Data e postimit: 2015-12-09 17:57:36
Lexime: 20558
Jeta
Autori: Entela
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Jeta
Shkolla: xxxxxx
Klasa: XI
Qyteti: Fieri
E-mail: Email eshte i fshehur!


Nje grimce pluhuri fshihet ne kornizat prej balte ten je pikture te fshehur ne dhomen e kujtimeve shumvjecare.Pikture ndoshta e bere me pasionin per te rrefyer gjithe historine e pashmangshme te jetes se saj,e trilluar por ndoshta me e vertete se realiteti ku jemi perhumbur.Te zhytur ne monotonine e piset e vulgare te kesaj jete te rendomte qe nuk ja dim kuptimin.E veshtire dhe me hapesira per te pasqyruar vuajtje ,hidherime.E heshtur,e shemtuar,pa drite.Kjo jete po terheq pas vetes miliona njerez qe dashurohen me fasaden e saj genjeshtare .Ata jane te etur per bukurine qe I shfaqet ne sfondin e trilluar te jetes,nuk ngurojne te zhyten ne detin e zi qe I duket I kalter ne siperfaqe nga rrezet verbuese te diellit te rreme.Ata zhgenjehen kur prekin thellesine e atij deti ,dorezohen e kjo I ben ata me te dobet e me naiv.E zgjedhin vet ate qe I udheheq dhe ne fund ankohen per padrejtesite qe I jan kanosur te e ashtequajtura jeta e tyre.Kjo eshte arsyeja pse njerezit humbin ne vetveten e tyre dhe deshira I mposht kunder arsyes.Jeta eshte nje loj pokeri qe ne e luajme cdo dite.Varet se kujt I vijne letrat e mira.Enderrimtarja gjithmone humbet,letrat nuk I vijne te mira.Eshte sit e lexosh nje liber dhe te ngecesh ne nje kapitull…sa e veshtire qenka jeta.Ajo I jep njerezve nje perralle dhe pastaj ja shndrron ate ne nje makth dhe me pas ky makth nuk mbaron as pasi zgjohesh ne mengjes …por eshte edhe dicka tjeter…Frika…frika se mos situata te del nga kontrolli,kjo ndjenje mbytese q eta therrmon mendjen dhe te le ne koke zera vrastare me qellime te keqija …dhe vertet rreziku eshte real,por per mua frika do te mbetet gjithmone nje zgjidhedhje.Jetes I jane vene shume epitete I jane thurur shume kenge,poezi vargje pa fund.Shume fjale jane thene per te.Por une e mendoj me thjeshte…mendoj se ‘’jeta’’ je vete ti…po,sepse jeta pa ty nuk do te ishte jete.do te ishte boshe.Je ti ai qe I jep nuance jetes,ti mund ti japesh forme,po edhe mund ta shkaterrosh ne vetem nje cast.Jeta eshte e varfer kur ti nuk di te kerkosh.Sa njerez qajne nga urija,por jo se s’kan buke,por se s’dine te kerkojne nje te ardhme.Jeta eshte injorante kur ti,nuk di te mesosh.Je ti ai qe e ben injorante jeten.Jeta eshte e padrejte…ah!...Kjo eshte shprehja qe me ka vrare veshin me se tepermi sin je kemban e forte.Jeta eshte e bukur kur ti di te mendosh me optimizem per te ardhmen,kur ti perpiqesh te jetosh cdo detaj te se tashmes.Jeta eshte nje loje n.q.s ti e quan veten loder,por mos harro qe ne loje edhe humbet.Jeta eshte nje sfide per ate qe din te guxoje,te luftoje,te fitoje.Ajo eshte shume mizore kafshon ngadal si nje gangrene qe gllaberon.Te terheq zvarre,te shqyen,te vret.Jeta te merr jeten kur se ke ne dore.Ndaj ti lufto deri ne fund qe jeta jote te jesh ti.Mos lejo askend qe ta rrembeje…mbroje jeten me jeten tende!

Vepra te ngjashme
Autori: Kesta Salla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Stinet
Dimri vendin pranveres ia ke Bora shkrin nuk ka me. Lulet celin sa me ska Si pranvera ne bote nuk ka. Iken pranvera e vjen vera Pushimet trokasin tek dera. Vape bën sa me ska Po cti besh vere 1 here ne vit ka Vjeshta vjen vera shkon Edhe ...
Autori: ana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Pse pikërisht unë ?pse jo ti... Sa herë mendoj .nuk mund të sillen
Autori: Orgita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Sikur nje nga udheheqesit tane te fliste njesoj si Skenderbeu"
Kush nga ne nuk do të donte që të ketë një udhëheqes i cili të quhet i denjë teksa udhëheq me dinjitet popullin e tij.I denjë sepse një person i zgjuar e me dije ,që di të drejtoj me diplomaci vendin ,që është një politikan i zoti dhe...
Autori: Sediasvet · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vdekja
Te jetosh eshte gje aq e bukur aq edhe sa te vdesesh,per mua kjo jete nuk ka fare kuptim eshte thjeshte nje siperfaqe pa fund ku une nuk mund te percaktoj ate qe dua,ne te gjitha aspektet e vetmuar dhe pa dashurin dhe ngrohtesin e rrethit te ngushte nuk m...
Autori: Leonita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 28 Nentori
Kjo dite e bekuar dhe e shenuar per te gjith ne Shqiptaret.Kjo dite eshte dhe mbetet simbol i bashkimit dhe formimit te nje shteti Shqiptar edhe pse te coptuar por prap se prap nje shtet i krijuar ku do te mund te jetojne shqiptaret te lire por jo te bash...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ngrohja globale
Ngrohja globale eshte kthyer ne nje shqetesim madhor per te gjithe qenien njerezore por jo vetem.Ky problem lidhet edhe me efektin serre,por e thene me thjeshte jane gaze te demshme te cilat krijohen dhe clirohen ne toke dhe ne pamundesi per te dale jasht...
Autori: jonathan pano · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Ne fakt eshte paksa e veshtire te flasesh per gjithe keto vite. Eshte e veshtire te tregosh per 100vjet liri,100vjet krenari, 100vjet trimeri. Eshte po aq e veshtire sa te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate gjithe kesaj e kane bere kete vend...
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, filozofi, rendesia e filozofise
Filozofia na ka pajisur me disa nga idetë më të rëndësishme dhe me më shumë ndikim në histori. Idetë më të rëndësishme në historinë e filozofisë konsiderohen si një pikë kthese në sferën e mendimit. Ideja apo citati tregojnë shumë pa...
Autori: Sarina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shqiperia ime
Shqiperia mund te jet vertete nje vendni vogel por ka vlera e histori magjepsese.duhet te ndihemi te vecant qe jemi shqipetar e ta themi me plot gojen jam i vecant jam shqipetar.per shqiperine sdo mjaftonte koha te shkruajm per te ndaj me pak fjale te pun...
Autori: ska rendesi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dasma shkodrane
Piktor, fotograf dhe arkitekt Kolë Idromeno (1860-1939) është ndoshta një nga piktorët e hershëm më të njohur të pikturës shqiptare. U lind në Shkodër dhe filloi të vizatonte dhe të bënte akuarele që në moshë të re (1871-1874). I ndih...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 100 vjet pavaresi
Shekuj me radhe,brez pas brezi,lufte pas lufte,humbje nje mbas nje per te arritur vetem nje qellim,per te pasur ate cka e kerkonim...e deshironim. Sa gjaku u derdh,sa jete u humben,por prape se prape luftuan sypatrembur,pa u ndale deri sa erdhi dit...
Autori: Shqipe Gashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 1 Shtetë
Do vij nje dit qe kufiri do tretet per gjith shqiptaret 1 atedhe do mbetet, Shqiponja do valvitet ne qdo shkemb e gur, do q\valoj ne shekuj vetem ky flamur. Siq ka the P.Vasha :mos shikoni kisha e xhamia se feja e Shqiptarit eshte Shqiptaria. Weq nje gja...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Lufta e njeriut për mbijetesë
Çdo qenie njerëzore,e rritur ose në hapat e para të jetës,ka të zhvilluar instiktin primitiv te luftēs për mbijetesë.I trashëguar nga paraardhësit tanë të lashtë.Të cilët gjuanin me çfarë të mundnin kafshë të mëdha për tu ushqyer....
Autori: V.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: BOTA E FEMIJEVE DHE AJO E TE RRITURVE
Nëse jetën do ta shihnim si një univers padyshim Dielli do të ishte fëmijëria. Nëse jeta do të ishte një kopësht shumëngjyrësh, ngjyrat ja japin lulet të cilat simbolizojnë femijët. Por cfarë do të thotë të jesh fëmijë? Nëse do të t...




Komentet e fundit!

Emri: endri
Email: endrit@gmail.com
Komenti: #actuallyloveislife

Emri: endri
Email: endrit@gmail.com
Komenti: Good Esse

Emri: xfghxgj
Email: xcghxcg@ymail.com
Komenti: keshtu sikur e pershkruan ti jeten me kaq pesimizem ty edhe nje fllad I vogel I jetes do te te duket stuhi . kujdes!!!

Emri: Njoni nga TR
Email: djali@yahoo.com
Komenti: entela me pelqeve nga fundi jam shum dakort me ty .. bravo per kete .. por jeta nk eshte mizore Gjithsei perceptimi yt .

Emri: aqif
Email: aqifpordha@outlook.com
Komenti: /

Emri: wesrtyuiu
Email: wsaesrdtyu@gmail.com
Komenti:

Emri: budall hasi
Email: simpatiku@hotmail.it
Komenti: kot

Emri: Marseli
Email: Marbal12@htl-shkoder.com
Komenti: Shum gjigande

Emri: sara
Email: sarakrashi11@gmail.com
Komenti: shume ese e bkr ....



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com