Data e postimit: 2015-11-01 21:18:57
Lexime: 4009
Dashuri mes 2 vetave
Autori: J.A!
Lloji: Hartim
Tema: Ta duam njeri tjetrin.
Shkolla: Hasan Prishtina
Klasa: kl. 8
Qyteti: Shkup
E-mail: Email eshte i fshehur!


Qe ta duam njeri tjetrin duhet te jemi te kujdesshem.
- Te flasim fjale te mira njeri me tjetrin p.sh kur dikush te ben mire,duhet te ja kthejm me te mire , por edhe kur na behet pa drejtesi njeriu qe ka moral duhet te mos hakmerret, pra miresia sjell miresi , drejtesia sjell drejtesi , jo miresia sjell jo miresi. Pra duhet te jemi te kujdesshem te kemi moral te mire,qe te bejm vepra dhe pune te mira.
- Njeriu i moralshem gjithnje ben vepra dhe pun te mira. pra duhet te jemi te moralshem qe edhe ai njeri qe nuk eshte i mir , prej ati qe ben vepra te mira permirsohet nga pa drejtesia!.

Vepra te ngjashme
Autori: albulena gegaj · Lloji: Hartim · Tema: gjuha shqipe
siq eshte thene me heret ,siq thuheut edhe tani gjuha shqipe ka prejardhje nga nje popull i lasht populli ilir.Te cilet ishin paraardhesit ton.gjuha eshte simbol i nje kombi ashtu edhe gjuha shqipe eshte simbol i popullit shqipetar.Populli shqipetar kisht...
Autori: Adela · Lloji: Hartim · Tema: lojrat
Lojrat jane nje nga gjerat me te pelqyeshme e me argetuese per femijet . Pavaresisht se lojrat jane te ndryshme ne thelb kane disa karakteristika dhe rregulla te njejta . Gjate lojes ju shfaqni aftesite tuaja te vecanta dhe mesoni te respektoni te tjeret...
Autori: fitore berisha · Lloji: Hartim · Tema: sfidat para të cilave na vë jeta
E si si më duket nga njëher jeta, si ajo pema në kopështin tin që e shoh gjdo dit pran dritares së kuzhinës.Bart me vete stin e vite,ka kapërcyer vap e mat të lig,por prap pret pranveren që të lulëzoj e gjelberohet.Por valet e jetes nuk e dim ...
Autori: Tesa · Lloji: Hartim · Tema: 21-Marsi,dita e pranveres
Me 21 mars fillon nje stine tejet e bukur dhe e hareshme me emrin pranvera.Ne ket stine lulet fillojn te qelin,bari i thare tashme fillon ta marr ate ngjyren e blert,pemet fillojn te mbushen prap me ato gjethet e blerta,qielli edhe pse me pak shi fillon p...
Autori: Belkisa Qaili · Lloji: Hartim · Tema: Nena
Nëna ka vlerë të madhe për mua,ajo është një qenie e shenjtë. Ajo më lindi,më rriti, më edukoi,më ushqeu,më veshi,më lau derisa arrita në moshë më të madhe dhe I bëj vet disa gjëra. Ajo edhe pse tani është pak më e vjetër unë do ...
Autori: Esra · Lloji: Hartim · Tema: 28 Nentori
Pasi jemi ne muajin e Nentorit une si teme zgjodha 28 Nentorin se vet titulli eshte terheqes. 28 Nentori,Dita e Flamurit eshte nje nga ditet me te rendesishme,ne mos me e rendesishmja ne historin e kombetare. Dita e Flamurit eshte dita me e gezueshme,e...
Autori: ska rendesi · Lloji: Hartim · Tema: poezi qesharake
plaku i pallatit per karshi me nje plak ka ren n dashmi dit e nat per te mendon pa e pare dot nuk duron kur del plaka ne dritare plaku i shkrete luan fare do qe tja beje me sy por i mbyllen qe te dy
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera ne vendin tim
Hartim per Pranveren -Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen ng...
Autori: xhulia akvo · Lloji: Hartim · Tema: cfare ju ofron adoleshenca?
adoleshenca eshte mosha me e bukur dhe aventureskee njeriut. adoleshenca shoqerohet me aventura dhe eksperiencat me te cuditshme.adoleshenca fal kenaqesi dhe te ben te ndihesh mire. liria eshte gjeja qe karakterizonkete moshe te cmuar.ne adoleshence arrin...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Të jesh inspirim
Jo gjithmonë bëhemi ata që mendojmë .. Jo gjithmonë janë sfidat ato që na shtyjnë të bëhemi dikush . Qëllimi im është që një ditë të bëhem mjeke. Qëllimi im nuk është që të marrë emrin mjeke apo një post tjetër por ta meritoj kÃ...
Autori: anjeza balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: shoqes time te ngushte
shoqja ime e dashur o sa fort te kam dashur gjithmone me ke ndihmuar ne detyrat e klases kurre ste harroj. ishe shoqja ime me e ngushte por te moorii zoti dhe zdo te shoh me kurre me. e di se ti me shen nga qielli por ma bej me dore eja tek ...
Autori: Artiola Berisha · Lloji: Hartim · Tema: Liria
Ne luft Kosova pesoi shume humbje. Humbi rinin dhe rimat me te dalluar, humbi gjysmen e shpirtit dhe shpreses. Nga kjo lufte humben shume familje me miliona te vdekur e te zhdukur. Me miliona nena qe po qanin, e po prisnin duke shikuar ne dritare. Po pris...
Autori: argita islamaj · Lloji: Hartim · Tema: jeta
Q'është jeta?Jeta është sfidë te cilen e kalojme te gjithe dhe ne fund leme gjurme... por disa gjurme jo te zakonshme.Ato flasin per te gjitha qe i kemi bere. E kaluara mbetet e kaluar.Koha nuk kthehet pas kurse e tashmja vazhd...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Arsimi dritë e pashuar
Arsimi është shtylla kryesore e një vendi, e një kombi të tërë. Pa arsim edhe vetë kombi do të rrezikonte zhdukjen me asimilim. Duke përqafuar të huajën e duke harruar atë të tijën. Mes vitesh, dekadash, shekujsh, kombi shqiptar ka qenë...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com