Data e postimit: 2017-04-10 17:30:50
Lexime: 19455
Ku po shkojme me kaq Ligesi
Autori: Ardisa
Lloji: Ese pershkruese
Tema: ku po shkojme me kaq ligesi
Shkolla: Arif zeqiri
Klasa: 10b
Qyteti: Krume
E-mail: Email eshte i fshehur!


EHH si eshte jeta plot me te papritura .... rrethohemi nga e mira e keqja ligesia qe jane udhetare me ne ne cdo hap qe hedhim. Pra jeta eshte si film ku gjithesecili nga ne mundohet te luaje me bukur rolin kryesor..kemi shume raste qe ne nuk jemi te pergatitur ne ato momenete ku ndihemi te zhgenjyer te dobet ne ankth dhe nuk kemi shprese qe te luftojme me te drejtat tone .pra me pas mendojme... ligesia na mberthen dhe na shtyn drejt rruges pa kthim na duket qe e keqja eshte zgjidhja duke mos marre forcen mundimin qe ti perballojme te gjitha situatat qe na dalinn para. nje thenie e arte thote shpresa kurre nuk duhet humbur duhet ta kesh ate si nje dhurate te cmuar kudo me vete .QE te jesh person i forte mos humb shpresat dhe mos dorezo kurre kete e kam mbajturi si synim ne cdo hap qe hedh dhe vete.shkrova dhe shpresoj qe tu pelqeje mos lejoni qe e keqja dhe ligesia tu mberthejne ndiqni rrugen qe mendoni qe eshte e pershtatshme per ju Lexues te Dashur Jeta vazhdon pavareshisht gjitckaje

Vepra te ngjashme
Autori: Esmeralda Sefolli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: JETA
A ekziston ndonje fjale qe te mund te pershkruaje termin"jete"?A ekziston ndonje veper e tere letrare qe te mund te shprehe cka eshte jeta?Mendoni valle qe njeriu e ka kapacitetin e duhur per te kuptuar teresine e saj?Nese mendoni se PO,gaboheni.Pasi te j...
Autori: Filanja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Une,drejtues i shkolles
Cdo nxenes e ka pyetur veten qofte edhe 1 here ne jeten tij nese do te donte te behej drejtues is shkolles ku ndodhej e njejta gje ka ndodhur me mua por ndryshe nga shumica e nxenesve te tjere te cilet do te donin te drejtonin shkollen pergjigjia ime do ...
Autori: Elvira Behluli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: sa te dua gjyshe
Zemra ime ishte e plot,e bukur dhe e fort por papritmas nje pjes prej saj u zhduk dhe ra ne tok.Rash ne shtrat me shpres qe nesra do te shkoj te visitoj gjyshen time.Ne ate mengjes edhe dielli i kishte leshuar rrezet e tij por nje telefonat arriti dhe tha...
Autori: I.H. · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Liria
Ne zemren time jeton fjala liri -Cka eshte liria? Liria eshte nje koncept i veshtire per tu artikuluar,por qe cdo kush e di se cka do te thote. Ajo perjetohet ne cepat me te thella te trurit,zemres dhe shpirtit tone dhe manifestohet me b...
Autori: Besjana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vjeshta-Stina E Puneve
Ohhhh... Isha Duke Fjetur Nje cicerrime e piklluar erdhi deri tek veshi im dhe me thoshte se po ikim tashh dhe se dom sihemi perseri ne vitin tjeter isha duke pare endërr dhe me iku gjumi nga syte dola jashe ne ballkon e pashe vetetimen dhe dhe e d...
Autori: Armela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Komuniteti dhe une
Shoqeria që më rrethon mua jhihat me emrin komunitet në komunitet ekzistojnë edhe rregulla. Unë jam një individ I thjesht dh përshtatem me regullat
Autori: REA SERANLLARI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: "Prometeu,nje hero i vetmuar"
Prometeu eshte heroi i pare i humanist ne te gjithe historine e letersise dhe eshte nje figure e adhuruar per shume artiste e poete. Ai kreu nje akt human ne kohen kur njerezimi ndodhej ne erresire,injorance dhe varferi.Prometeu u rrembeu perendive...
Autori: A.....A K.....A · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ATDHEU
Vitet kalonin dhe çdo nentor festohej zhurmshem, por ky vit eshte ndryshe, eshte Vitet kalonin dhe çdo nentor festohej zhurmshem, por ky vit eshte ndryshe, eshte njesoj sikur te mbyllesh nje kapitull te nje libri plote me ngjarje, sikur te mbyllesh Jam...
Autori: Dejvi H · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pse na sherbejne librat?
Te futesh mes qindra faqesh e te thithesh nektarin si bleta,te jetosh me boten e autorit,te degjosh zerin e tij,te thenat,te pa thenat e sekretet e tij.Kjo do te thote te lexosh nje liber ne pamje te pare,por jo,kjo do te thote te behesh pjese e asaj bote...
Autori: Elsika Murrizi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: The happiest day of my life !
: The happiest day of my life ! What is happiness? Happiness is a challenge, it requires effort, and it has its strong laws: to love yourself very much, to hear, to speak, to respect, to be receptive and not judgmental of others. Persons who accept thems...
Autori: Endisi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pyes gjyshin tim – e pyes per dy kohet..!
I dashur gjyshi im, Ti i përket dy botëve, asaj të shkuarës së komunizmit, por edhe të tashmes në demokraci. Duhet të ketë qenë e vëeshtirë: kam lexuar shumë që ju hanit një herë në muaj mish, kishit një herë në javë një shishe qum...
Autori: Muhamed Xhelili · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mësuesja ime
Ah sa fjalë të ëmbla e shpirtërore kam për të të thëne ty e dashur. Vëtëm kur shqiptoj fjalën mësuese më bën të ndjej respekt e dashuri për ty.Gjithë ato të mira na dhurove nuk kanë shpërblim.Mësuese aq shumë të ndreoj saqë edhe nÃ...
Autori: albert miftari · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 100 vite pavarsi
Me duket enderr, shume larg realitetit, kane kaluar plote 100 vjet! Eshte shkruar aq shume histori per njeqind vjet. Eshte qendisur nje flamur, nje histori. Kemi krijuar nje identitet duke bere histori heronjsh. Vitet kalonin dhe çdo nentor festohej zhu...
Autori: Xhesilda Paja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Femijeria
Fëmijëria , shpirti im rebel . Fëmijëria është stacioni më i bukur në udhën sa të gjatë por dhe të shkurtër të jetës. Është pranvera e shpirtit, është përjetimi më njerëzor i kësaj bote , të cilën e kujto...




Komentet e fundit!

Emri: fuck you
Email: kushi1922@gmail.com
Komenti:

Emri: fuck you
Email: kushi1922@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com