Data e postimit: 2016-05-27 16:22:57
Lexime: 137002
Stina e pranveres
Autori: Dafina
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Pranvera.Stina
Shkolla: Ibrahim Fehmiu
Klasa: 7-4
Qyteti: Prizren
E-mail: Email eshte i fshehur!


Pas nje dimri te gjate e te ftohte me ne fund vjen kjo stine e buzeqeshur dhe e ngrohte.Nje stine e mbushur me dashuri,pranvera.Mua me pelqen shume stina e pranveres.Kete stine e fillojme ne menyren me te mbare.Si qdo stine tjeter edhe ne pranvere kemi gezim e lumturi.Pranera ka shume bukuri ku shetitjet,dielli dhe qastet me familjen jane te mrekullueshme.Pranvera ka shume momente te veqanta.Kjo stine u sjell hare njerezve.Era e fresket e veres,rrezet e diellit jane nje ndjesi e papershkrueshme..Natyra merr nje pamje te gjelber,kudo ka lule dhe acari e bardhesia zhduken.Pranvera eshte fillimi i nje jete me te mire.Fillon nje stine krejtesisht e re qe ben ndryshime ne jeten tone.Pranvera eshte nje stine e gezueshme per te gjithe.Femijet luajne,degjohet cicerima e embel e zogjve.Ne kete stine gjejme kohe qe te rrijme me te afermit e te krijojme momente me shoqerine.Shume njerez mendojne se kjo stine eshte stina me e bukur e vitit.

Vepra te ngjashme
Autori: Denisa Nisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Xhaxhi im
Te Kesh nje xhaxhi do te thote te Kesh te gjithe pasurine e botes😍😍...Une jam shume e lumtur qe kam xhaxhin me te mire ne bote 💖💖💖...💖💖💖,,Xhaxhi im eshte ai njeri qe gjithmone I pelqen te jete I thjeshte..dhe eshte I kenaqur me gje...
Autori: Xhulio Prenga · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Krishtlindjet!
Natë, 24 dhjetor 2016, Një natë e errët dhe e ftohtë dimri. Ashtu ishte edhe nata në të cilën lindi biri i zotit. Tani një numër i madh njerëzish po mbushin hapësirat e kishave kudo mbarë, për të rikujtuar dhe festuar lindjen e tij. Nuk k...
Autori: Nevrus Zaimi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Muaji i Letersise
Librat janë mjeshtra që na udhëzojnë pa shufra, pa fjalë dhe zemërim, pa kërkuar para. Nëse i kërkon, ata nuk fshihen, nëse gabon, ata nuk qortojnë; nëse jeni injorant, ata nuk tallen me ju. Librat janë miqtë më besnikë. Miqtë tanë mu...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqeria
Un nuk quj shok ate qe kam ni jet qe e kam njoft e nuk me njeh mire.Une quj shok ate qe nuk mshehet mas krenaris por mos me t'fole i pari qe ti folish ti,une quj shok ate qe nuk struket neper skute hatrit per cdo keqkuptim,un quj shok ate qe e di se do mi...
Autori: Olgert Dcoi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vendlindja ime
Vendlindja ime eshte Kukesi. Nje vend me karakteristika natyrore te mrekullueshme.Aty ajri ky te freskon dhe per pak sa ste se gjumi nga qetesia. Pemet e lata ku gjethet i bien ...kumbullat,manaferrat qe gjenden kudo... aty ka shume pak shtepi porshume ...
Autori: Natalia Llupo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Miqesia e pafund
Miqesia nje zemer qe rreh e jeton ne pafundesi.Ajo zemer rreh brenda dy trupave .Lind pyetja çeshte miqesia?Thjesht nje fjale qe shume pak veta ja dine vleren.Miqesia perkufizohet "Nje lidhje pa interesa dhe brenda saj ka dashuri dhe respekt .Ne miqesi j...
Autori: X · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pse jetojme
Lumturohemi me faktin që jetojmë në këtë jetë, që na pushton fort nën krahët e saj dhe na dhuron emocione të paimagjinuara, ëmbëlsohemi me freskinë dhe aromën e puthjeve që na dhuron dashuria e jetës sonë, meditojmë dhe ëndërrojmë pë...
Autori: Amra Osmani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi I Nenes
Ehhh... permend fjalen Nene do te thuash kuptimin e jetes,ardhmerise dhe gjithesise !!!Qendro prane saj ne njenje qe sdo ta ndjesh kurre me ! Nje jete mendoj per ty !! E h moj nene ! Ti qe me dhe jeten ! Me fale lumturine !Nuk me lejove te qaja ! Me rrite...
Autori: FIORI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Familja ime dhe une
Te flasesh per familjen perjeton emocionet qe ke perjetuar me te ,te bukura apo te keqia dhe keto emocione ndihen fale dashurise ku kjo e fundit nuk ka kufij ne familje dhe eshte pa asnje lloj interesi. Jeta eshte bere shume materialiste dhe nuk vlereso...
Autori: Marina Reverte · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Familja dhe une
Familja,gjeja me e shtrenjte dhe me e bukur qe mund te kete dikush. Sa here permendet emri famijle,mendoj nje parajse ku ekziston vetem miresia,dashuria,lumturia dhe gezimi.Ai qe e ka nje familje ka gjithcka qe mund te kete dikush.Dicka qe eshte e pakrah...
Autori: Korab Bajqinca · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Në këtë ese përshkruhet gëzimi im që kam për stinën e dimrit.
U zgjova në mëngjes dola te dritarja pashë të gjitha fushat të gjitha malet,kodrat,tokën të mbuluar me një shtresë dëbore të madhe, ajo kishte mbuluar edhe pemët.Pyete veten sa bukur u dukeshin?Aq bukur të bardha sikur të ishin nga akulli,un...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ata u larguan
Ikën... Ai tashme ishte larguar nga kjo bote,nga bota e te gjalleve.Ishte larguar ashtu sikurse largohen dallendyshet ne sezonin e dimrit por ne dallim nga dallendyshet ai nuk do kthej me kurre n...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mbasdite Vone
Mbasdite vone.. Ka ndaluar dikush te shikoje mbasditen? Qe nga disa muaj me pare kam filluar te perkushtohem te parashikoj gjithcka qe do me ndihmoje te gjej rrugen time. Ne vecanti, deklarohem e joshur nga mbasditet e dimrit. Dukej sikur gjithcka ishte...
Autori: armira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: tte gabosh eshte njerezore te falesh eshte hyjnore
TE GABOSH ESHTE NJEREZORE,TE FALESH ESHTE HYJNORE Te gjithe njerezit nuk jane njesoj,ne quhemi njerez dhe jemi qenie njerezore,por ndryshojme shume nga njeri-tjetri.Njerezit ndryshoje ne mendimet e tyre,ne sjellje,ne veprime,ka njerez qe genjejne dhe...




Komentet e fundit!

Emri: Lana
Email: Lana@hotmail.com
Komenti: Bravio jam ne klasen e gjashte po e shkruaj dhe do tia coj neser mesueses

Emri: anela
Email: anela shala@gemali.com
Komenti: Nje ese e bukur

Emri: anela
Email: anela shala@gemali.com
Komenti: Nje ese e bukur te lumt

Emri: anela
Email: anela shala@gemali.com
Komenti: Nje ese e bukur

Emri: Kledi.K1Ng
Email: kledi.markja@yahoo.com
Komenti: ORe un sa jam futtt xddddddddddddddd

Emri: Kledi
Email: kledi.markja@yahoo.com
Komenti: oooo KY SO TEKST MO!

Emri: dorjanmarku@hotmail.com
Email: denispjetri@hotmail.com
Komenti: shum e bukur

Emri: ina
Email: rominaroselaamelia@gmail.com
Komenti: kot fare

Emri: seid
Email: useidn1@gmail.com
Komenti: Shum ese e mir hahha mora 5 veq per qeket

Emri: seid
Email: useidn1@gmail.com
Komenti: hahhah e 7/4


Emri: Roni
Email: ronihysa123@gmail.com
Komenti: Ne klase te 7-te???Duhet te kesh me shume njohuri.Sepse kjo ese qe keni bere eshte per ne klase te pare.Kur te krijosh ne ese duhet te ket vesh qe dmth kur ta lexosh te kete tingull qe ta kuptosh ate gje qe ke shkruar...

Emri: mustafa
Email: mustafamertkoc@gmail.com
Komenti: nuk di qfarë të them por me të vërtet ishte shum kot një vajzë kl-7 duhet me shkru diqka më të mir këtë që e ke shkru ti mund ta shkruaj edhe motra ime që është vetëm 7 vjeq bye bye pzz

Emri: someone
Email: someone@ymail.com
Komenti: koti fare ne klasen e 7 duhet te jesh me e lirshme ne shkrrim

Emri: hgkk
Email: hg.kj@hotmail.com
Komenti: shum keq haha pldh

Emri: ledian
Email: gzimksberisha@gamil.com
Komenti:

Emri: Hazbije
Email: hazbijemurseli@hotmail.com
Komenti: Superr

Emri: Silva
Email: dhurata.dorra@hotmail.com
Komenti: Sa e shpiiiiiiifur shuuuuum shuuuuum kot pz sa palidhje moj

Emri: vjollca
Email: vjollcacurritoci@gmail.com
Komenti: mire , shume mire

Emri: Miriami
Email: MiriamVaso@yahoo.com
Komenti: Shum bukur brv /

Emri: Olsa
Email: OlsaBad@yahoo.com
Komenti: ese e lezetshme por duhet te rreg pak shkrimin nga q-c jan shume ndryshe por shum bukur


Emri: mirela
Email: mila_leta@live.com
Komenti: Poezi ishte e mrekullushme e veqant ndaj tjerave kshtuqe me pelqej shum

Emri: dhurata dora
Email: dhurata.dorra@hotmail.com
Komenti: ese e shkelqyer Bravo

Emri: not your bussines
Email: fdslan@yahoo.com
Komenti: super ese bravo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com