Data e postimit: 2012-10-14 04:34:42
Lexime: 8773
keto me mesoi jeta
Autori: fjori
Lloji: Ese pershkruese
Tema: jeta
Shkolla: ali iber neza
Klasa: 10
Qyteti: kamez
E-mail: Email eshte i fshehur!


Erdha ne jete,mes lumturise,buzeqeshjes,ngrohtesis.U rrita sikur te isha princeshe dhe jo sikur te isha 1 femije si gjithe te tjeret Por kjo gje nuk zgjati shum.....Eshte bukur te kujtoj momentet kur qeshja e lire,kur bridhja rrugicave te cdo lagjeve e lumtur.....Eshte bukur te kujtoj qe atehere isha thjesht 1 elektron i lire...Ajo bote plot ngjyra u venit nga pak..Fillova te ngjisja shkallet e vetme...Askush nuk me dha dor...en per te me ndihmuar te shkoja diku.....te shkoja atje....ne stacionin tim te lumturise...kam ecur shume,u corra shume nga kjo dhimbje....tradhetite e shoqerise me bene te bija pertoke....e qeshura e femise,u khye ne nje ngasherime e nje te rrituri...une nuk isha me ylberi i gezimit...jetova nje adoleshence te perlotur...shoqeria e vertete nuk kishte trokitur tek une...kam qare ,po...kam qare shume per ti bere balle cdo thike qe me eshte ngulur pas shpine,jam vrare sepse jam lenduar...sepse kam besuar verberisht tek njerezit..asnjehere nuk i hodha poshte dhe pse me kane lenduar.ende ne shpirt kisha mbetur ajo femija e vogel e padjallezuar..nuk e mohoj edhe une kam share te tjeret...edhe une kam gabuar,por sepse kane gabuar ata te paret..une nuk jam perfekte,por jam kjo qe qesh,jam ajo qe i lumturohet cdo sec.te jetes,por jam dhe ajo qe ka qare e vuajtur shume.Askush deri me sot nuk ka arritur te me njohe,pasi askush nga ata nuk ish jesteku qe ka mbajtur cdo lot,askush nga ata nuk ka qene mbeshtetja kur une kam ndjere dhimbjet e zhgenjimit,panvaresisht gjithckaje une e njoh veten time...sot,jam ne 1 stad me te larte te jetes,por prap them se kam shume per te zbuluar.Nuk di se dhe sa do te jetoj,por di te them: Qe edhe ne majat e dhimbjes,une do kercej e lumtur,...Sepse asgje dhe askush nuk mund te me mohoje buzeqeshjen……..

Vepra te ngjashme
Autori: Lion Braka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 8 marsi dita e nënës ose dita e gruas.
Marsi njihet si "Dita e Gruas", në të gjithë botën. Madje në shtete të ndryshme kjo ditë festohet si festë kombëtare. Kjo ditë shërben jo vetëm për bashkimin e grave pa dallim feje, race, kulture, gjuhe dhe prejardhjeje, por edhe për të kuj...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shqiperi te uroje gezur pavarsine
Shqiperi te uroje gezur pavarsine Atdhe,fjale qe del nga zemra si nje rreze drite , kur e shqiptoje kete fjale me vjen ndermend vendi ku u rrita ku kalova pothuajse te gjithe jeten time aty.Atdheu eshte vend I shtrenjte per kedo ne kete bote,dhe...
Autori: Florind Gjyriqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Per njerezit te cilet jane ndryshe.
Pasi shetita te gjithe boten vendi I fundit ishte Antraktida nje continent I madh dhe I bardhe.Ne Antraktide takova dy te panjohure te cilet kishin ardhur per te eksploruare vendin.Ata ishin veshur pothuajse njelloj me njeri tjetrin,ne koke kishin nganje ...
Autori: nita nita · Lloji: Ese pershkruese · Tema: rreth vetës time
Unë kam lindur për një jetë lukzoze.Une jam ajo që cdo herë kam qenë në një familje të gjerë.Jam ne klasë të pestë por nuk e di se cka do të thotë të jesh e varfër dhe nuk do të doja të isha kurrë. unë vijoj mÃ...
Autori: Arbnora Ceka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nënat
Nënë! Moj nënë e dashur! Po shkruaj për ty po të kthej borxhin,që më ke mbajtur nëntë muaj në bark,dhe dymbëdhjetë vite më ke rregulluar jetën,më ke pastruar,veshur e mësuar,gjithashtu edhe më ke ushyqer me aq mundësi që ke pasur! E ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 75 vjetori i çlirimit
Liria është ajo ndjenjë që na formëson dhe na bën këta që jemi.Ajo zgjon shpresë dhe dashuri të paskajshme.Dhe arrin të shërojë shpirtin nga çdo vuajtje.Kur të gjithë ne si popull kemi liri,ne ndihemi kryelartë.Dhe më të fortë për sfi...
Autori: Artiola Berisha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vjeshta
Dielli doli ne horizont me rrezet e tij te arta, duke ngrohur tere siperfaqen e tokes,duke ngrohur tere siperfaqen e tokes, e cila kishte marre nje pamje mahnitse me ngjyre ari e bronzi . Athua ku mbeti ai petku i gjelbert ? Ku mbeten kenget e dallendys...
Autori: Rinna · Lloji: Ese pershkruese · Tema: PUSHIMET
Une pushimet verore i kalova shume mire.Sa i perket kenaqesive pata mjaftueshem.Ajo qe e beri te veqant kete pushim ishin vizitat e ndryshme tek te afermit e mi, si dhe shetitja me familje ne vende te ndryshme. Une gjithashtu nuk i lash anash edhe mesimet...
Autori: Dejvi H · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pse na sherbejne librat?
Te futesh mes qindra faqesh e te thithesh nektarin si bleta,te jetosh me boten e autorit,te degjosh zerin e tij,te thenat,te pa thenat e sekretet e tij.Kjo do te thote te lexosh nje liber ne pamje te pare,por jo,kjo do te thote te behesh pjese e asaj bote...
Autori: Klaudja Liçaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jam krenar qe jan shqiptar
Ese: Jam krenar qe jan shqiptar Shqiptaret e kane mbeshtetur krenarine e tyre ne shume aspekte si:Bukuria e vendit te tyre,gjuha me e vjeter e ballkanit,trimat qe luftuan per te mbrojtur vendin e tyre,veshjet tradicionale per femra dhe per meshkuj,ushqim...
Autori: Ermes Dollani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: te jetosh ne paqe
Paqa eshte si nje rree drite.dikush mund te zgjedhi te jetojne paqe apo te mos jetoj ne paqe.Nese do te jetosh ne paqe athere ti nuk duhet te besh gjera te tilla qe mund te cenojn nje njeri tjeter,sepse nese ai e kupton qe ti po e cenon atehere ai do fill...
Autori: Albion Gashi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per shpendet
Shpendet jane krijesa me te bukura ne tok. Porpos kesaj shpendet jane puntoresepse me fije kashte ndertojn folet e tyre dhe i rritin zogjte e vegjel. Zogjt krijojn bukuri...
Autori: Anisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Endrra e prere
Sa bukur eshte qe ta veshim. Jeten me endrra, me deshira per te luftiar per nje qellim te realozojme cdo gje qe e mbajme ne zemer. Jam e vogel ndoshta per ta shpalosur gjithe qellimet qe kam ne jete e te kerkoj me ngulim qe ato te plotesohen,po nuk jam a...
Autori: Mirgen Skordha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shqiperia ne syrin tim
Shqiperia ka bukuri te rralla natyrore,kulturore dhe historike.Shqiptaret dhe arbrit jane pasardhes te ilirve.Nga iliret-arberit-shqipetaret nuk ka nderprerje por vazhdimesi.Kjo deshmohet nga kultura e komanit,keshtjellat mesjetare,emra vendesh,gjuha dh...




Komentet e fundit!

Emri: kosova
Email: kosova.777@live.com
Komenti: shum e bukur dhe prekese

Emri: L.z
Email: Principessa_ime@shqiptar.eu
Komenti: Me pelceu shm.bravissima!

Emri: Ajo goca
Email: Ela.elu@live.con
Komenti: Veryyy niceee!

Emri: Xhona
Email: Xho-xhona@hotmail.com
Komenti: Shm shm shm e bkr

Emri: Anisa
Email: Ani_anisa@shqiptar.eu
Komenti: Mplqen shumm

Emri: Kle
Email: Klea_kle@live.com
Komenti: Superrrq

Emri: SiLvio
Email: SiLvio.LaKaj@live.it
Komenti: Shum Shum Bukur , Bravo !

Emri: alesja
Email: kristjanibajzjani2011@live.com
Komenti: super me plq shuuuuuuuum



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com