Data e postimit: 2017-10-16 19:29:34
Lexime: 9360
Gjakmarrja, një plagë e shoqërisë sonë!
Autori: Arlind H.
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Gjakmarrja në vendin tonë.
Shkolla: S.A
Klasa: IX
Qyteti: Peshkopi
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ne shume emisione televizive kam degjuar te flitet per nje teme sa prekese po aq dhe te dhimbshme.Eshte dukuria e gjakmarrjes.Dhe shume here e kam pyetur veten se cfare eshte gjakmarrja dhe cilat jane pasojat e saj.Edhe pse pergjigja me duket pak e nderlikuar mundohem te hyj sado pak ne jeten e atyre qe e vuajne vdo dite e me shume ankthin dhe friken qe te shkakton gjakmarrja.Shume familje te frikesuara nga ajo qe mund t'i ndodhe nga casti ne cast jane detyruar te ngujohen ne shtepite e tyre.Syte e tyre shprehin deshperim.Po pse valle kjo plage nuk do te mbyllet ndonjehere?Por pse-ja vjen e iken dhe pergjgjen e con diku larg.Aq larg ku zemra dhe shpirti i te ngujuarve eshte aq i plagosur saqe nuk mund te duroje me.Por kush e vuan me shume kete drame?Jane femijet te cilet fati i ka caktuar qe ata te mbyllin endrrat dhe deshirat e tyre diku ne nje cep te nje shtepie te larget dhe te vetmuar.Femijet nuk duhet te lendohen,te rrihen apo te vriten,as te fyhen apo te ngujohen,por te rrojne larg frikes dhe dhunes.Te mendosh qe nje femije detyrohet te ngujihet vetem e vetem qe t'i shpetoje gjakmarrjes eshte absurde dhe shokuese.Ata nuk kane forcen dhe fuqine te "mbytin" gjakmarrjen por kane shpresen ne duart e tyre.Ate shprese qe nje dite kjo plage e dhimbshme do te mbyllet.Por vete shoqeria cfare ben lidhur me kete teme?Per te ndergjegjesuar opinionin publik mund te ndikojne shume faktore por nder me kryesoret eshte media.Ajo eshte nje nga pasqyrueset dhe percjelleset kryesore te informacionit dhe fakteve.Media duhet te perdore nje sere teknikash per te percjelle mesazhe paqeje per ata qe shkaktojne gjakmarrjen dhe per ata qe vuajne pasojat e saj.Edhe veet qeverite e krijuara ne Shqiperi kane marre nje sere masash per te ndaluar dhe per te mbyllur nje ehre e pergjithmone kete plage te madhe te shoqerise sone.Por megjithate ne disa qytete sidomos ne ato veriore gjakmarrja vazhdon edhe sot te ejte e pranishme ne hijen e tmerrin e saj.Mjaft me me urrejtje,mjaft me me meri,mjaft me me hasmeri,sepse te gjithe kemi te drejte te gezojme lirine.

Vepra te ngjashme
Autori: Erblina Shala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
Me pelqejn ecjet buz lumenjeve e keshtu vendosa te dal me mamin per te ecur . Shinim shum njerz duke ecur e duke e shijuar kete dit.E papritur pash se floket e mi perplaseshin ne fytyren time .E qielli kishte marr nje ngjyr te kalter te erret e fryente n...
Autori: Sabit Maksutoski · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Stina e Dimrit
Pas ditëve të ftohta me shi dhe erë ngadal ngadal na erdhi edhe dimri i cili ka pushtetin e vet deri ne pranverë. Bukuria, bardhësia, kënaqësia dhe shumë gjëra të tjerë çë i bën fëmijët dhe të gjithë njërëzit të kënaqura me plot gëz...
Autori: Rinna · Lloji: Ese pershkruese · Tema: PUSHIMET
Une pushimet verore i kalova shume mire.Sa i perket kenaqesive pata mjaftueshem.Ajo qe e beri te veqant kete pushim ishin vizitat e ndryshme tek te afermit e mi, si dhe shetitja me familje ne vende te ndryshme. Une gjithashtu nuk i lash anash edhe mesimet...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Biznesi im i së ardhmes
Biznesi im i ëndrrave konsiston në hapjen e një firme farmaceutike.Kjo ide mori formë dhe dëshira për të u përforcua më shumë,duke parë dhe situatën e rëndë të COVID-19.Dhe e gjithë bota është futur në luftë për të gjetur atë vaksin...
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shtepia e Endrrave
Shtepia e endrrave te mia !! Shtepia , streha e dashurise dhe e kujtimeve te pafund qendron padyshim e skicuar ne mendjen e te gjitheve . Shtepia e enddrave te mia eshte nje shtepi larg qytetit zhurmues dhe ajrit te papaster .Meqenese mua me pelqen sh...
Autori: El.K · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 28-29 nentori
Gjendemi ne kete dite te madhe ku memedheu Jone u clirua.Kaluam shume vuajtje,brenga po ne fund ne fituam Fituam nga varesia e armikut e u beme te pavarur.Fituam nga mbeshtetja une sepse ne kurre nuk u ndame. Fituam nga guximi yne sepse syri yne kurre nu...
Autori: elda agalliu · Lloji: Ese pershkruese · Tema: marredheniet ne familje
Ne ditet e sotme,pakkush deshiron te jetoje ne nje familje te madhe. Kjo ndodh sepse kohet kane ndryshuar dhe bashke me to ka ndryshuar edhe mendesia e njerezve. Ne qofte se te duhet te jetosh nje pervoje te tille,duhet ti "harrosh" ose ti "ndryshosh" dis...
Autori: Lindita Zema · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese : Nêna
Nênê , kjo fjalë e bukur e gdhendur thellê në zemrën time. Kur kujtoj dashurinê e nënës jeta merr tjetêr kuptim , përkëdheljet e saj tê ëmbla , fjala e ngrohtê rrjedh si lum nê venat e mia dhe atëherê zemra bëhet më e ndjeshme dhe fle...
Autori: klea · Lloji: Ese pershkruese · Tema: imagjinate
Tashme pallati im duket si nje mize dheu qe ketu lart.Jam aq afer me rete sa i prek ato.Me vjen t'i ha se me duken si pambuk sheqeri i bardhe.Sapo hedh veshtrimin tim poshte,dridhem e tera.Shkolla duket si nje pike ne oqen ne relievin e gjelbert e ngjyre ...
Autori: Melekije Sinani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Stina e veres
"VERA" Vera eshtë një nga stinet më të bukura dhe me ndryshymet e saja natyrore të pa përshkrueshme. Ditë e veres jan ditet me te bukura të nje viti sepse këto dit jan dit te lumtura ku e ndjejm lirinë në veten tone,freskin,gzimin dhe harmoni...
Autori: FLAVJA AHMETAJ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: KOMBISHQIPTARE 100VJET PAS PAVARESISE
NE FAKT ESHTE PAKSA E VESHTIRE TE FLASESH PER GJITHE KETO VITE. ESHTE E VESHTIRE TE TREGOSH PER:100VJET LIRI,100VJET KRENARI,100VJET TRIMERI. ESHTE PO AQ E VESHTIRE SA TE TREGOSH PER GJITHE PERSONAT E SHQUAR QE GJATE GJITHE KESAJ KOHE E KAN BERE KETE VEN...
Autori: Nevrus Zaimi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Muaji i Letersise
Librat janë mjeshtra që na udhëzojnë pa shufra, pa fjalë dhe zemërim, pa kërkuar para. Nëse i kërkon, ata nuk fshihen, nëse gabon, ata nuk qortojnë; nëse jeni injorant, ata nuk tallen me ju. Librat janë miqtë më besnikë. Miqtë tanë mu...
Autori: Elvira Behluli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: sa te dua gjyshe
Zemra ime ishte e plot,e bukur dhe e fort por papritmas nje pjes prej saj u zhduk dhe ra ne tok.Rash ne shtrat me shpres qe nesra do te shkoj te visitoj gjyshen time.Ne ate mengjes edhe dielli i kishte leshuar rrezet e tij por nje telefonat arriti dhe tha...
Autori: Mikela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: si te cmojme dashurine.
Nuk eshte gje e lehte te cmojme dashurine. Ne vend te pare, dashuria ia vlen te cmohet. oh Dashuri! Ata nuk te kuptojne fare qe thone se embelsia jote eshte e hidhur,kur fryti yt i pasur eshte i tille. sa asgje me te embel s'mund te kete. Dashuria esh...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com