Data e postimit: 2015-12-01 20:18:01
Lexime: 57368
Festat e fundvitit !
Autori: Niko Vincani
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Krishlindjet dhe Viti i Ri
Shkolla: Dhaskal Todri
Klasa: 12D
Qyteti: Elbasan
E-mail: Email eshte i fshehur!


Normalisht,kur flasim per festat e fundvitit i referohemi Krishlindjeve dhe Vitit te Ri,dy festa te bukura me te cilat ne mbyllim nje vit dhe presim ardhjen e nje viti te ri.Si Krishlindjet,edhe Viti i Ri jane dy festa shume te bulura dhe madheshtore qe festohen nga njerzit ne menyra te ndryshme por qe kurrsesi nuk kalohen ne heshtje.Me ardhjen e tyre ndihet momemti festiv dhe alegria qe kane keto dy festa.Cdo njeri i feston ne menyra nga me te ndryshme por e rendesishme eshte qe keto festa jane shume te bukura dhe priten me gezim nga njerzit ne mbare boten.Festat e fundvitit jane festa qe kenaqin plot njerez,edhe nese ky vit qe lame pas nuk ka qene shume i mire per shume njerez,mendohet qe viti tjeter te jete me i mbare dhe me endrra dhe deshira te tjera,qe edhe pse nuk u plotesuar nga viti qe lame pas pse jo,te plotesohen ne kete vit te ri.Festat e fundvitit priten me emocione te medha sepse normalisht i lene vendin gjerave te keqija qe kemi kaluar dhe i hapin dritaren nje rrezeje te re drite.Urimi me i bukur per keto festa eshte qe t'ia kalojme bukur dhe te qendrojme gjithmone te bashkuar prane familjareve e miqve tane te dashur.Shendet dhe sa me shume mbaresi,lumturi e begati.Kudo te mbizoteroje paqja,harmonia dhe dashuria.Gezuar !!!

Vepra te ngjashme
Autori: Dritan Idrizi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shoqeria
Jeta ku une jetoj nuk eshte e lumtur .Valle pse ..pyes veten por nuk gjej nje pergjigje te sinqert brenda vetes.Gjithkund shoh pamje te zeza dhe rralle ndonje ngjyre te bardhe ne jeten time.Sa do qe te ndjek bardhesine ,pamja e zeze me ndjek kudo.Dua te n...
Autori: ALBENITA · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pranvera
Te zgjohesh me cicerimen e bukur te zogjve eshte nje ndjenj e veqant si ne gjdo pranver era fryen let duke i lemuar gjethet e pemve , si ne gjdo pranver lulet leshojn aromen e tyre te mrekullueshme, lulzojn pemet vin zogjet nga viset e larta deh fluturo...
Autori: Kledja ^^ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Domethenia e saj
Merr nje flete gjigande te bardhe me penelin ne dore.. E ngjyen ne bojen e zeze,aty i shkon dora pa u menduar 2 here. Dhe vizaton nje pike te zeze. Sado e bardhe ajo flete ishte,te gjitheve na shkon syri tek ajo pike e vogel e zeze. Kalimtaret e shikonin ...
Autori: Aksa Bardhi. · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Atdheu
Vitet kalojne,ditet gjithashtu por kujtimi i deshmoreve mbetet perhere i fresket ne zemrat tona,ne kujtesen tone e ne librat plot histori,dhe jam e sigurte qe ne kurre nuk do ti harrojme te pare tane.Historite e tyre prekese permenden dita dites.Fale tyre...
Autori: SINDI LUMANI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: e pavarur
jam e pavarur sa zogu qe fluturon ne kaltersi . jam e pavarur sa era qe fluturon e se kap njeri . e pavarur si uji i kulluar i burimit jam . e vetkenaqur nga lumturia , nga endrra , nga pavaresia . jam nje zog i lire qe udhetoj si shtegtar . ne hapesiren ...
Autori: Steisi Ziu · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vjeshta
Sot është një ditë e bukur vjeshte.Gjethet e thata të pemëve kanë shtruar nëpër rrugët e qytetit një tapet të artë.Vjeshta është stina e gjumit të ëmbël.Dielli rrezeartë i ka lënë vendit shiut dhe motit të freskët.Sa bukur është t...
Autori: nita nita · Lloji: Ese pershkruese · Tema: rreth vetës time
Unë kam lindur për një jetë lukzoze.Une jam ajo që cdo herë kam qenë në një familje të gjerë.Jam ne klasë të pestë por nuk e di se cka do të thotë të jesh e varfër dhe nuk do të doja të isha kurrë. unë vijoj m...
Autori: Klea Konci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nata
Ne qytetin tim po bie nata. Hena po shnderrit ne qiell me fort se cdo yll. Gjithsesi me se shumti une i ngre syte nga qielli per yjet. Ne mos ndonjeri shkelqen me fuqishem sonte apo ndonje nga ta po shuhet. E trishte... ndersa ylli shuhet ne shprehim desh...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis kurre.Nene,sot vendosa qe te marr nje flete te bardhe dhe ta shkruaj me ate bojen e zeze, me fal per disa fjale qe jane lagur,por lotet nuk po me ndalojne....
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Motra
Dhe un si gjith te tjeret kam moter.Por une kam moter me nje lidhje te vecante lidhje zemre.Ajo eshte shoqja ime prej 2vitesh por une e quaj moter,sepse ajo me ka qendruar pran ne cdo moment ne cdo,ka qen afer meje e me ka fshi lotet me ka bere te qesh dh...
Autori: KLARISA OSMANI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shkolla
Ese: Marredhenia ime me shkollen. Si eshte dhe si duhet te jete. Shkolla eshte vendi ne te cilin njeriu kalon gjysmen e dites, dhe keshtu, dite pas dite, pothuajse gjysmen e jetes se tij. Pa shkolle “nuk ka jete”; kjo eshte edhe nje nder arsyet perse...
Autori: Pllum Pipeio · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Rreth seksit
Seksi eshte nje veper e njohur ne dashuri e cila ben fjale per marredhenien e nje cifti ose me shume per te kenaqur veten e tyre ose per te krijuar kolopuca te vegjel . Seksi perfaqeson dashurine e nje cifti qe qien per nje qellim ose thjesht per qef . Ka...
Autori: Blerta Sinanaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjaku e Flamuri
Lufta e gjaku nuk u ndalen padrejtesi, tortura , vuajtje denime. Dhuna nuk u ndal pse ky vend vuajti e derdhi gjak pse kosova nuk e kishte lirine e vet.Pse?Ai gjak nuk u derdh per kot ai gjak i deshmoreve...Toka u be e kuqe por ne nuk e harrojme se qna ka...
Autori: EdonaZ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
Dashuria!..... Sa fjale e degjuar, aq shpesh e permendur..Por a eshte ndalur ndokush ta deshifroje?!..Jo....Disa thone qe eshte nje ndjenje,disa te tjere nje instikt..Mirpo jo eshte me shume aq...Si gjaku qe eshte faktor i pakontestueshem per organizmin...




Komentet e fundit!

Emri: bahria
Email: bahria@gmail.com
Komenti: Urime urime

Emri: hajzer
Email: erleta_ve@live.com
Komenti: shum bukur ju dua te gjitheve

Emri: hajzer
Email: erleta_ve@live.com
Komenti:

Emri: amela
Email: amela@hotmail.com
Komenti: e bukur por duhet ti përmirsosh gabim drejtshkrimore

Emri: amela
Email: amela@hotmail.com
Komenti: Urime të gjithëve festa e vitit të ri ju uroj edhe shumë vite të lumtura së bashku me familjet tuaja.URIME!!!

Emri: amela
Email: amela@hotmail.com
Komenti: e bukur por duhet ti përmirsosh gabim drejtshkrimore

Emri: Albina
Email: Albina_asani1@hotmail.com
Komenti: Bravo shum bukur

Emri: Albina
Email: Albina_asani1@hotmail.com
Komenti: Bravo shum bukur

Emri: ermira
Email: ermal_hajzeri@live.com
Komenti:

Emri: Suksese
Email: qyshpothu@gmail.com
Komenti: brravo dhe suksese


Emri: trim
Email: trimtttrim@yahoo.com
Komenti: sum e bukur

Emri: Mistery
Email: Mistery@live.com
Komenti: Shume bukur vazhdo

Emri: kela
Email: kela@hotmail.com
Komenti: me ke ndihmuar

Emri: jola jola
Email: marjusbulku@hotmail.com
Komenti: mahnitese qenke si ismail kadare

Emri: ema
Email: emaema@yahoo.com
Komenti: bravo qe ke shkruar per festat ...dhe urime

Emri: Kaltrina
Email: fatlindi200@hotmail.com
Komenti: Shum ese e bukur.gjitashtu edhe ne te urojm festat e fundvitit

Emri: Niko Vincani
Email: nikovincani@hotmail.com
Komenti: Shume faleminderit! Gezuar dhe juve!

Emri: Livjeta Bicoku
Email: Livjeta_Bicoku@gmail.com
Komenti: Shume shume shume e bukur! Kjo po qe eshte nje teme per tu vleresuar! Bravo dhe Gezuar !



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com