Data e postimit: 2016-03-03 20:26:08
Lexime: 4261 |
une do ti lutesha cdo njeriu qe sa te kete jeten te mos sillet keq ose me sakte te mos jete i keq apo e keqe pasi cdo gje qe ne kemi bere sa kemi qene gjalle do te na shperblehet pasi te kemi vdekur. personat qe kane bere keq do te DIGJEN me SHEKUJ ose p...
|
"Zakonisht u japim gjëra atyre që duam. Fjalë,prehje,dashuri,kënaqësi... Ti më ke dhënë më të çmuarën ndër të gjitha : mungesën. E kisha të pamundur të bëja pa ty : edhe kur të takoja e shikoja,vazhdoje të më mungoje..."
|
kjo eshte nje mendim dashurie pra dashuria eshte gjithcka si intereson se kush eshte apo kush je vetem dashuro vetem dashuro ska rendesi cfar moshe ke i madh apo i vogel por dicka eshte dashuria nje thenie per ate qe do stilin e kom high rruges eci slow k...
|
Nese s`mendon per te ardhmen do te mbetesh pas te.
Buke,e kryp e zamer.
Ndarja e pasurise mund te jete shkak i tragjedise.
Vellau eshte armiku me i madh.
Nese ofendon te tjeret pa te drejte krijon shkas te te ofendojne me te drejte.
Ai qe s`punon,dhe...
|
"Është fati që i ndan letrat,por jemi ne që i luajmë ato"
|
Sa lehtë e sa vështirë
Sa lehte isha ne realitet e sa veshtire u dorzova nga gjerat i desha shume,
u gjeta ne nje thellesi e cila nuk kishte dalje.
U perballova shume here me mendimet qe me kalonin ne cdo cast, cdo mengjes qe u zgjoesha e pyeta ve...
|
Jeta është një shans, kape.
Jeta është bukuri, adhuroje.
Jeta është bekim, shijoje.
Jeta është ëndërr, bëje realitet.
Jeta është sfidë, përballoje.
Jeta është detyrë, kryeje.
Jeta është lojë, luaje.
Jeta është ...
|
Praktika eshte kriter i se vertetes.
Armiku plak kurre mik s`te behet edhe nese te behet s`te behet i drejte.
Dyshimi eshte me i rende se denimi.
Luan ne fjale a lepur ne veper.
Fanatiku gjithmon e pin helmin e vet.
Edhe vllazeria pa interes, dashuri...
|
"Doja ta kuptoje ç'është guximi i vërtetë,ty që pandeh se është një burrë me një pushkë në dorë. Guximi i vërtetë është që në zanafillë,vepron gjithsesi pa nguruar..."
|
Kur me zemer je i drejte
Zoti ka me ti fal krejtee
I perkushtohet;
Bashkim Krasniqi
|
shprehja te gjithe jemi te barabarte para ligjit eshte bere nje shprehje shume e perdorshme dhe rutine tashme. por... sa dime t'ja japim kuptimin kesaj fraze?
per mendimin tim te ekzistoje barazia para ligjit do te thote qe te gjithe te gjykohen dhe de...
|
Mos u trego shumë i ‘ndershëm’ me të gjithë në këtë botë.. Mos harro se pemët me të ‘drejta’ zgjidhen gjithmonë të parat për tu ‘prerë’..!
Të kesh një vend në zemrën e dikujt, do të thotë të mos jesh asnjëherë vetë...
|
Dielli eshte nje trup gjigant i gazte dhe i zjarrte.
Ai ben pjese ne grupin e yjeve.
Temperatura ne berthamen e diellit shkon ne 20 MILION grade celsiu.
Ai nuk leviz, por planetet e tjere qarkullojne rreth tij.
|