Data e postimit: 2016-05-18 16:04:21
Lexime: 26310
Kultura
Autori: Milena
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: Vlera e kulturës tek njeriu
Shkolla: Naim Frashëri
Klasa: 8A
Qyteti: Fier
E-mail: Email eshte i fshehur!


Kultura tregon indentitetin e një personi.Kultura nuk fitohet vetëm nga ata që janë të shkolluar,por edhe nga njerëz të tjerë që janë të pashkolluar,por që e marrin kulturën nga përvoja e jetës së tyre.Një njeri i kulturuar është ai njeri që ka dije,që flet qetësisht e bukur,që di të bashkëpunoj dhe të sillet mirë me të tjerët.Kultura parësore që ne tregojmë,është kultura që na japin prindërit tanë,sepse ata janë njerëzit që na edukojnë në hapat e parë të jetës për të marrë një rruge sa më të mirë në jetët tona.Ka shumë njerëz që kur i fyen,bërtasin,ulërasin dhe të fyejnë më keq akoma.Kurse një njeri i kulturuar,nuk e bënë këtë gjë,as nuk rri pa folur fare,por në një moment rri e mendohet mirë,e më pas flet qetë dhe bukur,pa fyer atë që e ka fyer,po përkundrazi i jep një mesazh të vleshëm që të mos e përsërisi më gabimin që ka bërë.Nuk është nevoja që ata që na shajnë,t'ia kthejmë dhe neve po në të njëjtën mënyrë,pasi ne tregojmë kulturën tonë e ata kulturën e tyre.Një njeri i kulturuar i tregon vlerat e tij me punë dhe dije,dhe jo tek paratë e pushteti që ai zotëron.Të gjithë duhet të kenë sado pak kulturë,që të kenë mësuar nga përvoja e jetës.Ai që do të ketë kulturë,duhet të përpiqet,të lexoj shumë libra e të dëgjoj histori nga njerëzit më të rritur,sepse një njeri me një kulturë të përsosur,nuk do të harrohet kurrë.

Vepra te ngjashme
Autori: Danjela Muja · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Bullizmi
BULLIZMI Jeta eshte nje stazh i mrekullueshem me te mira dhe disavantazhe qe i japin botekuptim misionar egos tone universale. Ne nisjen e ketij stazhi gjendemi para nje porte te madhe qe hapet per ne dhe duket sikur nje vizion i gjate na pret Ne kete ...
Autori: Elda J.P. · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Gjakmarrja
GJAKMARRJA Nje pellumb I bardhe fluturon ne qiellin me ngjyren e syve te sapo-qare, te vuajtur deri ne skuqje. Pershkon hapesira te gjelbra te egra..., si dhe shtepi me mure e cati “te celikta”. Noton ne ajrin qe mbulon malet e oqeanet pakufij... DHE...
Autori: ela · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: f
jeta na perball me shume sfida. sfidat jane te pafundme. here fitojme e here humbim. gjendemi para sfides sone dhe gjeja qe na vjen ne mendje eshte dorezimi. te dorezohesh eshte dicka shume e lehte mendojme ne ,por sa e rende eshte ne te vertete per ne dh...
Autori: Rovena Mulla · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Varferia
Shqiperia. Eh, c'eshte Shqiperia ne krahasim me vendet e tjera? Sapo e degjojme renditet ne mendjen tone lista e problemeve te shumta, pa mbarim. Nje nder problemet qe ka qene pjese e Shqiperise, por dhe qe vazhdon te jete akoma dhe n ditet e sotme eshte...
Autori: Rendi dora vet · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Permirsimi i marredhenies seksuale
Une jam Rendi nje djale posesiv dhe vizionar per jeten e shthurur seksuale.Por gjerat filluan te ndryshojn kur mua filloi te mos me ngrefet me kari.E dashura ime po merzitej shume dhe kshu u drejtova drejt farmacis. I kerkova farmacistes disa ilace shume ...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Duaji te gjithe, besoji vetem disave, askujt mos i bej keq!
Kurre mos duaj shume! Sa me shume te duash, aq me shume do te lendohesh. Mos i jep llogari askujt! Eshte jeta jote dhe e vendos VETEM TI c`ben me te. Mos urre askend! Shikoja anet e mira. Sado i keq te jete njeriu ai e ka gjithmone dicka pozitive. Ose ...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Jeta
Je vetem. Eshte mesi I nates dhe je vetem. Ku jane te tjeret? Pse te kane lene vetem? Cfare ke bere qe te kane lene vetem?... Apo eshte faji I tyre. Po, po. Gjithnje faji I tyre. Faji I gjithkujt pervec teje… Akoma vetem. Pse akoma vetem? Mend...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Denimi me vdekje
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon se dikush do te denohet me vdekje mendon dicka cnjerezore dhe ne fakt keshtu eshte.Ne ditet e sotme denimi me vdekje nuk eshte hequr ne shume vende dhe ky ...
Autori: Alma · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Me beso te lutem
Nje dite po bisedoja me mamin rreth shkolles.po i thoja asaj se jam me e mira ne klase.por keto fjale mamit tim nuk i dukeshinshume bindese. Une i kerkova asja qe te vinte te nesermen ne shkolle dhe ajo pranoi me shume kenaqesi.kur erdhi mami ne shkolle,k...
Autori: xhava mema · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: une deshiroj tja mbush mendjen familjes time se shoqja ime nuk eshte ashtu sim mendojne ata
Une kam nje shoqe shume te mire,por familja ime nuk e pelqen aspak ate.Ato nuk e njohin fare ate,prandaj une do tu propozoj qe nje dite ata ta njohin ate dhe te shohin qe shoqja ime eshte shume ndryshe nga se ato mendojne.Ajo mua me mbron gjithmone nga n...
Autori: KRISTI MERKAJ · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: SHKOLLA E FSHATIT DHE SHKOLLA E QYTETIT
SHKOLLA E FSHATIT ESHTE NJE SHKOLLE E QETE DHE JO ME SHUME KERKESE LLOGARIE .SHKOLLA E FSHATIT NUK ESHTE E KOMPLETUAR ME MJETE MESIMORE PER TE REALIZUAR OREN E MESIMIT.SHKOLLA E QYTETIT KA KERKESE LLOGARIE DHE KA MJETE PER TE REALIZUAR OREN E MESIMIT DIS...
Autori: [FG] · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Perse zgjidhjet ne jete me takojne mua dhe askujt tjeter
Jeta eshte e mbushur.plot te.papritura, gjera qe ne nuk duam te ndodhim apo gjera te bukura. Pavaresisht situates qe mund te jete, zgjedhjet dhe vendimet ne jete me takojne mua. Mua sepse eshte jeta ime [PARAGRAFI 2] Jam krijuar te kem gjerat e mija, ...
Autori: Brisel Ndreu · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Shqiperia Ime
Shqiperia eshte nje vend shume i pasur nga ana turistike.Shume agjensi udhetimesh e kan quajtur Shqierine "perla e Mesdheut",pasi ajo ka nje klime mesdhetare te mrekullueshme gjate gjithe vitit,gje qe krijon nje vere te ngrohtr dhe nje dimer te bute.Shqip...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Adoleshenca ne Shqiperi
Jeta ku une jetoj nuk eshte e lumtur .Valle pse ..pyes veten por nuk gjej nje pergjigje te sinqert brenda vetes.Gjithkund shoh pamje te zeza dhe rralle ndonje ngjyre te bardhe ne jeten time.Sa do qe te ndjek bardhesine ,pamja e zeze me ndjek kudo.Dua te n...




Komentet e fundit!

Emri: armando
Email: armandoqose1234@gmail.com
Komenti: Bravo Shume e bukur , Suksese te Metejshme

Emri: Laura
Email: adriananumanaj@hotmail.com
Komenti: . Me pelqeu shume vepra jo te. Me dha nje ndjesi kenaqesie,dhe me dha nje frymezim te papar. Me ketej esempio merito 10+./pl



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com