Data e postimit: 2017-02-04 21:17:44
Lexime: 3944 |
KALI I DRUNJTE
ANALIZA LETRARE
Kali i drunjte eshte mitilogji greke e shkeputur nga Odiseja.Teksti te le nje shije te hidhur pasi e lexon.Te le pershtypjen se kohet e meparshme nuk jane ndryshe nga sot ne lidhje me morlalet ,intrigat ,misticizmin etj....
|
Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten nje here te vetme,te mos duash ta kthesh kohen mbrapa.Kjo ndoshta sepse duke kujtuar te shkuaren dhe momentet e saja ,harrojme ate qe po jetojme’’te ta...
|
libri eshte miku me i mir i njeriut nje shtepi pa liber eshte si nje njeri pa shpirt te lexosh liber do te thot te duash jeten te duash te verteten libri eshte mesuesi me i dashur i njeriut aji as nuk te rra as nuk te qorton mor vetem te meson ndrysh te e...
|
Te duash....dashuria eshte dicka e mrekullueshme,dicka,e cila kaplon papritur e pakuptuar cdokend.Te duash dikend mund ta kuptosh vetem ne qofte se te duan,sepse eshte dicka qe shume njerez se kuptojne dot.♥Dikush mund te jete lenduar nga dashuria...di...
|
Autori:
Xhulja Nikolla
·
Lloji:
Analize letrare
·
Tema:
Analiza dhe komenti letrar i vepres :Muri i Hyejenes
I. Informacion mbi Veprën Dramatike:
- Titulli: "Muri i Hyejenes"
- Autori: Euripidi
- Viti i shkrimit: 415 para Krishtit
- Vendndodhja: Argjentina e lashtë, para andejkalimit të popullsisë
II. Përmbledhja e Veprës Dramatike:
...
|
Gjorgu u drodh pasi shpresat po i iknin, ai drejtoi tyten e pushkes dhe shenjestroi prene tij .Ne castin e fundit ju kujtua nje shprehje e mocme"Ti pushk e pafsh , e ti e vrafsh . Zakoni kerkonte qe viktimes duhej ti flisnin para se ta vrisnin e Gjorgu as...
|
1.Njerëzit e vjetër ,japin këshilla të mira !
|
Erdhi dimri dhe te gjithe femijet po presin boren e par sepse me 22 dhjetor Fillon dimri dhe me 21 mars mbaron e gjithe toka ne vjeshte ka qene e arte.tani bora e ka mbuluar token so nje tapet the bardhe qatite pemet she te gjithe qytetin Tim ne oborr une...
|
Nebanken e shkolles,
u ula menjehere,
ti mesues i daashur ,
me mesove abcene
|
28 netori
28netori nje,
dit e shnuar.
fes e madhe ne
vlor te gjith me flamui ne duar.
e gjith bota ,
te na ket zili.
per te bukurn,
shqipri.
nuk horrohe ,
deshmort qe u.
fliuan per
shipri
motr marigona
e qndisi
flamuri qe ...
|
1 dashuria është e verbër dhe nuk e di ku shkon.
2 të duash dikë do të thotë të kapesh fort pas tij.
3 të gabosh është njerezore.te falesh eshte hyjnore
|
Enderra ime eshte qe ne te ardhmen e afert te behem nje lojtar profosional ne sportin e futbollit dhe te luaj ne pese ligat me prestigjioze te Evropes.Eshte nje enderr dhe pasion te cilen shpresoj ta realiozoj qe nje dite te luaje per ngjyrat e flamurit t...
|
Shume gabime
Shume po du me shkru
po mdoket se kam mu penu
se ndjenat qe i kam
shume jane mashtru
S'kam mujt me fol
E skom mujt me pa
Nuk e di me mu qa asht tu nodh
Se shume gabime kam ba
Zemra jem ma spunon
Syt kan flejt
Shpirt...
|
VIRUSI
Virusi është ajo pjesë e softuerit e cila infekton programet tjera duke i ndryshuar ato,me ndryshim në ketë rast nënkuptojme kopjen e atij virusi në mënyrë që të infektoj programe tjera.Kurse fjala malware vjen si kombinim i fjaleve ...
|