Data e postimit: 2015-10-24 20:50:34
Lexime: 26094 |
Krejt njerz tpavlere , dyftyrsha , bot e mbushun me aktore , egoista , njerz pa ndjenja.Kjo bote ta shpif , njerzt ta shpifin , a din veq qka tbon tlumtur nket bot , veq pare edhe pare , sen tjeter.But whatever im gonna live this shit life and im gonna wa...
|
••••••Alieni Jashtëtokësor•••
Ai kishte sytë e mëdhenj të gjelbër,kishte një pamje të frikshmè.Ndoshta ai ishte i çuditshëm por ndoshta do të ishte mik i njeriut.Ai ndiehej i huaj në planetin Tokë.Ai ka frikë nga të ...
|
Shqiperia eshte vendi i gjith shqiptarve.Une krenohem per shqiperin.Ne ne bote na perfajsojn sportistet shqiptar.Jam krenar qe jam SHQIPETAR
SHQIPERIA E SHQIPTARVE............
|
nene moj nena ime ti nuk e di sa shum me ka marr malli per ty un nuk desha qe ti te shkoje me le ne lot mee sy ahhhh ti nuk e din un edhe pse ndonjeher sillesha keq me ty (prap ti ishe njeriu me i vleshem per mua) malli per ty nuk paska kufi pran varrit ...
|
Bashkangjitur me rri gjithe diten pas,pa pas ndarje nga un asnjehere e mjera vetmia.Si qyqmane rri qyqohet dhe perpin cdo gje tek un me dit te tera pa pas ndarje asnjehere serish.Mundohem ta zbraps sa te marr pak fryme por sa mbushem me fryme dhe behem ga...
|
Autori:
Flutura Azemi
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
Kur rrojn prinderit nderoj kur vdesin kujtoj
Te fillosh te shkruash per prindrit thellsia e shpirtit esht e lumtur nuk do te mund te paguaja as me thesaret me te qmuar ato te mira qe mi kan bere prindrit e mi ne jemi femij dhe si kuptojm mire ata shumicen e rasteve ata na japin keshilla te cilat ne ...
|
Ese:Nena ime
A ka me te bukur kur rrethohesh nga familja vecanerisht nga nena.Ajo me lindi me rriti me nje fjale me edukoi.Nuk thuhet kot se “Xheneti per femijen eshete nen kembet e nenes.”eshte bahaqe qe lulet e saj sjellin lumturi ne zemren e femij...
|
Kur jeton mjaftueshem sa per te dale nga ajo bote endrrash ideale ku te gjithe jetojne te lumtur dore per dore plot dashuri, nje hije e rende qe quhet realitet do te te perndjeke ne pjesen tjeter te botes. Per ta bere veten te qarte qe ne fillim, absoluti...
|
Liri… eshte kuptim te cilen mendojme se e njohim mjaft dhe sikur ngre peshe a nje fare krenarie ne ndergjegjen e ne shpirt, por qe ndoshta nuk kemi te drejte te na shfaqet. Sa e njohim lirine ne te vertete? Sa mire njohim historite e sklleverve afrikane...
|
Libret jane cituar dhe si miqte me te afert te njeriutsepse njriu qe lexon gjen gjithcka :dijetarin,rrefyesin;degjimtarin.
Shpesh ne faqet e librave gjejme personazhe qe na ngjasojne,ngjarje qe na ndodhin dhe shpesh gjejme edhe zgjidhje qe na mundojne.
...
|
Ambienti është ai në të cilin njeriu zhvillon veprimtarinë e tij jetësore dhe pa të, ai nuk do të mund të ekzistonte. Duke u fokusuar tek mënyra se si të fitojë më shumë para, njeriu po e anashkalon kujdesin ndaj ekuilibrave natyrorë. Me nd...
|
Jan dy binjak!
Veshur ne te njejten menyr
por nje dallim
tregim ne vazhdim !
por per mrekulli !
binjaku i ndrojtur mesonte jo si qdo femi !
tjetri mesonte njejte si ai, por dallimi qe ishte i hapur
e ben , nga tjetri veqori.
te gjitha...
|
Respektimi i rregullave është i rëndësishëm në çdo mjedis, qoftë në shtëpi, në shkollë apo në punë. Duke respektuar rregullat, ne tregojmë se jemi qytetarë bashkëpunues dhe të gatshëm të ndjekin udhëzimet për të mirën e komunitetit...
|
Një ndër gjyqet me më shumë vëmendje në vend ishte gati për të nisur.Një burrë i akuzuar për abuzimin me një vajzë të vogël dhe vrasjen e saj,do të merrte dënimin e tij.Kjo ngjarje nxiti një valë të madhe zemërimi kudo në vend.T...
|