Data e postimit: 2012-12-11 13:42:01
Lexime: 17997
Komunikimi Virtual
Foto
Autori: Roberta
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Rinia
Shkolla: Qemal stafa
Klasa: 11-3
Qyteti: Tirana
E-mail: Email eshte i fshehur!


Komunikimi virtual
Komunikimi është veprimtaria kryesore e njerëzve, e cila ka evoluar me kalimin e viteve.Duke nisur që nga letra, e cila ka qenë një ndër format më të vjetra të komunikimit me të shkruar, duke shkuar drejt humbjes së realitetit nga interneti, e drejt popullaritetit të rrjeteve sociale. Realiteti thotë që komunikimi modern mposht atë tradicionalin. Po a ka marrë vërtete komunikimi virtual përmasa universale?
Letra është forma e komunikimit tradicional që daton rreth vitit 54 para erës sonë.Teknologjia jo e zhvilluar, sillte domosdoshmërinë e letrës si mjet komunikimi. Pra në mungesë të avantazheve të teknologjisë, kishte rrëmujën e ngatërresën e dengjeve të letrave nëpër posta. Përdorimi i tyre ishte mjaft i gjërë, që nga sekretet politike e duke prekur temat sociale. E bukura dhe e veçanta e letrave ishte dhe është emocioni që ato përcjellin, në rast se fjalët që dërgohen janë burim i zemrës. Siç ishin tek i madhi Shekspir në veprën e dashurisë "Romeo dhe Zhuljeta".
Por humbja e vetes në brendësi të kompjuterit u bë hobi i ri i njerëzve. Përparimi i menjëhershëm i teknologjive solli pëlqimin dhe përhapjen e tyre brenda një afati të shkurtër kohor. Çfarë solli ky ndryshim? Humbjen nga realiteti që është një sëmundje psikologjike që shkakton vetminë, mërzitjen dhe humbjen e sensit të orës, duke humbur kështu orarin e argëtimit mes shoqërisë. Hipnotizimi nga interneti sjell dhe besimin e gënjyer nga komunikimi virtual me "miq" në botë. Interneti është burim mjaft i mirë informacioni me shumë përfitim në jetë, vetëm nëqoftëse dimë ta menaxhojmë atë.
Letrës i është zbehur akoma më shumë vlera që në çastin e popullaritetit të rrjeteve sociale. Këto website siç janë: Facebook, Twitter apo Myspace kanë ndihmuar shumë në shpejtësinë e saktësinë e komunikimit edhe pse quhet thjeshtë komunikim joreal, pa ndjenjë në mes. Megjithatë shifrat e përdoruesve të këtyre websiteve është gjithnjë drejt rritjes. Pra njerëzit preferojnë shërbim më të shpejtë për komunikimin e tyre me persona te tjerë.
Kështu, transformimi i traditës së letrës në komunikimin virtual ka marrë një hov gjigand, që ndoshta pritet të rritet akoma më shumë e të kapi shifrat e bilionit. Rrethi i internetit sa vjen e zgjerohet me kalimin e çdo sekonde...

Vepra te ngjashme
Autori: Melisa Abazi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: ''Beso ne te ardhmen tende se do te jete shume e bukur''
a do te doja te dija se c'do te ndodhe ne te ardhmen! Sa do te doja te dija cfare do te ndodhe me mua pasi te mbaroj shkollen! Jeta eshte si oqeani Paqesor: i madh e me shume ishuj. Secili ishull ka portin e vet dhe varkat e veta. Ne duhet vetem te zgjedh...
Autori: Njomza · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: plaku dhe duhani
Erdhen në nje fshat ne Arabin e nxehet tregtarët me duhan me synimin e vetem për të shitur duhan popullit të paarsimuar. Duke menduar se banorët nuk kane njohuri rreth duhanit, shpresonin se do të shesin me qmim te mire. Pyeten a ka ne fshat dikush...
Autori: Albiona Muriqi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Familja
A ka gje me te bukur se te rrethohesh nga familja ! Dashuria me e madhe rritet kur ti je prane familjes,kur ti qesh,kur ti qan me ata.Ndoshta ti nuk e vren por ata gjithmone mundohen qe te mbrojne, e te shpetojne,e megjithese ti e perserit nje gabim at...
Autori: orgeta · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: ndjenja
Ehte ajo qe vjen papritur si ne stuhi e furishme qe te perplas e te hedh diku tutje.Nje stuhi e paperballueshme qe shpeshhere te duket sikur te ndal dhe frymen.Eshte e veshtire kur vjen papritur e te perqafon per here te pare,e here te tjera kur ti je mes...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Diktatura
LIRIA E INDIVIDIT NE KOHEN E DIKTATURES Dilni ne rruge dhe therrisni me sa ze keni. Ju ndalon njeri? Jo. Shko thuajini mesuesit qe nuk ju pelqen teksti. Ju shan je? Jo. Thuajini policit aty afer se jeton ne nje shtet koti. Do te te beje gje? Jo… Per k...
Autori: Rilind Krasniqi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Në pritje të së vërtetës
Në pritje të së vërtetës E vërteta është një shpresë e humbur, është një drite e vogel në mes errësirës, dhembë shumë... Shumë herë brenda ditës përballohemi me gënjeshtra, duke shpresuar se një ditë do të ndryshojnë gjërat....
Autori: Elda J.P. · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Adoleshenca
Cdo te thote te jesh adoleshent? (Nese lexoni tekstin ne vijim, mendimet mund te duken te paverteta, por jam perpjekur ta perafroj realitetin me ato qe perjetoj, sepse fatkeqesisht s’e kam mundesine te hyj ne mendjen e te tjereve.) Te jesh adoleshent ...
Autori: Alesia Cafaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: si jeni ne?
shpeshhere jeta na ve para situatave te ndryshme te cilave duhet t'i japim nje zgjidhje por jo gjithmone eshte e lehte.Ndonjehere keto behen me te komplikuara se c'duken dhe duan kohe per t'u zgjidhur.Nje pyetje te mundon per brenda:"A do ta zgjidh valle ...
Autori: anonim · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Nje kujtim
Ne mengjesin e se dieles nje ere e leht me zgjoi pash dritarja qe ishte e hapur ,u nisa drejt saj dhe aty pash nje ditar dhe nje stilolaps.hapa ditarin dhe aty shkruhej ''DITARI I HARRUAR''.Aty lexova shume kujtime,endrra dhe deshira te cilat dalengadale ...
Autori: Nitaa · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: 28 NENTORI
Kjo dat eshte si e shenjet per historin ton kombetare tre ngjarjet me te medha kan ndodhur pikerisht ne kete dat 28 NENTOR 1443 rikthehet dhe ngen plaku i Vlores ISMAIL BEJ QEMAILI flamurin e Vllores heroike kombetare..
Autori: Lauresa selimi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Pa Titull
Gjithqka kuptova. Gjithqka mora vesh. E kuptova pse ika. E kuptova pse ika pa thene asnje fjale te kuptoje mirpo nuk kishe nevoj te ikje ashtu pa pritmas. E kuptojj se ndihesh,e kuptoj qe gjitha keto i bene ngaqe je i detyruar,e kuptojj pse nuk buzeqe...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: TE NJOHESH VETVETEN
‘Armiku me I rrezikshem eshte vetvetja’. Kjo eshte shprehja qe me vjen ne mendje shpesh sa here qe dikush thote se eshte e rendesishme te njohesh vetveten.Nese s’e njeh mire vetveten,ajo mund te te behet pengese,por nese e njeh mire ate,ajo do te te...
Autori: Lirije Jerliu · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Jeta
-Qe nga ardhja jone ne bote, qe nga hapat e pare te jetes ndodhemi ne pozita te ndryshme, ne qdo lloj dhe qfardo lloj gjeje qe na sjell fati yne.Sa dhimbje mund te nxeje shpirti yne?Kur humbim personat me te dashur ne PIKELLOHEMI...Per kete vuajn njerzit,...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Atdheu
Shqipëria,ndonëse një vend i vogël ka arritur të përballojë shumë armiq.Më përpara populli shqiptar bëhej bashkë dhe luftonte me një trimëri të madhe.Në mënyrë që brezi i ri të lindte i lirë.Popullin shqiptar gjithmonë e ka mbajtur g...




Komentet e fundit!

Emri: loza
Email: loti@gmail.com
Komenti: shum mmmmmmmmmmmm mmmmmmm bukurrrrrrrrrrrrrr do martohemizemra ima:

Emri: Atila
Email: Atila_i@hotmail.com
Komenti: Nc shum keq:(

Emri: Era
Email: Era_dea@hotmail.com
Komenti: Nuk kuptoj ashgje thjesht shum keq:(

Emri: Adelaida
Email: Ade-sadriu@live.con
Komenti: Jo mua aspak nuk me pelqejn nuk tingellon mir fjala"komunikim"

Emri: sili
Email: sailor_moon@hotmail.com
Komenti: pse shum keq mua me pelqeu,komplimente

Emri: miralinda
Email: egzonmula@hotmail.co.uk
Komenti: shum keq



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com