Data e postimit: 2016-03-31 16:56:16
Lexime: 6989
''C'do te thote te shkruash? "
Autori: Reila Shkupi
Lloji: Ese argumentuese
Tema: te shkruarit
Shkolla: Nenshkruesi Pavaresise
Klasa: 12a
Qyteti: Lushnje
E-mail: Email eshte i fshehur!


C'do te thote te shkruash ?
Te shkruash do te thote te shprehesh mendimet e tua,ate qe ndjen ,ate qe ke perjetuar ,te shpalosesh imagjinaten tende ,te shkruash per tipe e karaktere qe ke hasur ne jete ,te shtjellosh natyren me dashurine e nje te apasionuari.

Te gjithe shkruajne sado pak ,por perpiqen.Por te shkruash vertet do te thote te kesh nje fantazi ,imagjinate te pafund .Piktoret fantazine e tyre e shprehin ne telajo ndersa shkrimtaret ne leter.Sigurisht qe duhet te kesh nje fjalor te pasur dhe e rendesishme eshte te dish cfare te shkruash .Kyr nje shkrimtar i vjen ne mendje nje ide ,per nje subjekt romani ,ai e perpunon me mendje dhe jeton me personazhet derisa ,tashme e mbushur ,e ndjen te nevojshme te ulet e te shkruaje .Shkrimtaretndryshojne nga ata qe kane deshire te skruajne pra njerezit e zakonshem .Eshte deshira per te treguar ndonje mrekulli te panjohur ose dicka ?

"Dike e shtyn endrra ,nje tjeter vetmia ,dike e terheqin mbresat dhe imazhet ,dhimbja ,gezimi ,trishtimi ,por jo te gjithe synojne ti hedhin ne leter te gjitha keto ngarkesa emocionale.Por,krijimi nuk lidhet vetem me veshtiresite e jetes.Arti i te shkruarit krijon nje univers tjeter .Dhe qe ta krijosh kete univers do te thote ta perterish jeten sipas bindjeve ,imazheve dhe vizionit per boten .

Krijimi eshte dicka midis fantazise ,endrres dhe realitetit .Ashtu si aktori ne skene kur luan nje rol" misheron figure" jetesore.
te shkruarit nuk u ndodh te gjitheve ,u ndodh vetem disa individeve ,te cilet pamjet e jetes dhe idete nuk i lene te qete.

Vepra te ngjashme
Autori: Urta Guda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pranvera
Ishte data 21 mars .Zogjet kendonin me bukur se ditet e tjera ,lulet lulezonin dhe femijet luanin te gezuar . Me kete date ne e kuptojme ardhjen e praneveres , ndryshimin e dy stineve nga dimri ne pranvere . Ne pranvere zogjet kthehen nga shtegetimi i tyr...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Shoqëria në ditët e sotme"
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje p...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: I semuri per mend
Vepra e Molierit eshte mjaft aktuale edhe ne ditet e sotme. Fenomeni i mjekeve te cilet jane mjaft te mire ne oratori dhe jo aq shume ne praktik ndeshet shpeshedhe ne kohen tone. Ne kohen gjate te ciles vepra eshte shkruar sigurisht qemartesat e detyruar...
Autori: Linda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjuha Jone
Gjuha eshte arti i komunikimit mes njerezve, eshte ajo nepermjet te ciles mendimi merr jete. Eshte dhe si e tilleduhet ruajtur e nuk duhet shtremberuar. Ajo nuk ehte vetem nje mjet komunikimi, ajo mban me vete vlera shume te medha ,shoqerore, kulturore dh...
Autori: Flavia Biba · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjuha shqipe eshte i vetmi mjet i ndritcimit dhe i perparimit
Gjuha shqipe eshte i vetmi mjet i ndritcimit dhe i perparimit. Pedersoni ka thene kete thenie e cila ka lene nje mesash te bukur tek une. Gjate pushtimit te turqeve, sic te gjithe e dime rrezikohej te zhdukej gjuha jone shqipe.Shqiptaret luftuan shume qe ...
Autori: Fjona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Krenar qe jam shqiptar !
Per mua, te qenit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Krenaria ime shkelqen pse i perkas kesaj race fisnike, te zgjuar dhe trime; krenaria ime shkelqen pse i perkas popullit me te lashte ne evrope;krenaria ime shkelqen per ndjenjat liridashese te popul...
Autori: delibashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: per kohen
Koha eshte armiku me i madh i njeriut. Koha eshte gjeja e vetme para se ciles njeriu i dorezon armet e luftes. Njeriu nuk arrin dot ta ndale ate. E them kete sepse lindim ne nje kohe te caktuar dhe rritemi e vdesim po nga koha. Koha na shnderron nga te v...
Autori: Ardita Gashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Libri im
Libri im eshte miku im me i dashur.Dhe miqte e mi jane:Lapsi, Letra, Goma, etjj.., jane te dashurit e mi qe sa here e shpreh mendimet e mia te thella. Ndersa mbi letren e bardhe Pikturoj me laps te zi.Libri im eshte gjera me e rendesishme e jetes sime.Dh...
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: komuniteti
cdo dite takojme njerez te ndryshem qe kane nevoje per ndihmen tone.te moshuarit,te pastrehet si dhe te tjere me aftesi te kufizuara qe patjeter u duhet ndihma e dikujt per te integruar edhe ata ne shoqeri.shpeshhere edhe une takoj dhjetera te tille ne rr...
Autori: Pau · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gabimet
Gabimet e mia, nje teme e cila te ben te flasesh pa kufij dhe me kedo.Sepse cdokush ka gsbimet e veta, te cilat i ka bere dhe vazhdon ti beje. Keto gabime fillojne qe femije, me sendet e thyera te shtepise ose rremujerat e vogla dhe me pas tek ato thelbe...
Autori: Benard Sula · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
Celsi universal per te gjitha dyert e jetes njerezore eshte nje dhe i vetem Dashuria.Emocioni me dinamik qe njeriu mund te jetoje. Elementi me thelbesor i qenies njerezore. Kjo ndjenje e fuqishme e zjarrte e paster qe deperton zemren duke na rrembuer tru...
Autori: Rea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Atdheu
te gjithe shqiptaret rralle e shprehin dashurine per vendin e tyre si edhe krenarine qe ndien per te.Shprehja jam krenar qe jam shqipetar shpreh ndjenjen e autonomise per vendin tone .Une dua qe ne te ardhmen vendi yne te zhvillohet si edhe ne gjithashtu....
Autori: Sarina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shqiperia ime
Shqiperia mund te jet vertete nje vendni vogel por ka vlera e histori magjepsese.duhet te ndihemi te vecant qe jemi shqipetar e ta themi me plot gojen jam i vecant jam shqipetar.per shqiperine sdo mjaftonte koha te shkruajm per te ndaj me pak fjale te pun...
Autori: Gezim Ismaili · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nga e kane burimin dalimet gjinore nga natyra apo nga shoqeria
Burimi i kesaj qe thash eshte shoqeria eshte per te gjith per ta pare ate duhet te jesh i madh dhe bujar koka j i shqur edhe i mir i paster nga shoqeria qe te dukesh i mir parq ture ose te mburresh para shoqerise se mir ose keqe qe ke kjo teme me pelqen ...




Komentet e fundit!

Emri: nefel muco
Email: nefel.vl@htmail.com
Komenti: O ka te drejte brendoni e kam dashnor te 897 por ti reila ti je krv mos ma mrz brendonin se vetem ate kam une te sakte brendon tdsh puc puc puc

Emri: Brendon
Email: brendonhasani@hotmail.com
Komenti: O Reila! Po pse mi ke kopjuar ca nga idete e mia per te krijuar dhe ti nje ese. E veshtrova me kujdes te ashtuquajturen ese tenden dhe vura re qe aty asgje seshte e jotja, por ke vjedhur ide nga une dhe nga te tjere, i ke miskuar dhe e ke paraqitur si tenden. Kopjace. Ja ku i ke vjedhur: http://sq.yourliterary.com/abonime/shikoabonimin.php?id=423&emailuser=suadashehi%40yahoo.com#axzz44JZo1CCm



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com