Data e postimit: 2017-02-21 16:38:51
Lexime: 10424
Thenie:Gjate shekujve te tere historia e popujve nuk ka qene gje tjeter pervecse nje mesim mbi tolerancen e ndersjelle
Autori: Elena Shaba
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Toleranca, edukata, respekti nder shekuj
Shkolla: 1 Maji
Klasa: 6C
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Gjate shekujve te tere gjithmone ka qene toleranca ajo qe e bente jeten me te bukur me te gjallerueshme.Gjate gjithe kesaj kohe njerezimi i lashte po ashtu edhe ai i sotem eshte munduar te mesoje pasardhesin e tyre me edukate te toleroje te respektoje te tjeret dhe shumica prej tyre ia kane dale mbane.Edukata eshte dhe ka qene nje nder gjerat me kryesore ne jeten e cdo njeriu ajo eshte si ngjyra e bardhe apo si ngjyra e arte qe asnjehere nuk ka dale dhe nuk ka per te dale jashte mode si ashtu edhe edukata nuk ka per te dale kurre nga jeta e njeriut.Sic kemi edhe thenien e shkrimtarit te madh francez Emil Zota gjithe kjo histori qe eshte sjell nder shekuj dhe tani shkruhet neper libra eshte thjesht nje mesim per njerezit per tolerancen edukaten dhe respektin ne jeten e cdokushi ne jeten e njeriut gjithe kjo gje eshte e ndersjelle nga shume shekuj me pare.

Vepra te ngjashme
Autori: Ardijona Tahiri · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ja Si eshte jeta
Thjesht Jeta Jeta mund te jet e shemtuar mund te behet e bukur. Jeta mund te jet zjarr por mund te shuhet. Jeta mund te jet e hidhur mund te behet e lumtur. Jeta mund te jet lule me gjemba por mund te beht lule e brisht. Jeta mund te jet e keq...
Autori: Oper Daco · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Paqja
Paqja... Te gjithe njerzimi kemi menduar ndonjeher per kete teme "Paqen".Paqja eshte nje lloj mirkuptimi qe i duhet te gjith njerzimit dhe botes.Paqja eshte shume e rendesishme ,ne qofte se nuk ka paqe ne vendin ku jemi ne aty nuk ka mirekuptim dhe marrd...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Lidhja e njeriut me ushqimin
Si qenie njerëzore që jemi,instikti ynë bazë lidhet me të kërkuarin e ushqimit.Sepse ai është karburanti ynë që na siguron energji dhe lëndët e nevojshme për funksionimin e organizmit.Megjithatë,të ushqyerit për njerëzit nuk ka qenë thje...
Autori: lilis_px · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: pasojat e vullkanit
Nje pamje permes se ciles tregohet nje grua e gurezuar mes hirit dhe llaves se vullkanit Vezuv tregon vuajtjen dhe fundin e saj te trishtueshem.Nje mendim qe me vjen ndermend eshte se sa shume njerez si ajo grua kane patur te njejtin fat.Shume njerez dety...
Autori: Rilind Krasniqi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Në pritje të së vërtetës
Në pritje të së vërtetës E vërteta është një shpresë e humbur, është një drite e vogel në mes errësirës, dhembë shumë... Shumë herë brenda ditës përballohemi me gënjeshtra, duke shpresuar se një ditë do të ndryshojnë gjërat....
Autori: a.v · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria ndaj vellaut.
Askush nuk mund ta ndaloj dashurin tende ndaj nje personi , keshtu as dashurin time ndaj vellaut tim smund ta largoj askush , isha vetem nje embrion i vogel qe sapo kisha filluar te zhvillohem dhe ndieja rrahjet e zemres se vellaut kur perkedhelke stomak...
Autori: Blenarda Dikolli · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Tema : Une pro mjedisor.
Mjedisi apo ambienti, është tërësia e rrethanave përreth një organizmi ose grup organizmash, veçanërisht ndërthurja e kushteve të jashtme fizikore, natyrore që veprojnë dhe ndikojnë në rritjen, zhvillimin, dhe mbijetesën e organizmave. Ne s...
Autori: Erza Breznica. · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: abuzimet dhe llojet e saja.
Abuzimet : LLOJET E SAJA JANË : Abuzimet fizike ,adoleshente ,fëmijët dhuna në familje, dhuna dhe seksuale . Abuzimet fizike janë : Rrahja e adoleshentëve ,dhuna në familje . Abuzimet fizike Rrahja me rrip/thupërr/këpuc/dhe me gjëra t...
Autori: Blerina · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Interneti
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale ...
Autori: I.HYSENAJ · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: pasqyra
PASQYRA Për njeriun e sotëm,i cili është mësuar qe ta shohe imazhin e tij në kamera,fotografi dhe televizion,është shumë e vështire që të mendojë se si mund të bëhej më parë pa të. Duke e parë veten në pasqyrë secili prej nesh ...
Autori: Diellza Kllokoqi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Historia
Historia na ndjek pas Nganjehere...ulem prane dritares dhe mundohem te kujtoj historin e te klauares sime po ashtu edhe te popullit tim.Ulem dhe mendohem ...papritmas me bien ndermend nga te degjuarit dhe rrefimet e gjyshes dhe gjyshit po ashtu tor...
Autori: E.C · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ndikimi i guximit dhe frikes ne jeten tone
“Bota i perket atij qe guxon” “E vetmja menyre per t’ia dale mbane eshte te vazhdosh se ecuri perpara“. Eshte kjo shprehja qe me futi thelle ne mendime pikerisht atehere kur ndjesia e mposhtjes me kishte pushtuar dhe erresira kishte zhdukur cdo...
Autori: Donita Gavazi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Epopeja e UÇK-SE
Marsi,ne te gjithe boten eshte vetem nje muaj si gjithe muajt e tjere te vitit por, ne Kosove marsi ka qene gjithmone muaj i perbashket e i sakrifikices se familjes Jashari. Ishte viti 1998 kur shtepia e familjes Jashari u sulmua nga serbet,ata u tortur...
Autori: Albiona Muriqi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Familja
A ka gje me te bukur se te rrethohesh nga familja ! Dashuria me e madhe rritet kur ti je prane familjes,kur ti qesh,kur ti qan me ata.Ndoshta ti nuk e vren por ata gjithmone mundohen qe te mbrojne, e te shpetojne,e megjithese ti e perserit nje gabim at...




Komentet e fundit!

Emri: irena
Email: irena123@gmail.com
Komenti: me ndihmoi shume. bravo

Emri: Lola
Email: Lolarose5@gmail.com
Komenti:

Emri: Lola
Email: Lolarose5@gmail.com
Komenti: Më ndihmoi shumë Të lumtë!

Emri: franci
Email: franci@gmAIL.COM
Komenti: NICE

Emri: blerta
Email: sara.megi@yahoo.com
Komenti:

Emri: blerta
Email: sara.megi@yahoo.com
Komenti:

Emri: (AK) ARBEN.K
Email: njoni@gmail.com
Komenti: Shume e bukur

Emri: Xhevdete Toska
Email: Xhevi_xhevi@gmail.com
Komenti: Shume mire, te lumte. Kjo ese eshte e arrire!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com