Data e postimit: 2015-11-11 19:01:38
Lexime: 48906
Nene Tereza
Autori: Eralda Manarkolli
Lloji: Ese informuese
Tema: Nene Tereza
Shkolla: Jashar Hoxha
Klasa: 8a
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Nene Tereza
Te gjithe e dime se Nene Tereza ka qene nje humaniste e madhe.Ajo njihej si nena e mijera femijeve.Po kush ishte Nene Tereza? Cila ishte merita e saj?
Emri i vertete i Nene Terezes ishte Gonxhe Bojagjiu.Qe e vogel deshironte e ishte murgeshe. Nene Tereza u be e njohur prej humanizmit te saj. Ajo ndihmonte me te varferit e me te varferve te cileve u kushtoi edhe jeten. Kurre nuk u kursye dhe i ka ndihmuar te tjeret deri ne frymen e fundit. Kurre nuk mendonte per gjendjen e saj ekonomike per vetem per hallet dhe problemet e te tjereve. Ajo ishte nje grua e guximshme dhe gjithmone i bente paragjykuesit te heshtnin. Kurre nuk e pranoi famen. Une mendoj se Nene Tereza nuk ka menduar kurre se ishte e famshme prandaj nuk e ka pranuar kurre. Sipas meja ajo nuk e ka pranuar sepse ka dashur tetregoje se nuk duhet te jesh e famshme per te bere bamiresi dhe nuk duhet te besh bamiresi qe te jesh e famshme.
Nene Tereza nuk qe ndonje perendeshe dhe me te mund te fliste cdokush, por ajo qe nena e te gjitheve dhe gjithmone do te kujtohet e do te ndrodhet.

Vepra te ngjashme
Autori: Njomza · Lloji: Ese informuese · Tema: 20 vjetori jubilar i Epopesë se UQK-së
Muaji ku vjen pranvera,por qe para 20 viteve u ndal ne gjysem. Marsi na mori bijte e bijat me te mira te Kosoves,por na la prapa krenari dhe inspirim per ta dashtur atdheun,sot ne po festojme te lire,por po ta perjetonim luften e zeze qe e perjetuan te pa...
Autori: Albina Hajrizi · Lloji: Ese informuese · Tema: enderrat
E quajta keshtu sepse me te vertet jeta eshte nje anije me enderra ,e cila lundron drejt oqeanit te pafund.Gjat gjith jetes te percjellin deshira e enderra te shumta qe te bejne te shohesh nje jetë më ndryshe,jeta eshte plot sfida por ato sfida janÃ...
Autori: anisa · Lloji: Ese informuese · Tema: pranvera
si cdo vit pranvera vjen me shume te mira.Nje nga ato eshte edhe buzeqeshja e femijeve.Malet e fushat gjelberohen,qelin lule shumengjyrshe,gjallerohet e gjithe natyra etj.Nje nga stinet bukura eshte pranvera e cila sjell freski dhe arome te kendeshme die...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese informuese · Tema: • Nëse s’mund të fluturosh, vrapo, nëse s’mund të vraposh, ec, nëse nuk ecën, kacavjerru, por si do që të jetë, vazhdo të ecësh përpara (Martin Luther King)
JETA PERVECSE ESHTE NJE RRUGETIM I MUNDIMSHEM ESHTE PLOT SFIDA TE CILAT SHUMICEN E NJEREZVE I BEJNE TE PERKULEN.JETA MUND TE GERSHETOHET NGA E MIRA DHE E KEQJA;NGA E DREJTA ME TE GABUAREN;NGA SINQERITETI ME DINAKERINE POR MBI TE GJITHA JETA ESHTE E BUKUR....
Autori: elmamema · Lloji: Ese informuese · Tema: mbroni se te sheroni
me duaj te dua me flit te flas me jep te jap
Autori: Rejan Raqi · Lloji: Ese informuese · Tema: trimeria
Na ishte njehere nje plak.Ai plak s'kishte femije.Plaka donte te kishte dhe ishte gati ta biresonin nga SOS fshati nje femije.Plaku s'donte t'i hapeshin telashet ne ate moshe.Ata biresuan nje djale 18 vjeqar,ai hyri ne pune si polic,bente sakrificaNje dit...
Autori: Hakibe Krasniqi · Lloji: Ese informuese · Tema: Shteti
PO TE FILLOJ QE NGA ME HERET SHOH SE KEMI LUFTUAR SHUM POR NUK E DI ARSYEN PSE KEMI LUFTUAR??KEMI LUFTUAR SEPSE DUAM LIRI APO SEPSE DUAM TA SHTRYDHIM POPULLIN E TA BRAKTISIM DUKE THENË SE NUK ESHT I ZHVILLUAR??APO KEMI LUFTIAR SEPSE DONIM TA JEPNIM TOKEN...
Autori: A.S.P · Lloji: Ese informuese · Tema: Te perballojme veshtiresite ne jete me ndihmen e shkolles,familjes dhe shoqerise.
Edhe realiteti ka veshtiresite i tija.Keto veshtiresi gjenden perreth nesh cdo dite dhe cdo nate.Nuk eshte dicka e lehte per ta perballuar prandaj na duhet ndihme qe te kalojme ate oqean edhe pse nuk dime not,prandaj ekzistojne prinderit te na japin mbesh...
Autori: bleona.thaqi · Lloji: Ese informuese · Tema: faamilja
familja eshte proces i vecante ne familje lulezon bukuria,dashuria,dhe gezimi i nje familje.femijet e faliminderon allahun qe erdhe ne kete bote,dhe qe shikuan kete bote kaq te madhe.!te gjithet familje kur femija e pare lind gtezohen me se shumti,ate f...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese informuese · Tema: Anet pozitive dhe negative te rrjeteve sociale
# Të Rinjtë dhe Rrjetet Sociale: Navigimi në Dilemën e Avantazheve dhe Rreziqeve Rrjetet sociale janë një pjesë e pashmangshme e jetës së të rinjve në ditët e sotme, duke sjellë me vete edhe anë pozitive dhe negative. Nga njëra anë, kë...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese informuese · Tema: Te rinjte dhe rrjetet sociale
# Perdorimi i Rrjeteve Sociale nga Adoleshentët: Navigimi në Botën Virtuale Adoleshentët janë një nga grupet më të përfshira në përdorimin e rrjeteve sociale në ditët e sotme. Për ta, këto platforma janë më shumë se thjesht një mjet ...
Autori: Dani Dan · Lloji: Ese informuese · Tema: Ema Bovari
A ekziston ende dikush si Ema Bovari ne ditet e sotme? Ema Bovari ishte nje grua e cila donte me te miren per veten e saj. Ajo zgjodhi Sharlin per burre si kandidatin me te mire, ajo e zbukuronte shtepine e kopshtin me trendafila. Donte te vishej sa...
Autori: Madalena · Lloji: Ese informuese · Tema: Mbrojtja e grave
Dhuna me baze gjinore i ka rrenjet e saj shume vite me pare dhe vazhdom akoma ne nje nivel relativisht me te ulet por kurre nuk eshte zhdukur.Pra sic permendem, qe ne lashtesi gruaja ka qene gjithnje nen hijen e nje burri edhe pse me kalimin e viteve roli...
Autori: Emilian · Lloji: Ese informuese · Tema: Adoleshenca
Moshataret e mi jane ne fazen e adoleshences, qe do te thote faza me e rendesishme e jetes.Ne kete faze ne mesojme shume gjera çka e ben kete fazen me te rendesishme. Ne marrim drejtimin e e jetes nga çka mesojme ne te tashmen.Ne gjithashtu jemi te ndry...




Komentet e fundit!

Emri: Sara
Email: sara_ahmeti@yahoo.com
Komenti: Asgje

Emri: adesa
Email: adesazogu@gmail.com
Komenti: debile rob je super kafshe

Emri: adesa
Email: adesazogu@gmail.com
Komenti: nje esse skandaloze un jam mesues vet she esse-te nuk jane aq te shkurtra shpresoj ta permiresosh

Emri: arlind
Email: arlindianila@gmail.com
Komenti: vetem ke harruar te vesh ditelindjen

Emri: Nesa
Email: nesa @yahoo.com
Komenti: Vertet e mir

Emri: ela
Email: selviekolbucaj@Gmail.com
Komenti: KA qen nje njeri shum e dashur bravo Nene Tereza

Emri: evadoe4543
Email: evadoe@yahoo.com
Komenti: shm super bravo

Emri: evadoe4543
Email: evadoe@yahoo.com
Komenti: shum super bravo

Emri: sidfty
Email: sindi@email.co
Komenti: mire

Emri: Orgesa
Email: Orgesa_rexha@hotmail.com
Komenti: Kjo qe ke shkruar ti eshte vertet ese shume e bukur edhe une po ashtu ne klas kam shkruar nje ese per nene terezen


Emri: gsgs
Email: souleater232323239093@gmail.com
Komenti:

Emri: ema
Email: flori_manarkolli@hotmail.com
Komenti: je nje vajze shume e talentuar. kjo ese eshte me e mira nga te gjitha ato qe kam laxuar.

Emri: ana
Email: ana@yahoo.com
Komenti: je njesh. te lumte.kjo po qe eshte ese.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com