux Philosophes (Filozofëve të rinj) francezë, Bernard-Henri Lévy. Shkas për r...
Autori: xhesika mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: I vote for myself ...
ESE Reflection : I vote for himself ... We live in a country which is under development and the biggest challenge for our country is developing rapidly becoming a developed country . Must affirm that to achieve this status must overcome many " obstacles ...
Autori: Klaudia · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
Nëse i lëmë me një anë dy vitet e para të jetës adoleshneca është periodë kur ngjajnë ndryshimet më të mëdha dhe më të shpejta në jetën e njeriut. Ndikimet sociale dhe kulturore janë jashtëzakonisht të mëdha. Në shoqëritë e më he...
Autori: Ardita Gashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ishte njeri me vlera (Kushtuar Dajes)
Ditet ndryshe nga te tjeret, qdo her e me shum e ndjej mungesen tende.Perqafimet dhe fjalet e bukura qe mi thoshe nuk do ti harroj kurre.Vazhdimit e ndjej shtrengimin e duarve tuaj,shikimin e embel qe do te me mbetet gjate kujteses time.Tani qe te ka mbul...
Autori: Krejg Tola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fatin e zgjedhim vete apo eshte i paracaktuar?
Fati eshte nje lloj prezence qe duket sikur fshihet pas cdo experience njerezore, percakton rrjedhen e jetes, sukses te perjetshem apo deshtim te pavdekshem. Duket i pandryshueshem, i pashmangshem, i padevijueshem, njelloj si i skalitur ne gur. Sikur nuk ...
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nje kale pa kalores
“Nje kale pa kalores” Ne muzgun e nje dite vjeshte Kruja po festonte. Po festonte fitoren kunder Perandorise Osmane, kunder sulltanit qe hante veten me dhembe dhe habitej si Skenderbeu me 20,000 mije ushtare e kalores e kurse une me 150,000 mije u...




Komentet e fundit!

Emri: my tablet
Email: mytablet@gmail.com
Komenti: eseja ka difektet e veta por ne pergjithesi eshte e bukur dhe shume realiste vazhdo te shkruash dhe do te permiresohesh.Mos i le njerezit e keqinj te te ulin poshte me negativitetin e tyre.Ndoshta zgjuarsia e atyre njerezve nuk arrin deri aty sa te shkojne ne thellesi te esese dhe te kuptojne thelbin e saj por shikojne vetem ne pjesen siperfaqsore, gjithsesi ji e motivuar gjithmone dhe mos harro te shkruash sa me shume.

Emri: my cellphone
Email: mycellphone@gmail.com
Komenti: jo shume e bukur eseja :(

Emri: my cellphone
Email: mycellphone@gmail.com
Komenti: jo shume e bukur eseja :(



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com