Data e postimit: 2016-01-05 17:31:04
Lexime: 82673
Skenderbeu ne syte e mi
Autori: Kliti Cabej
Lloji: Ese pershkruese
Tema: heroi kombetar
Shkolla: Petro Nini Luarasi
Klasa: 10A
Qyteti: Erseke
E-mail: Email eshte i fshehur!


Hero eshte njeriu qe kryen nje akt sublim , vetsakrifikues per nje te mire ne funksion te njerezimit. Dhe nese kombi yne e ka ndjere te natyrshme te lartesoje dike ne nivel heroik , padyshim ky njeri eshte Gjergj Kastriot Skenderbeu.
Cdokush prej nesh eshte njohur me kete figure heroike qe ne vogeli , ne hapat e pare te edukimit me histori shekullore perpjekjesh luftarake per te mbrojtur trojet tona. Shume njerez te thjeshte kane pasur nje deshire te madhe per te qene te lire dhe jo te roberuar. E tille ishte dhe deshira e Gjergj Kastriotit por mendimet , strategjia , oratoria , inteligjenca dhe stili I tij I drejtimit do te krijonin bindshem profilin e nje heroi kombetar.
Gjithmone me ka bere pershtypje pershkrimi I profilit fizik te tij. Hundeshkabe , sypetrit , me mjeker te gjate e te derdhur.. Keto jane disa epiteti qe jane gdhendur ne memorien time sa here flitet per Skenderbeun. Mjaftojne vetem keto fjale per te imagjinuar nje burre me tipare te theksuara dhe te ashpra , tipare tipike te nje njeriu luftarak shqiptar, I rrahur me veshtriresi dhe I mbuluar me urtesi.
Nje njeri qe te imponon respekt qe ne pamjen vizuale duhet te ta imponoje kete te fundit edhe ne veprimet dhe fjalimet e tij. Nje njeri si ai luftoi me trup dhe me mendje ndaj nje ushtrie te tmerrshme qe po I kallte daten Europes me mobilizimin dhe taktikat luftuese. Ushtria osmane praktikisht mund ta mposhte shume lehte Shqiperine , ne fakt e roberoi ate per 500 vjet , por nuk mundi asnjehere te ulte figuren e komandantit heroik te ushtrise shqiptare. Ishte Skenderbeu ai qe imponoi dhe injektoi thelle ne gjakun e cdo shqiptari lirine dhe deshiren per te luftuar. Oratoria e tij , menyra sesi mbante fjalim para syve te cdo shqiptari te lodhur nga vuajtjet , veshtiresite dhe hidherimet e luftes , e bente turmen te ngazellyer dhe te sigurt. Tashme ata kishin nje pike referimi qe mund ti drejtonte diku , drejt nje ideali , drejt nje zgjidhjeje , drejt nje misioni dhe drejt nje fitoreje.
Skenderbeu u mesoi shqiptareve se asnjehere nuk mund te humbasesh nese lufton me zemer. Dhe Skenderbeu luftonte me zemer. Ai e donte vendin e tij dhe cka ishte me e rendesihme e njihte dhe I perdorte me shume zgjuarsi labirintet qe vendi I ofronte. Ushtria osmane gjate betejave ushtarake humbiste dhe binte pre e dredhimeve ne shtigjet ku vet Gjergji I conte me strategjite inteligjente te tij. Skenderbeu u mesoi shqiptareve te ishin muri I gjalle I keshtjellave ku jetonin , per te krijuar nje barriere te pathyeshme sa here qe osmanet perpiqeshin shumeformash te hynin brenda.
Por mbi te gjitha Skenderbeu u mesoi shqiptareve se vetem bashkimi bente fuqine. Nje ushtri e bashkuar ka me teper rendesi se nje ushtri e pajisur mire , nje ushtri e pasur dhe nje ushtri e madhe. Ky mesazh kaq I forte krijonte siguri dhe largonte friken per deshtim. Nje natyre luftarake si Skenderbeu qe dha kete mesazh kaq domethenes dhe u siguroi suksese te nje jehone boterore nje vendi te vogel si Shqiperia ,meriton te zere ne zemrat e cdo bashkekombasi vendin e heroit.

Vepra te ngjashme
Autori: Izabela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ne stinen e Dimrit
Jemi ne stinen e Dimrit me acar.Tanime Dimri leshon orteqe bore qe bien mbi shtepi,male,livadhe. Zogjet e malit nuk këndojne me ne keto anë. Nuk ka më barinj qe ti sillnin gjëne e gjallë , zilet e tyre nuk tringëllojn më. -Une me shok/shoqe zyte...
Autori: Sabit Maksutoski · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Stina e Dimrit
Pas ditëve të ftohta me shi dhe erë ngadal ngadal na erdhi edhe dimri i cili ka pushtetin e vet deri ne pranverë. Bukuria, bardhësia, kënaqësia dhe shumë gjëra të tjerë çë i bën fëmijët dhe të gjithë njërëzit të kënaqura me plot gëz...
Autori: Iris · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashuria
Dashuria ... Nje ndenje e fuqishme dhe e jashtezakonshme. Eshte nje emer qe te ben ta duash me shume se vetveten , nje emer qe e din se c’ eshte e verteta, te ben 1000 vjet ta jetosh e te ben cdo gje ta gezosh. Dhe lumturia vjen bashke me dashurine. Sep...
Autori: Julijana Nika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Fëmijëria
Ditet po pasojne njera tjetren.Ashtu sic koha ndryshon dita-dites ashtu po ndryshoj dhe une.Po rritem. Po hyj dhe une tek bota djallezore e te rriturve.Po hyj ne ate boten qe dikur e dashuroja por sot...? Ehh ta dini se c'mendoj sot ! Do te doja te ekzist...
Autori: x person · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashuria
Sot jam vetëm…. Nuk me vret qetesia e dhimbjes, por kujtimi për ty.Nuk di ne te fal veten a te vazhdoj ta ushqej me idenë se nuk ka ndodhur asgjë.Si nuk te kuptova një herë,si nuk ti pashë ato sy te trishtuar te mbytur ne deshperim. Unë gjyk...
Autori: Florind Gjyriqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Per njerezit te cilet jane ndryshe.
Pasi shetita te gjithe boten vendi I fundit ishte Antraktida nje continent I madh dhe I bardhe.Ne Antraktide takova dy te panjohure te cilet kishin ardhur per te eksploruare vendin.Ata ishin veshur pothuajse njelloj me njeri tjetrin,ne koke kishin nganje ...
Autori: Mirgen Skordha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shqiperia ne syrin tim
Shqiperia ka bukuri te rralla natyrore,kulturore dhe historike.Shqiptaret dhe arbrit jane pasardhes te ilirve.Nga iliret-arberit-shqipetaret nuk ka nderprerje por vazhdimesi.Kjo deshmohet nga kultura e komanit,keshtjellat mesjetare,emra vendesh,gjuha dh...
Autori: Kevin Dodaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Deshira
Te gjithe kemi deshira, nga me te ndryshmet. Qe kur fillojme te kuptojme nga kjo bote na lindin edhe deshirat, te cilat si femije kerkojme te na i realizojne. Kur isha ne kopesht dhe shikoja ndonje femije me nje loder qe se kisha, me lindte deshira qe ta ...
Autori: Alejna · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Familja
Nje gje qe vlen me shumë se gjithçka,një vend i ngjajshëm me parajsën,disa lule që ujiten permes dashuris sone,nje ndjenjë që smud ta përjetosh me këdo,një vend ku gabimet falen dhe lotët të kthehen në buzëqeshje njerz që të dojnë me vep...
Autori: Ariela Selimllarik · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjykimi i njerzve
Nje buzeqeshje tregon nje gezim dhe e kunderta e saj eshte te qaret i cili tregon nje gjendje te renduar shpirterore..... Por perse nje individ duhet shikuar nga mimika e fytyres per t percaktuar se cfare fshihet brenda tij? Perse ekziston gjykimi i h...
Autori: Agnesa Zeqiri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nje pjese e vendlindjes sime
Ishte nje stine e ftohte dimri dhe po ashtu edhe ditelindja ime.Cdo here shikoja qiellin e bukur naten,shkelqente si dritat e Veriut.U leshuam ne pushimet prej dy javesh,filloi te binte bore dhe i gjithe vendi u mbulua me nje petk te bardhe e te gjate.Nde...
Autori: Erblina Shala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
Me pelqejn ecjet buz lumenjeve e keshtu vendosa te dal me mamin per te ecur . Shinim shum njerz duke ecur e duke e shijuar kete dit.E papritur pash se floket e mi perplaseshin ne fytyren time .E qielli kishte marr nje ngjyr te kalter te erret e fryente n...
Autori: Anisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Endrra e prere
Sa bukur eshte qe ta veshim. Jeten me endrra, me deshira per te luftiar per nje qellim te realozojme cdo gje qe e mbajme ne zemer. Jam e vogel ndoshta per ta shpalosur gjithe qellimet qe kam ne jete e te kerkoj me ngulim qe ato te plotesohen,po nuk jam a...
Autori: KLARISA OSMANI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shkolla
Ese: Marredhenia ime me shkollen. Si eshte dhe si duhet te jete. Shkolla eshte vendi ne te cilin njeriu kalon gjysmen e dites, dhe keshtu, dite pas dite, pothuajse gjysmen e jetes se tij. Pa shkolle “nuk ka jete”; kjo eshte edhe nje nder arsyet perse...




Komentet e fundit!

Emri: Redjon meta
Email: Rrdjon24a@hotmail.com
Komenti: Nuk lë aq përshtypje

Emri: KLEA
Email: KLEA@hotmail.com
Komenti: /wi

Emri: Egla Hasula
Email: hasula_e@yahoo.com
Komenti: Wow sh.bukur

Emri: asaa
Email: kleidis45@gmail.com
Komenti:

Emri: sara
Email: bleona12a@hotmail.com
Komenti: shum koy

Emri: TREISI
Email: treisik@gmail.com
Komenti: shummm bukur ...... BRAVOOOOOOOOO

Emri: TREISI
Email: treisik@gmail.com
Komenti: shummm bukur ...... BRAVOOOOOOOOO

Emri: kristiano
Email: kristiano123@outlook.com
Komenti: Do te maresh cmimin nobel me ket ese

Emri: cuo
Email: ssjkkq@gmail.com
Komenti: wawawawawawawawa sa kot

Emri: kiara
Email: kiara@gmail.com
Komenti: shume e bkr bravo


Emri: Besart
Email: gosturanibesart1@gmail.com
Komenti: bravo

Emri: Besart
Email: gosturanibesart1@gmail.com
Komenti: bravo

Emri: Francii
Email: pajafranceska152@gmail.com
Komenti: Te lumte!

Emri: xhoii
Email: xhoiii@yahoo.com
Komenti: super e arrire,,,,,,,,bravo

Emri: Ardit
Email: Ardit@gmail.com
Komenti: E keni knaq

Emri: mami
Email: babi@yahoo.com
Komenti: tqr...................

Emri: Denisa
Email: denisameta3@gmail.com
Komenti: Shume e bukur eseja e dashur . Bravo !!!

Emri: Lumena Velkaj
Email: lumenavelkaj@gmail.com
Komenti: Me pelqeu shume eseja jote , teper e arrire ..

Emri: eulul
Email: eulul@gmail.com
Komenti: Cooook guzelmis braaavo seni cok yardim ettin beni cok tesekurederim #afferinsana Skender bey gercekten bir kahraman dir :-);-):-P

Emri: anesa
Email: edonisAA_MAMUSHA@HOTMAL.COM
Komenti: hhhhgm bnmb n k, ' ; ;'\ ; \\\\;'l'


Emri: MEGVINA HASANLLARI
Email: al.megvina@gmail.com
Komenti: a mund te behem pjese e kesaj faqeje dmth te hedh ne kete faqe nje krijim, ese timen me teme atdheu??

Emri: arsea
Email: arsea@gmail.com
Komenti: Me pelqeu ju lumte

Emri: arsea
Email: arsea@gmail.com
Komenti: Me pelqeu ju lumte

Emri: Alek Ahmeti
Email: ahmetialek@gmail.com
Komenti: .DO I BEJ NJE COPY PASTE

Emri: Matei
Email: Mateihorgan@gmil.com
Komenti: Me pelqen bravo♥♡

Emri: Matei
Email: Mateihorgan@gmil.com
Komenti: Me pelqen bravo♥♡

Emri: llesh
Email: denisahasani2004@hotmail.com
Komenti: / kot fare

Emri: ajo
Email: ajo@gmail.com
Komenti: te lumte re qenke i zgjuar ti

Emri: bleona
Email: bleona12a@hotmail.com
Komenti: tani

Emri: bleona
Email: bleona12a@hotmail.com
Komenti: kjo


Emri: bleona
Email: bleona12a@hotmail.com
Komenti: kjo

Emri: bleona
Email: bleona12a@hotmail.com
Komenti: kjo eshte shuma



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com