Data e postimit: 2017-03-02 22:38:55
Lexime: 4498 |
Dy prej hobeve te mia kryesore jane frekuentimi i shpeshte i kurseve te ndryshme dhe perdorimi i rregullt i kompjuterit. Persa i perket hobit te pare mendoj se eshte ne te miren time frekuentimi i kurseve. Ato me ndihmojne qe te fitoj njohuri edhe me te z...
|
Dikun ne nje shkoll te gjimnazit ne Kosov,nje djal zhurmagji, kishte shum mungesa te pa arsyeshme, nje her ishte edhe paraperjashtim , sepse tentoi qe ta rrihet profesorin per arsyen se aj nuk e lejoi te hyj ne shkoll pa uniform, ai ishte konsumues i alko...
|
E kam pyetur mijera e mijera here veten se si valle iken kjo kohe.Kur them kohe e kam fjalen per vitet.Me kujtohen shume mire ditet e femijerise,kohet kur isha fare e vogel.Por nuk kam harruar as diten e pare te shkolles.Ate dite isha e emocionuar ne kul...
|
|
Mjerimi
I MJERE AI QE LIND NE VARFERI
S'KA ME NGRENE E S'KA ME PI,
S'ka nje shtepi permbi koke
SE KEMBET E TIJ PREKIN NE TOKE,
Me ato sy te medhenj e bark te uritur
Qe t'i japi dikush dicka ata rrine duke pritur,
O jete e Mallkuar,
shume njerez ng...
|
|
TEMA MIQTE E MIT TE KET FJAL TE PERBERA DHE MARDHENIE RRETHANORE
|
Ishtenje dite e bukur , dielli sapo kishte lindur bari ishte buluar nga vesa lulet ishin gati per te hapur bocet e tyre cicerimat e zogjeve degjoheshin vazdimisht .
Pas mengjesit ne nje lendine ku ka plot gjelberim, plot lule shume ngjyreshe,ajer te pas...
|
vera ajo stina e bukur ku zogjte te falin dashuri dhe ku bregdeti dhe ajeri i paster te mush plot me DASHURI DHE hare.sa bukur qe tingellojne cicerimat e zogjve qe duken sikur hedhin pluhur buzeqeshjeje perreth.rri rri dhe mendohem sa i bukur qe eshte ky ...
|
|
Autori:
Ensarah Zoga
·
Lloji:
Pershkrim
·
Tema:
Kjo poezi eshte marre nga tema "Luajme dhe shkruajme poezi"
Kemba e vogel e zogut
Eshte mbuluar me therrime
Mbuluar me bore ne parvazin e dritares sime
Bora bie pa pushuar
A do te mbaroje ky dimer i mallkuar?
|
I. Pershkrimi objektiv.
Eshte nje vajze pesembedhjete vjecare. Me nje gjatesi mesatare prej 168 cm, ka floke te verdhe e sy bojeqelli. Vishet shume thjeshte, me xhinse e bluza te gjera. Adhuron futbollin, basketbollin dhe lojrat e ndryshme elektronike.
...
|
Pushimet verore
Si fillim uroj qe te gjithe ju njerez te jeni duke ia kaluar bukur gjate pushimeve tuaja verore...sepse un nuk po ja kaloj dhe aq bukur.....me kuptoni?,,.....UF Shpresoj qe te me kuptoni
Ne fillim mendova se vera ime do te ishte e MREKUL...
|
Deti per mua eshte mrekullia vete.Vetem kur e shikoj gjithcka rreth meje e harroj dhe syte e mi treten bashke me te ne kaltersine e pa fund e pa ane,nje kaltersi qe te fal paqen e pertejshme ,qetesine e ameshuar.
Deti asnjehere nuk me merzit,nuk me frik...
|