Data e postimit: 2016-01-10 22:44:17
Lexime: 19003
Arsimimi
Autori: Amarilda Kocia
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Arsimimi
Shkolla: Myslym Keta
Klasa: 12
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Arsimimi eshte baza e cdo shkalle qe ne do te ngjisim ne jete. Duke qene kaq i rendesishem,ai fillon qe ne nje moshe shume te vogel,ku meren hapat e pare te mesimit.
Por,perse eshte kaq me vlere arsimi?
Shume studiues,kane vene re se njerezit e arsimuar kane me pak premisa te hyne ne probleme jashte fushes se tyre. Pershembull;ata nuk krijojne kurre debate ose jane te zotet ti anashkalojne ato me pak fjale,gje e cila deshmon se ata zene nje vend me te larte ne shoqeri dhe jane me pak te ekspozuar ndaj disa lloje te stresit.
Se dyti,per nje njeri te arsimuar mund te themi se i ka dyert e hapura kudo qe troket. Kjo ndodh per shkak te kualifikimeve te tij te cilat i sigurojne nje jete dhe te ardhura te mira. Mund te themi se,permes arsimimit,perfitojme dije te cilat na nevojiten edhe per ne jeten e perditshme jashte vendeve te punes.
Si perfundim,me keto argumente,shprehet qarte se arsimi eshte ndricimi ne jeten e njeriut.

Vepra te ngjashme
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: komuniteti
cdo dite takojme njerez te ndryshem qe kane nevoje per ndihmen tone.te moshuarit,te pastrehet si dhe te tjere me aftesi te kufizuara qe patjeter u duhet ndihma e dikujt per te integruar edhe ata ne shoqeri.shpeshhere edhe une takoj dhjetera te tille ne rr...
Autori: eda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te gabosh eshte njerezore te falesh eshte hyjnore
Me fal nuk e perseris me, me fal se nuk isha ne gjendje te mir kur gabova i kemi degjuar shum here keto fjal por cfar rendesia kam ato tek ne? Duhet ti marrim si dicka kalimtare apo duhet te kuptoj se vine nga thellesia e zemres?te gjithe mund te gabojme ...
Autori: adela drushku · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
70-vjetori i clirimit te shqiperise Dielli mengjesor depertonte me fasha te shndritshme dhe reflektonte drite mbi cdo qytet.Ne keto vite te lavdishme pavaresie qytetet u veshen me pelhuren e ngrohte dhe me lirine mbi supe,shqiponjen dykrenare.Vlora,qy...
Autori: Lela lela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ëndërrat
Që kur kemi qenë të vegjël kemi ëndërruar,ndoshta jo në të njëjtën mënyrë si sot por poooo kemi ëndërruar,ndoshta për një kukull, ndoshta për një fustan,ndoshta për nje loder te cilen e dinim që nuk do ta kishim kurrë.Jemi rritur ,di...
Autori: Lorena · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjuha Shqipe
Gjuha Shqipe eshte nder gjuhet me te vjetra qe ekziston,Gjuha jonê eshte thesar i dituris tone, rilindasit tan u munduan shum qe ta bejne nje gjuh te perbashket per te gjith Shqiptaret kudo qe ndodhemi,sepe Gjuha eshte ajo qe na bashkon Gjuha na ben te n...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetvetja
Ja ku jam perseri! Mora lapsin dhe fletoren dhe u ula per te shkruajtur.Sot dua te flas per nje teme shume te rendesishme dhe qe shumica e njerezve kryesisht adoleshentet preken nga kjo teme.Te degjosh te tjeret. Jeta eshte aq e cuditshme sa na detyron t...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kulmi i Malit me te Larte
Ka raste qe nje njeri do te donte te kthehej ne nje vajtim te gjate te paarritshem. Te hype ne kulmin e malit me te larte, atje ku ajri te godet, atje ku gjendesh me afer zotit, dhe ajo qe do te doje te beje ishte vetem te bertisje. Te jesh nje vajt...
Autori: Igli Mehmetaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: imagjinata
njeriu per mijera e mijera vite ka fantazuar.Ato gjera qe jeta nuk ia jepte i enderronte.Sepse jeta keshtu eshte asnjehere nuk ti jepe te gjitha te gatshme.Jeta duhet formuar duhen gjetur shume copera te shperndara kudo ne cdo vend qe ti beshe nje te vetm...
Autori: Erblin Zekthi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vota
Unë votoj, për vete... Jetojmë në një shtet i cili është në zhvillim e sipër dhe sfida më e madhe për shtetin tonë është zhvillimi me ritme të shpejta duke u bërë një shtet i zhvilluar. Duhet të pohojmë se për të arritur këtë stat...
Autori: Xhenisa Vargu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Deshmoret e atdheut, frymezues te endrres per liri.
Perseri erdhi 5 Maji . A e di cfare rendesie ka kjo dite? Mendoj se e di, por po ta them serish ,eshte dita e Qemal Stafes kur ra deshmor. Me siguri do te thuash cfare me duhet historia e nje te vdekuri🤦‍♀️. Por nuk duhet te harrojme qe sot ne j...
Autori: Megi Hidri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Historianet
Skenderbeu ne vitin 1444 ngriti flamurin ne kalane e Krujes.Mbas 468 vitesh Ismail Bej Qemal Vlora me 1912 valviti flamurin tone kombetare ne Vlore. fUND.Kaq shkruajne librat. Por jo. Historia vazhdon... sepse po mos te ishin shume patriote qe luftuan me ...
Autori: Dorentina Zema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: COVID-19
Prej javesh na ka pushtuar erresira!! Erresire e dendur ne sheshe ,rruget dhe qytetet tona !Gjithcka eshte mbushur me nje heshtje shurdhuese dhe nje zbrazeti shqetesuese qe ndalon gjithcka .Ndersa ne e ndjejme kudo ,ne ajer ,ne gjestet e njerezve apo shi...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bukuria eshte e shemtuar kur eshte vetem fizike.
Bukuria eshte persosmeri e hidhur, do te thoja une. Pasi te kesh pire nektarin e saj, pasi te kesh shijuar me nje gllenjke substancen e saj te embel, bukuria kthehet si ato shurupet qe na jepnin kur ishim te vegjel, kthehet e hidhur dhe e neveritshme. "B...
Autori: Daris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Çfare e dallon xhelozine normale nga ajo patologjike?
Shume filozofe mendojne se xhelozia nuk ka asgje te perbashket me dashurine dhe ai qe eshte xheloz ndaj partnerit te tij nuk e dashuron vertete kete te fundit. Per keta filozofe, xhelozia eshte thjesht nje shprehje e ndjenjes se pronesise. Njeriu e...




Komentet e fundit!

Emri: eni
Email: eni-eni@hotmail.com
Komenti: shume e bukur eseja

Emri: Mateo
Email: Mateo@hotmail.com
Komenti: Ese argumentuese eshte nje ese bindese duhet te bindesh dike per dicka qe do, p.sh shoqa ime nuk eshte si mendon mami

Emri: Mateo
Email: Mateo@hotmail.com
Komenti: ?

Emri: emri
Email: erijakupi@gmail.com
Komenti: Shume e varfer ne mendim dhe ne te njejten kohe mendime jo te permbledhura. Ngjajne si copeza informacionesh ne internet te grumbulluara ne nje ese pa nje rrjedhe logjike apo kuptimore.

Emri: SISA
Email: ona.ona@hotmail.com
Komenti: KOT FARE



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com