Data e postimit: 2015-09-27 20:11:20
Lexime: 23274
Shiu
Autori: a.b
Lloji: Ese pershkruese
Tema: shiu
Shkolla: a.b
Klasa: 9
Qyteti: mitrovice
E-mail: Email eshte i fshehur!


Kur u zgjova ndjeva nje zhurme te vogel...ishte shiu i cili binte pa pushim...Ky shi te them te drejten nuk me pelqeu edhe pse shiun e kisha per qefi..Nuk me pelqeu pasi qe mi kishte prishur planet...Sot do te shkojna ne nje shtitje te bukur me kalsen time por problemi ishte shiu...U deshperova humba krejt shpresat asgje nuk beja gati,lotet po me rrjedhnin neper faqe pasi qe kete dite e prisja me padurim...Nga qe i humba te gjitha shpresat qendroja e mbyllur ne dhomen time, dikur me shkuan te nje liber te cilen e kisha lene per ta lexuar kur te kthesha nga shetitja por masi qe nuk shkova ne shetitije vendosa ta lexoja...Filloi te me pelqente...Hyra ne endrrat e libres...Papritmas dikush trokiti ne dere,dola me vrape te shikoja se kush ishte ,ishte shoqja ime e cila kishte veshur rroba te bukura ,te shkurta dhe po mbante ne dore nje qante...Me pyeti nuk je bere gati ende apo nuk do te vish?Une mbeta e hutuar veshtrova e habitur natyren djelli po nxente madje ishte bere shume nxete ...Iu pergjigja me fal nuk e dija qe shiu ka mbaruar dhe qe shetitja nuk eshte anuluar...Ajo me buzeqeshi dhe me tha ska problem eshte ende heret shko beju gati une te pres ketu pasi qe shiu pa perfunduar...U gezova shume dhe shpejte u bera gati ...Nena me dha edhe ca ushqime me vete ,e perqafova nenen dhe u nisa me shoqen...Kur mberrijtum ne stacionin e autobuseve takova tere kelasen te gjithe ishin te lumtur qe shiu kishte maburuar dhe qe po shkonim ne shetije ...Ne autobus te gjithe tregonin se si ishin deshperuar e kete bera edhe une iu tregova se nga dehspirimi i teper po lexoja dhe aq qe shikova se shiu kishte mbaruar madje nuk e kisha degjuar as telfonin qe me kishte lajmeruar kujdestarja se shtitja nuk u anulua por sido qofte keto skan me rendesi..Tash ne po shkojme dhe shpresoj se do te kenaqemi...Vizituam shume gjera dhe u kenaqum...Kur u kthva ne shtepi ishte vone mirpo gjumi nuk me merrte duke e menduar se si kaluam aq bukur...Librin e kisha lexuar nuk dija qe te beja ndjeja lodhje dhe dikur me kishte zene gjumi.....

Vepra te ngjashme
Autori: Brinilda Nilda · Lloji: Ese pershkruese · Tema: NENA
Kte e kam shkrujt per mamin tim dhe kte rast dua tua dedikoj te gjitha mamave shqiptare... Fjalet jane te pakta per te shkruar per qenien me te bukur te kesaj bote siç jane Nenat,ato te cilat na dhane jete nga jeta e tyre,ato te cilat jane si lule pra...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
Tek po ecja neperate rruge,shikoj ne te dy krahet e mi disa peme,me gjethe shumengjyreshe,te cilat gati do te binin.Duke ecur ndiej disa kercitje te gjetheve qe ndodheshin poshte kembeve te mia.Ajo lloj kercitjeje me jep nje ndjesi rrenqethese qe me kap t...
Autori: silvana patarria · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shqiperia
Shqiperia,vendi ku u linda, u rrita dhe do vdes.Ky eshte vendi im.Vendi ku shqiponjat fluturojne te lira ne skajet e qiellit.Qdo shqiptar eshte krenar qe mban ate emer sepse shqiperia eshte djepi qe na perkundi qe femije ,eshte djepi I kultures sone.Pse ...
Autori: Elham Torba · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja
Si cdo njeri tjeter edhe une e perfytyroj te ardhmen time me ndryshime masive. Nje te ardhme te rrethuar nga te gjitha anet me teknologji. Ku qenia njerezore do te pesoj ndryshime te shumta. Si fillim do te ndrushoj stili i jeteses duke filluat nga ushqim...
Autori: Valdrina Hafizi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dimri në qytetin tim
U zgjova në mengjes si çdo ditë të përhershme.Shkoj me vrap të hapë dritaren,po ç'të shoh? Një borë e lehtë kishte mbuluar kopshtin tim.Me të vërtetë mu kënaq zemra kur pashë se kishte rënë borë.Ishte datë 30 nëntor,shoqja ime kisht...
Autori: G.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria per nenen
NENA , NJE EMER I RENDESISHEM NE JETEN TONE . NE MOMENTIN KUR AJO NEVE NA ZGJON NE MENGJES DHE NA BEN MENGJESIN GATI , NA SHKON DITA PER BUKURI . DASHURIA E NENES PER NE NUK KRAHASOHET ME ASNJE DASHURI TJETER NE BOTE . NENA , PO ASHTU ESHTE DHE DO TE MBET...
Autori: albana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: atdheu
Albania is a land full of surprises and also capable of bemused tourists with skeptical. Facing the mountains and the sea, Albania is a country where you can be left without understanding the culture and its natural sights. For lovers mountain tourism Alb...
Autori: aaaaaaaaaaaaaa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: prralla cfare eshte
ne jeten tone te perditeshme shpesh tregojme peralla te ndryshme .keto perralla ne vetvete perfaqesojne jeten tone ne te gjitha dinmensijonet se saj.jeta jone eshte krahas te tjerave nje loj,nje krijmtari apo nje perralle.jeta si nje gezim dhe trishtim,ci...
Autori: Grisilda Shira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 100 vjet pavaresi
Flamuri eshte shpirti i kombit,himnmi eshte zeri i tij.Ky flamur kuq e zi me shqiponjen dykrenare ka valevitur plot 100 vite duke nxjerre ne pah identitin tone kombetar.Ndersa himni,qe cdo shqiptar e ka per krenari te recitoje vargjet gjigande te asdrenit...
Autori: Iva · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Doruntina dhe Konstandini
Në një fshat të largët jetonte një grua e re me 10 fëmijët e saj me 9 djem dhe 1 vajzë.Erdhi koha që nëna të martonte vajzën e saj të vetma Doruntinën.Doruntina ishte aq e bukur saqë bukuria e saj kishte marr zemrën e shumë djemve që kis...
Autori: FLAVJA AHMETAJ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: KOMBISHQIPTARE 100VJET PAS PAVARESISE
NE FAKT ESHTE PAKSA E VESHTIRE TE FLASESH PER GJITHE KETO VITE. ESHTE E VESHTIRE TE TREGOSH PER:100VJET LIRI,100VJET KRENARI,100VJET TRIMERI. ESHTE PO AQ E VESHTIRE SA TE TREGOSH PER GJITHE PERSONAT E SHQUAR QE GJATE GJITHE KESAJ KOHE E KAN BERE KETE VEN...
Autori: flutra nuredini · Lloji: Ese pershkruese · Tema: atdheu
E shtrenjeta ime! Sot eshte ditelindja jote Festo e shtrenjeta ime Vetem sot harroj hallet Vetem sot,mos mendo te tjeret Nene e dashur,e shtrenjeta ime Te lutem nje here mendo per veten E di se zemra jote kurr nuk u qetesua Gjithenje loti te ...
Autori: klea · Lloji: Ese pershkruese · Tema: imagjinate
Tashme pallati im duket si nje mize dheu qe ketu lart.Jam aq afer me rete sa i prek ato.Me vjen t'i ha se me duken si pambuk sheqeri i bardhe.Sapo hedh veshtrimin tim poshte,dridhem e tera.Shkolla duket si nje pike ne oqen ne relievin e gjelbert e ngjyre ...
Autori: Emi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pushimet e mia verore
Si qdo her tjeter edhe ket vit pushimet i kalova per mrekulli. Vizitova shum familjar,takova miq te rinj,lexove lektyra te reja dhe bera shum aktivitete te tjera. Vera esht e gjat dhe padyshim se ndonjeher kam ndjer mungese e shokeve dhe arsimtareve p...




Komentet e fundit!

Emri: Eleni
Email: Eleni1990@yahoo.com
Komenti: Doja të nënvizoj emrat abstrakte dhe emrat konkretë

Emri: hvjhj
Email: jrfyk@gmail.com
Komenti: ta kishe bo pak me keq se e kupton zysha qe e kam marr nga interneti

Emri: eriole
Email: erioleedi@gmail.com
Komenti: Keq

Emri: klara
Email: mirelaklara@hotmail.com
Komenti: Shume e bukur edhe une ndonjehere qaj dhe merzitem kur koha eshte me shi ke te drejte e ke bere shum bukur pershkrimin..

Emri: anduena
Email: anjeza_elza_@live.com
Komenti: Shum shum bukur edhe eshte e vertrat SE njeriu ndonjeher zgjohet me zhurmen e shiut

Emri: eleni
Email: eleni1990@yahoo.com
Komenti: Do doja te me shkruanit nje ese pershkruese per dimrin , faliminderit.

Emri: Kelima
Email: kelimakotarja6@gmail.com
Komenti: Nice one bravo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com