Data e postimit: 2017-04-07 13:43:59
Lexime: 2673 |
"Librat më të dobishëm janë ata ku lexuesit e bëjnë vetë gjysmën e punës..."
|
|
Praktika eshte kriter i se vertetes.
Armiku plak kurre mik s`te behet edhe nese te behet s`te behet i drejte.
Dyshimi eshte me i rende se denimi.
Luan ne fjale a lepur ne veper.
Fanatiku gjithmon e pin helmin e vet.
Edhe vllazeria pa interes, dashuri...
|
dashuria eshte motorri i jetes , matematika eshte motorri i shkences
|
Dituria ( edhe "dija" apo "dijenia", dhe "njohuria" nganjëherë) është informacioni (lajmi) i përvetësuar nga një person, organizatë apo ndonjë qënie tjetër. Dituria është dijenia dhe kuptimi i ngjarjeve, së vërtetës apo njohurive të përf...
|
Nese s`mendon per te ardhmen do te mbetesh pas te.
Buke,e kryp e zamer.
Ndarja e pasurise mund te jete shkak i tragjedise.
Vellau eshte armiku me i madh.
Nese ofendon te tjeret pa te drejte krijon shkas te te ofendojne me te drejte.
Ai qe s`punon,dhe...
|
"E ç'hyjnë në punë librat nëse nuk të shpien në kroin e jetës,për t'u kredhur e për ta pirë plot lakmi?..."
|
-Ti rrisë dhe edukojë me ndjenjën e respektit ndaj njëri-tjetrit.
-Të kultivojë besimin te Zoti dhe dashurinë për njeriun.
-Ti ushqejë me dashurinë për atdheun.
-Të respektojë të drejtat e fëmijës.
-Të sigurojë një edukim sa më të...
|
"Natën pata ftohtë,u ngrita dhe hodha një kuvertë tjetër."
|
shprehja te gjithe jemi te barabarte para ligjit eshte bere nje shprehje shume e perdorshme dhe rutine tashme. por... sa dime t'ja japim kuptimin kesaj fraze?
per mendimin tim te ekzistoje barazia para ligjit do te thote qe te gjithe te gjykohen dhe de...
|
Atje sipër në hapësirë ra një yll
Këtu poshtë në vendin tonë
u rrëzua një qeveri.
|
Jeta na shfaqet përpara syve tanë si një skicë-pikturë e pangjyrosur. Problemi është se jo të gjithë jemi piktorë profesionistë...
|