Data e postimit: 2016-01-28 18:17:34
Lexime: 4992 |
SUMMER SEASON
All seasons are beautiful but best of all is Summer. During the summer there is a lot of heat and the farmers go out and work in the fields. During the summer holidays many people and children go to many places of entertainment, entertainme...
|
Autori:
A.Sheplo
·
Lloji:
Analize letrare
·
Tema:
Analizoni dhimbjen dhe ndergjegjesimin e xha Gorioit mbeshtetur ne fragmentin “Vdekja e Gorioit”duke shkallezuar pikat e drames neper te cilat pershkruhet xha Gorio nga autori.
Familja nuk eshte nje dicka e rendesishme,por eshte gjithcka.Familja eshte busulla qe na udheheq qe nga qarja e
pare,ajo eshte baza e shoqerise dhe shperfytyrimi i dashurise se pacmueshme familjare ka terhequr sin je magnet shume
mendimtare te ngrejne z...
|
'Udhetimet e Cajld Haroldit' eshte nje nga veprat me te bukura dhe mbreslenese te shkrimtarit anglez G.Bajron. Vepra eshte romantike,me karaketer epiko-lirik. Perbehet nga 4 kenge te cilat jane krijuar nga udhetimet e Bajronit ne Shqiperi,Spanje,Portugali...
|
hahand ndm na ishte niher nje njeri i pahurreshem e dhe i fort ai qdo dit benete sleka edhe ishte ma i forti ne ter pallatin bretror nje dit e dashura e tij tha a do martohesh me mu u pergjijg gjigandii ti je shum e vogel per mu je 20 santin edhe une jam ...
|
Gjithmone shpreso mos i humb shpresat sepse jeta ka shum sfida dhe ne duhet ti perballojme ato sfida .Gjithemone duhet ta kesh shpresen dhe durimin te shpresosh per nje te ardhme sa me te mire do te thot te lexosh te durosh qe ta arrish ate qe deshiron do...
|
lahuta e malcis eshte nje veper arti e persosur dhe e perkryer ne vetvete...ajo eshte nje epope kombetare dhe me teper se kaq,nje epos ballkanik,ndersa autori i saj eshte nje shkrimtar me instinktin e drejte te poetit ose ndryshe nje frymetar i fjales. ...
|
Gjuha jone eshte thesar i diturise sone,rilindasit tane u munduan shume qe te bejne nje gjuhe te perbashket per te gjithe shqiptaret,kudo qe ndodhemi.Gjuha eshte ajo qe ne na bashkon,na ben te ndihemi nje popull shqiptar.Pavaresisht se jetojme te ndare ne...
|
E mbaj mend kur ishim te vegjel.Ehhhh sa here u rrihinim me njeri-tjetrin.une ateher nuk e dija dhe nuk e kuptoja se cdo te thoshte me te vertet te kesh nje vella me te madh qe do te ishte mbeshtetja jote.por kur fati jot ishte qe te ikje ne gurbet ateher...
|
Profesori
Beni:Profesor,ku dallohet budalli nga I mencuri?
Profesori:Kur budalli thote ndonje send eshte 100%i sigurt ndersa I mencuri mendihet me shume.
Beni:Profesor,sa je I sigurt per kete?
Profesori:100%
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH...
|
E kush tha se ekzistojne shtate mrekulli ?? Mos hrrova mrekullin e vertet ..... Ku mes dhimbjesh , gezimesh me solli ne jete . ku ka qene e para qe me ka ndjer rrahjet e zemres .E para qe me ka fshire lotin e par ,ku mes lotesh i kam dhuruar buzeqeshjen ....
|
NENA ime e dashur te dua deri sate vdes. E di qe me do mua andaj pergjigje nuk pres.Kur ti buzeqesh me buzeqeshe e shendrit fytyra ime .Syte e tute te bukur ylber me shtate ngjyra
|
Lind ne mengjes dielli
Djeg me furi nga filli i ti
Nxin dhe nuk pushon
Kur skuq ngadalson
Shkelqen ne mesdit
Me ndriqon mua
Dhe me ngroh si dua
Lur perendon ai gezon .
|
Filloi te numeronte , 38 39 40 41... e keshtu me radhe . Mundohej qe ta harronte ate , por ishte e pamundur , ajo ishte breda tij . Por tashme gjendej i vetem , ne nje dhom te vogel . Midis 4 mureve. Nje dhom teper e ftohte , dukej boshe . Duart e tij ish...
|
Kosova jonë
Flakrojn pes pishtarë
Të gjithëve tu ju thanë
Se ne vendin tonë
Pes popuj janë
Këta pesë pishtar
Nga ni zjarr i ke
Këte popull dje
Me luftë e kam nxe
Prej luftes të rrebët
Kryengritjes sonë
Shoki im ka lin...
|