Data e postimit: 2015-11-16 21:49:51
Lexime: 8639
Atdheu im
Autori: Blendi Bajraktari
Lloji: Hartim
Tema: Atdheu
Shkolla: Iliria
Klasa: 6/1
Qyteti: Prishtine
E-mail: Email eshte i fshehur!


Fjala atdhe fjale kaq e mire e shenjte e paharrueshme.Ketu u lind memedheu ne atdhe beme gjithqka u lindem u rritem vetem e vetem per herote tone.SKENDERBE,ISMAIL,ketu na bete vendin te shenjte te cmueshem.Atdheu im vend qe s'shitet kurre s'vendesohet.ATDHE te dua

Vepra te ngjashme
Autori: KALTRINA · Lloji: Hartim · Tema: VJESHTA
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i jep ngjyrën e bukur prej ari. Stina e vjeshtës na sjell një mot jo shumë të preferushëm për fëmijët, të cilët nuk janë adhurues të shiut dhe fil...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: trendafili i kuq
trendafili kam ngjyre te bardhe te kuqe,te verdhe jetoj nder kopshte ku leshoj shume ere. ne vere lulezoj per bukuri zemrat e njerezve i mbush kenaqesi. jam simbol i paqes lule e lirise tere bota me mbajne ne shenje te lumturise.
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Nena ime e Dashur
Nënë, të detyrohem për gjithçka... Ti je e vetmja që ke duruar të qarën time në mes të natës dhe ke sakrifikuar orët e gjumit për tu kujdesur për mua. Ti me atë dashurinë tënde të ëmbël,më ke veshur, më ke zhveshur, më ke larë dhe ...
Autori: ENXHI · Lloji: Hartim · Tema: LIRIA
Shume njerez mendojne se paraja eshte gjithcka. Por,pse keta njerez nuk e kuptojne? Nuk e dini se lirshmeria e mendimit eshte gjeja me e cmuar qe mund te ekzistoje?! Pa te ne nuk vlejme,pa te jemi njerez te shitur tradhetare te se vertetes.Te vertetes tun...
Autori: Iris Kapo · Lloji: Hartim · Tema: Himni shqiptar
Kur isha ne fillore mesova himnin tone. E kendoja ne klase dhe ndihesha e lumtur. Tani qe po rritem , po filloj te arsyetoj. Nje dite me lindi kurioziteti per prejardhjen e tij. Shfletova librat e vjeter ne biblioteken time dhe aty zbulova per te . ne fi...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: Fiona Nikqi · Lloji: Hartim · Tema: Dita e Mesuesit
Sot eshte 7 marsi, dita e mesuesit. Me siguri te gjitheve iu kujtohen ditet e para ne bangat e shkolles. Me siguri te gjitheve iu kujtohen mesimet e para me alfabetin shqip, shqiptimet e para, filli i diturise... Per te gjitha keto duhet falenderuar m...
Autori: Lirije Xhelili · Lloji: Hartim · Tema: Shkolla,cerdhe e diturise
Vendi me i mire,me i vlefshem per mua vendi ku buron ditura,vendi me i shtrenjte. Shkolla,eshte cerdhe e diturise,sepse aty mesohen gjerat e jetes,mesohet llogaritje,shkrim dhe lexim,historine e kombit tone e mesojme,dyert e shkolles jane te hapura gjith...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Nentori Muaj Festash
Nese do duhej te zgjedhim se cili eshte muaji me I rendesishem ne historine e Shqipetareve , pa dyshim se ai do te ishte muaji Nentor. Muaji Nentore eshte me nje rendesi te veqant per kombin Shqipetar. Ne kete muaj bejne pjese 22 Nentori qe eshte dita e...
Autori: albulena gegaj · Lloji: Hartim · Tema: gjuha shqipe
siq eshte thene me heret ,siq thuheut edhe tani gjuha shqipe ka prejardhje nga nje popull i lasht populli ilir.Te cilet ishin paraardhesit ton.gjuha eshte simbol i nje kombi ashtu edhe gjuha shqipe eshte simbol i popullit shqipetar.Populli shqipetar kisht...
Autori: Belkisa Qaili · Lloji: Hartim · Tema: Nena
Nëna ka vlerë të madhe për mua,ajo është një qenie e shenjtë. Ajo më lindi,më rriti, më edukoi,më ushqeu,më veshi,më lau derisa arrita në moshë më të madhe dhe I bëj vet disa gjëra. Ajo edhe pse tani është pak më e vjetër unë do ...
Autori: Armando Lekaj · Lloji: Hartim · Tema: Dashuria
Te fjalori Gjuhës Shqipe, i/e dashuruar përkufizohet si: 1. Që ka rënë në dashuri me dikë, që ëhtë dashuruar pas dikuj. Vajzë e dashuruar. Djalë i dashuruar . Të rinj të das...
Autori: anjeza balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: shoqes time te dashur
shoqja i me e dashur ti ishe shoqja ime e dashur ti ishe shpirt e engjell per mua ti ishe ajo qe me ke dashur si moter je me e mira per mua . une te kam dashur dhe te dua shume, shpirt une se besoj se ke vdekur sa here mendoj me duket se jo por...
Autori: Albiona Thaqi · Lloji: Hartim · Tema: Libri,shoku im i qmuar
Libri per ma eshte gjithqka qe kam ne jete,ai gjithmone eshte shoku im me i qmuar dhe do te jete gjithmone shoku im i ngushte.Libri eshte shoku i disa femijeve,por ai duhet te jete shoku i ngushte i qod femije ne bote.Sepse nese ne nuk e kemi shoke te ng...




Komentet e fundit!

Emri: Xhylsime
Email: Babaroka@Gmail.com
Komenti: Palidhje oj bullic:

Emri: i squti
Email: isquti@gmail.com
Komenti: mund te ishte edhe ma mir i jap 2-3 yje varet niveli dhe mosha tani

Emri: karstriot
Email: jo_4@hotmail.com
Komenti: oj e mir



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com