Data e postimit: 2016-02-28 17:15:19
Lexime: 18717
Babai im
Autori: Tea Lako
Lloji: Pershkrim
Tema: Prinderit
Shkolla: Gjergj Fishta
Klasa: 7A
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


E di qe keto flete nuk mjaftojne per te shprehur dashurine qe ndjej per ty,por nje gje e them me siguri:faleminderit qe je babai im.Kur sjell nderment femijerine time i pari qe me vjen ndermend eshte babai im. Babai im eshte i gatshem te me degjoje cdo here per cdo problem qe mun te kem.Babai im nuk eshe shume i gjate,ai ka sy qe i ndryshojne sipas kohes.Ai ec ngadale me trupin drejt dhe nuk e ndryshon ritmin e hapit.Tani me vijne ndermend duart e tij qe mund te benin cdo lloj pune.asnje here ne shtepine time nuk shikon nje gje te prishur. Vendi ku ai mban veglat eshte nje dhome e vogel prapa shtepise por ajo rri gjithmone e paster dhe e rregullt ku cdo gje eshte vendin e saj. Raftet jane me kuti te mbushura qe nga kacavidat deri te trapanet.Ai ka nje sens te mire humori,e shikon gjithmone duke qeshur e duke bere shaka. cdo femije per prinderit e tij thote fjalet me te mira si dhe anasjelltas.Ne pergjithesi vajzatmendojne me shume per babane.Thjesht fare fjala baba per mua ka nje kuptim teper te gjere.Ate nukdo ta harroj kurre pasi eshte ai qe me ka qendruar dhe me qendron prane ne dite te keqija e te mira.

Vepra te ngjashme
Autori: Dorentina Porja · Lloji: Pershkrim · Tema: Poezi per mjerimin
Mjerimi I MJERE AI QE LIND NE VARFERI S'KA ME NGRENE E S'KA ME PI, S'ka nje shtepi permbi koke SE KEMBET E TIJ PREKIN NE TOKE, Me ato sy te medhenj e bark te uritur Qe t'i japi dikush dicka ata rrine duke pritur, O jete e Mallkuar, shume njerez ng...
Autori: Gisel Gorani · Lloji: Pershkrim · Tema: Medina Shijaku
Shoqja ime e ngushte quhet Medina Shijaku.Ajo eshte shume e rendesishme per mua.Medina eshte e gjate dhe elegante.Ngjyra e lekures se saj eshte ezmere.Ka sy te vegjel ne ngjyre te erret dhe vetulla te bukura.Buzet e saj jane te holla dhe hunda e saj eshte...
Autori: Greis · Lloji: Pershkrim · Tema: Stina e pranveres
E nga t’ia nisësh për të përshkruar pranverën?Nga ngjyrat e saj?Nga blu-ja e bukur e qiellit e cila kur bashkohet me shtëllungat e reve të bardha e gri,kthehet në ngjyrë të kaltër e gri,që ndonjëhereë na e bën dhe humorin tonë gri.Por k...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Pershkrim · Tema: Pershkrimi i Tatjanes
Tatjana, personazhi i Aleksander Pushkinit në poemën e tij "Evgeni Onjegin", është një femër romantike që vërehet për ndjenjat e saj të forta dhe të ndjeshme. Ajo paraqet një kombinim të guximit dhe perkuljes ndaj dashurisë. Në fillim të p...
Autori: E.K · Lloji: Pershkrim · Tema: Shqipëria
Një fjalë e urtë thotë: “ Dashuria për atdheun është mbi të gjitha dashuritë”.Është më se e vërtetë. Kjo tregohet më së shumti në poezitë dhe prozat e shumta të rilindasve të shquar shqiptarë. Në vargjet e tyre shprehet dashur...
Autori: lorena aliaj · Lloji: Pershkrim · Tema: perendimi i diellit
Perendimi i diellit eshte i bukur kur je afer tokes por me i bukur dhe mbreslendes eshte kur je afer detit ose liqenit.Aty ndien nje kenaqesi te paperseritshme.Dielli qe reflekton mbi liqen e ngjyra e qielli dhe e ujit merr portokalline e embel e cila ta ...
Autori: Klara Lico · Lloji: Pershkrim · Tema: Stina e vjeshtes
o vjeshte e arte o stine e zjarrte!nuk me besohet qe sot stina e vjeshtes me kishte ardhur per vizite ne parkun e qytetit tim...! sapo ecja ne rruge degjoja nje tingull te bute qe me tingellonte si nje ninulle e embel dhe plot zhaurime.ne parkun e qytetit...
Autori: kasandra · Lloji: Pershkrim · Tema: Bukuria
Bukuria... Ajo që edhe të verbon edhe të kthen shikimin. Ajo së cilës i frikësohen të gjithë, por të gjithë e duan.A thua kemi aq dije sa ta përshkruajm ? C’do të thotë bukuria? Flasim për të bukurën konkrete apo abstrakte? Për një b...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
Si me shikojne prinderit e mi. Prinderit e mi me japin lirine e nevojshme e te domosdoshme te moshes sime. Sigurisht kjo liri eshte e bazuar mbi prioritetet dhe mendesite e famijes sime. Eshte nje liri jo e tepruar, por mjaftueshem e nevojshme per te pa...
Autori: ana xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqja e ngushte
shoqja ime e ngushte quhet liliana gorani ne jemi shume te lidhura me njera tjetren ajo eshte shuuuuuume e bukur ka floke te zinj sterr e te drejte nuk jane shume te gjate por jane te perkryer ajo i ka floket me balluke e i shkojne shume ka nje fytyre ...
Autori: LINDA · Lloji: Pershkrim · Tema: Dimri ne qytetin tim
Ishte nje mengjes, akoma isha e pergjumur ne endrra te bardha. Hapa syte, dhe nje ftohtesi ma preshkoi tere trupin. Hapa dritaren,mu duk sikur rete po kuvendonin ne mes vete sikur donin te na sillnin boren e pare. Sa hap e mbyll syte moti ndryshoi dhe f...
Autori: Greta · Lloji: Pershkrim · Tema: Ekstaze Pranverore(Pranvera)
Erdhi pranvera.Ne fytyrat e te gjitheve vihet re nje gezim.Ne zemrat tona ngrihet nje ngrohtesi dhe nje siguri.Pranvera e ben jeten e gjallesave me te bukur , me me shume deshire per te buzeqeshur. Dallendyshet erdhen.Shpirti eshte ne shkallen me te l...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Të kuptosh do të thotë ,se cka është e drejtë !
Autori: Orgita · Lloji: Pershkrim · Tema: Flete ditari
I dashur ditar 16.Shkurt.2020 ...




Komentet e fundit!

Emri: Tea Lako
Email: tealako5@gmail.com
Komenti: dita shum faleminderit

Emri: joni
Email: joni@hotmail.com
Komenti:

Emri: madita
Email: dita@hotmail.com
Komenti: oooooooooooooooh bravo dhe e meriton nje like vetem nuk ka ta kopjoshh



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com