Data e postimit: 2017-05-29 22:40:31
Lexime: 11364
Identiteti
Autori: Tea Lako
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Njeriu dhe kerkesat e tij per identitet. Pengesat qe duhet te kaloje ne kete rrugetim.
Shkolla: "Gjergj Fishta
Klasa: 8A
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Identiteti eshte gjeja me madhore per nje njeri,per nje popull dhe per nje komb. Identiteti eshte nje gjithesi qe perfshin cdo gje qe ka lidhje me kombin,perfshin token,gjakun,gjuhen,historine dhe traditat. Per te krijuar nje identitet,per te dalluar nga te tjeret duhet te kalohen shume peripeci,duhet te kalohet neper rruge te veshtira qe kane pengesa te medha dhe te vogla. Edhe Shqiperia ka qene nje vend qe ka kaluar nje rruge mjaft te gjate e te veshtire per te arritur aty ku eshte sot,per te qene nje shtet me vete ,per t’i bere popullin qe dergjet ne territoret e tij,te ndjehen krenare qe quhen shqiptare. Treguesi me I mire I ketij rrugetimi eshte historia. Ajo shpjegon me detaje,me vite,me vende dhe heronj te koheve te ndryshme te gjitha hapat dhe rrekete e rrezikshme qe ka kaluar populli shqiptar per te pasur nje identitet kombetar ashtu si te gjithe popujt e tjere. Edhe pse nje popull I vogel,I paditur dhe” I hallakatur” ,u be nje dhe zgjoi vetedijen kombetare dhe egersiren e vertete te shqiptareve per te mbrojtur gjene e tyre. Ishte nje periudhe e gjate e ndare ne shume nen periudha duke filluar qe nga krijimi I shtetit te ri shqiptar deri tek shpallja e pavaresise ne vitin 1912. Kjo periudhe qindra vjecare ishte nje sfide,ishte nje sprove qe duhej te kalonte populli per t’ja dale mbane te ishte vertet nje popull qe meriton te kete nje emer. Ai duhej te ishte I tille,sepse qe ne lashtesi kane ndare nje toke,nje gjuhe dhe tradita te njejta,kishin nje fe dhe ecnin ne nje rruge te perbashket. Edhe pse ne periudha te ndryshme shqiptaret kane qene te percare dhe ndiqnin rruge te kunderta mes tyre ata arriten te bashkoheshin per te mbrojtur dhe per te mbajtur gjalle ato qe ishin bazat e qenies se tyre,toka shqiptare,gjuha shqipe dhe vete e gjithe Shqiperia,perla e vogel e Ballkanit. Sa shume vuajtje kemi degjuar,sa shume luftra kemi pare kur kemi kthyer syte nga historia e kombit tone? Por pse? Pse valle kane ndodhur? Cilat kane qene ato rrethana qe kane pergjaken tokat shqipe,qe lane te binin deshmore njerez te cilet digjeshin per atdhe,pse Iane nenat shqiptare me lot ne sy per bijte e tyre qe lane jeten maleve e fushave te vendit te tyre? E pra ketyre iu them une pengesa te verteta edhe pse me fatalitete te medha. Vertet heronjte dhane jeten e tyre,vertet nenat mbeten me lot ne sy,vertet vashat prisnin tek dera qe dashurite e tyre te ktheheshin,por ne fund te fundit ata dhane jeten per ideale dhe ato nena e ato vasha duhet te krenoheshin per keta bij trima qe lane gjalle emrin shqiptar,qe I bene balle forcave te gjuetareve te ndyre e perverse dhe ia dolen mbane te realizonin ate per te cilen luftuan dhe e quajten ideal I nje kombi,identitetin e tyre. Eshte nje gje sa e veshtire po aq edhe emocionuese dhe krenare te ecesh pa u ndalur,ne shi e ne debore,ne akull e ne bresher,ne rruge me gropa e me balte deri ne gju,eshte e veshtire te dalesh nga gropa thithese ku bie. Por besimi,forca,gjaku dhe krenaria e te qenit shqiptare nuk i la kurre te paret tane t’i japin identitetit te tyre kombetar nje rruge te asfaltuar drejt harreses,dhe ne vazhdojme te bejme te njejten gje edhe pse jo me forma aq te dramatizuara. Ne kishim nevoje te ishim nje dhe jemi. Kemi nje identitet qe na dallon nga te tjeret,edhe pse per ta mbajtur ate gjalle u deshen te kaloheshin shume pengesa ne nje rrugetim te veshtire sic ishte ai i Shqiperise dhe I shqiptareve…

Vepra te ngjashme
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mbremja
Ishte dite e diell.ora 6 e mbremjes.Heshtja kishte pushtuar tere vendin.Degjoheshin vetem shushurimet e gjetheve nga era e lehte qe fryente. Mbremja e quditshme nuk te lejonte te shihje ngjyrat e bukura te natyres.Zogjte kishin ndaluar cicerrimat e tyre. ...
Autori: H.V · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ndjenja e dashuris
- Pyetja e pare qe me lindi duke filluar kete ese:Ku ta marre motivimin? Mosha qe jam tani nuk me bind qe jam dashuruar ndonjeher.Per sa i takon pelqimeve,mendoj se qdo njeri i perjeton ato,dhe une deri tani i kam perjetuar.Por dashuria,eshte diqka me e...
Autori: jessie · Lloji: Ese pershkruese · Tema: "dhuna ndaj femres"
sic e dime dhuna ndaj femres eshte masivisht e perhapur .por si ta ndalojme kete fenomen , dhe pse duhet ta bejme ? .dhe pse pikerisht ndaj krijeses me te mrekullueshme ne gjithesi ? . nese femra do te zhdukej , sdo te ekzistonte as bota. sepse eshte ajo ...
Autori: Medina Shijaku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: thjesht une
Une jam une nuk mund te ndryshoj sepse te tjerve nuk mund ti pelqej.Do te bej gjerat qe me pelqejn te bej dhe nese te tjerve nuk i pelqen. mos ndrysho per te tjeretsepse gabohesh rende . Ji vet vetja.me pelqe te kercej nje tjetri jo.Pse duhe te mos e bej ...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Rendesia e librave.
Libri eshte nje perle per te cilen nuk ke nevoje te shkosh ne fund te oqeanit per ta gjetur.Libri eshte nje thesar per te cilin nuk te duhet nje harte per ta marre.Kam lexuar libra dhe me besoni kur them se nuk ekziston nje ilac me efektiv qe te ben te ha...
Autori: Arbjona Doçi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqeria
Jane disa momente ne jete kur njeriu thjeshte ndihet vetem.Shikon perreth dhe kupton se shume prej atyre qe ti do nuk te duan,shume prej atyre qe respekton te ulin dhe ata qe mundohesh ti ndihmosh te shtypin,te bejne te ndihesh i padukshem.Eshte shume e v...
Autori: Brikena · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Librat
Libri eshte nje thesar, qe te jep di momente arratisjeje ashtu dhe momente komforti. Libri eshte nje det me dije . Dija eshte fuqi,atehere dhe libri eshte fuqi . Librat jane nje univers me yje qe nuk te del nje jete per ti lexuar te gjithe. Ato jane gjeja...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Perjetesia
Me detin lind dhe largohet dashuria. Me valet vijne iluzione qe me kalimin e kohes mund te hollohen ne kripe, ashtu si dhimbja kur kthehet ne nje rrjedhe te heshtur dhe te hidhur me lote. Aty ku jemi ti dhe une…duke krijuar skenen fantastike d...
Autori: natyra brovina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: per nenen
nenet time shum e dua sepse ajo me rriti mua Edha jet e dhe shpirt Per te me edukuar mua E mire eshte e buker eshte Ashtu si une e dua Pra ndaj o femije Nenen une e dua
Autori: kristofer kalaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: krenar
SHPREHJEN KRENAR SI NJE SHQIPTAR E KANE PERDORUR FRANCEZET QE NE MESJETE,POR JEHONA E KESAJ KRENARIE KA QENE I PERHAPUR ME PARE.NE FILLIMET E SHEKULLIT TE KALUAR KY TIPAR ISHTE BERE AQ I NJOHUR,SA TE HUAJT FIGUREN DINJITOZE TE SHQIPTARIT E KANE PERSHKRUAR...
Autori: Era · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Qyteti im
Mbi guret e argjendte te qytetit,hena po derdh shkelqimin e saj.Mbi ujin e qete te lumit yjet kane zbritur dhe jane ulur ne fundin e tij.Tomorri ka veshur pallton e rende e te bardhe. Pishat si vashezat e bukura te qytetit,ruajne elegancen duke u p...
Autori: B · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 70 vjetori i clirimit
70 Vjetori I Clirimit Sot eshte nje feste. Nje feste qe I bashkon te gjithe shqiptaret anembane ku jane. Sepse gjithe secili nga ne bashkepunoi per te fituar ate qe te gjithe e duan “Lirine”. Pra sot , Shqiperia feston 70 vjetorin e clirimit. Trim...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Cfare eshte vendlindja per mua
Zgjohem nje dite te bukur dhe papritur pyes:Cfare eshte vendlindja? Cfare e ben ate kaq te vecante dhe te shtrenjte per cdokend?Por tani qe jam rritur dhe jam bere me e ndjeshme per sa i perket atdheut them me plot goje se cfare eshte per mua.Atdheu esht...
Autori: Anisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria per gjyshin
Gjyshi eshte personi me I dashur dhe më I shtrejti per mua.Që kur isha e vogel kisha shume deshire te qendroja me të. Më pelqenin ato historite që më tregonte, histori që bënin fjalë për jetën e tij. Unë gjithmonë e dëgjoja me vëmendje. Gjy...




Komentet e fundit!

Emri: rgdfh
Email: sdfusnd@gmail.com
Komenti: sfaesdvsrf

Emri: gakta
Email: gagta@gamail.com
Komenti:

Emri: tealako
Email: tealako5@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com