Data e postimit: 2015-12-07 16:14:24
Lexime: 11050 |
dimri eshte nje stime shume e bkr dhe e qete. debora jashte, zjarri ne oxhak, caj ose ushqimete ngrohta ne sofer te japin nje qetesi te pazevendesueshme ..................................................................
|
Na ishe nje here j princeshe e bukur dhe e embel me emrin Emiliqe jetonte me mbreti dhe mbretereshen ne keshtjellen e endrave. Lar po shume larg jetonte ne shpellen e zeze shtrigae perbindeshave.Nje nate ne koder po ndriconte nje ylle i vogel. Princesha s...
|
çdo gje ka rendesine e vet,por edhe shkolla ka nje rendesi te madhe.Shkolla eshte nje gje qe na mesone shume gjera dashuria ndermjete njerzve, miresia e tyre, edukata ,morali gjdo gje eshte nga shkolla.Mua me pelqen shume shkolla sepse shume gjera qe nuk...
|
Gjuha jone eshte thesar i diturise sone,rilindasit tane u munduan shume qe te bejne nje gjuhe te perbashket per te gjithe shqiptaret,kudo qe ndodhemi.Gjuha eshte ajo qe ne na bashkon,na ben te ndihemi nje popull shqiptar.Pavaresisht se jetojme te ndare ne...
|
Televizioni eshte mjeti me i perhapur i komunikimit te populli i cili luan nje rol teper te rendesishem ne jeten e perditshme pasi ndjekja e tij, ne ditet e sotme eshte nje nga menyrat kryesore te argetimit per shumicen e shtresave te popullsise. Per mend...
|
Autori:
Xhulja Nikolla
·
Lloji:
Analize letrare
·
Tema:
Skeda e analizes dhe komenti letrar i poemes Letra e Tatjanes
Skedë e Analizës
Titulli i veprës: "Letra e Tajanes"
Autori: Aleksandr Pushkin
Lloji i vepres: Poemë
Tema kryesore: Mbetja e kujtimit romantik pas humbjes së dashurisë
Përmbledhja e vepres:
"Letra e Tajanes" është një poemë e sh...
|
Une kam shume deshire te jame shkrimtare sepse i kam deshire shume veprat qe i shkruan ndonje shkrimtar tjeter
|
Ivani e fton te vellain ne pijetore dhe e qeras me nje pjate supe dhe reçeli te ti te parapelqyer.kane kaluar 4 muaj qe kur ata u takuan per here te pare pas shum vitesh ne shtepinen e babait.ne fillim ivanit nuk i pelqente Aliosha sepse ai e ndiqte vazh...
|
nena eshte gjithcka per femijet ne bote
na jep keshilla e na qerton
por ajo te keqen ne nuk na e don
me ndihmen e saj ne ngrijme nje te ardhme
respekti per nenen eshte para te gjithve
disa njerez duan me shume parate e nenen nuk e respektojne
lakm...
|
Dimri është stinë shum e bukur sepse bie bor fëmijët luajn me topa bore bëjnë një njeri prej bore, rrëshqasin me saj. Në Dimër duhet të vishemi më trash se në stinët tjera sepse është më ftohet. Stina e Dimrit ka dhe ...
|
Kaq shume ese shkrova mirpo harrova te shkruaj per kryesorin per at qe me mesoi kriteret per te shkruar,harrova te shkruaj per ty mesues mir per fat te mire mu kujtua tani po shkruaj per ty...FALEMINDERIT shume qe punon me ne ,e di qe nxensat jane te ndry...
|
Urime ditelindja fatlum
12.12.2018 lindi Fatlum Pnishi
Kjo dit shum e bukur
Kjo dit shum e mir
Po na gzohet zemra
Po na gzohet shpirti
Po na vjen princi
Po na i vjen ma i miri
Dita e merkur data12
A e dini kush po vjen
Ne shtepin e vet
Po n...
|
Shumë shumë kohe me pare ishte nje mbreteri me nje mbret dhe nje mbretereshe.Pas disa vitesh mbreteresha lindi nje femije dhe ata ja vuan emrin marina.marina u rrit dhe u be nje princeshe e perkryer e bukur dhe e shkathet por marina nuk kishte dale ndon...
|
SHQIPËRIA është jeta për një shqiptar, është fryma që ai merr dhe kudo që të shkojë s’do e harrojë. Mund të shkosh larg, mund të ndërrosh emër,veshje,gjuhë,sjellje por shpirti nuk e tradhëton dot atë vend që e lindi. Atdheu është...
|