Data e postimit: 2015-08-03 12:01:10
Lexime: 3589 |
Ishtenje dite e bukur , dielli sapo kishte lindur bari ishte buluar nga vesa lulet ishin gati per te hapur bocet e tyre cicerimat e zogjeve degjoheshin vazdimisht .
Pas mengjesit ne nje lendine ku ka plot gjelberim, plot lule shume ngjyreshe,ajer te pas...
|
|
Autori:
Fjona Alcani
·
Lloji:
Pershkrim
·
Tema:
Pershkrim subjektiv i cili flet per stinen e vjeshtes. :)
Vjeshta-stina kur qielli vajton me lotet e tij.Rete e zeza te panumerta leshojne piklat e shiut. Pemet pa turp zhvishen ne ere. Gjethet qe dikur ne ngjyre te shpreses, tashme jane shtuar si qilim i verdhe neper trotuare. Zogjte te trembur dhe te lodhur ni...
|
Want you to cry?
'Cause you're laughing so hard tonight
Playing air guitar alright
We're being who we are even if they hate that
Want you to shout
At the top of your lungs about
All our favorite songs so loud
We'll be singing along even if they h...
|
Ambicia është gjëja më e shtrenjtë në jetë !
|
Enderrat jane pavetedija e njeriut dhe ato ndryshojne sepse edhe njerzit ndryshojne por enderrat jane ato qe na cojne perpara.Enderrat jane ato vende ku ne strukemi as nga erresira e as nga qetesia sepse ne femijeve nuk na pelqen erresira apo qetesia se ...
|
Klasa e 9B ka shume vajza por une do te vecoje, njeren prej tyre, shoqen me gazmore te klases sone. Mosha e saj eshte 15 vjece. Eshte 165 cm e gjate me nje trup mesatar por shpirt te pasur me sinqeritet. Ne pamje te pare dallohet qarte serioziteti dhe pun...
|
|
Dikun ne nje shkoll te gjimnazit ne Kosov,nje djal zhurmagji, kishte shum mungesa te pa arsyeshme, nje her ishte edhe paraperjashtim , sepse tentoi qe ta rrihet profesorin per arsyen se aj nuk e lejoi te hyj ne shkoll pa uniform, ai ishte konsumues i alko...
|
|
I. Pershkrimi objektiv.
Eshte nje vajze pesembedhjete vjecare. Me nje gjatesi mesatare prej 168 cm, ka floke te verdhe e sy bojeqelli. Vishet shume thjeshte, me xhinse e bluza te gjera. Adhuron futbollin, basketbollin dhe lojrat e ndryshme elektronike.
...
|
|
Sa gjatë qau qiriu,
Pa arësye,
Veç po digjej ndër ca fjalë,
E zë s’nxirrte !!!
|
Kushtuar nje personi te vecante
Ndjenjat nuk mund te shkruhen.Ato ndjehen.Disa ndjenja jane te burgosura thelle ne shpirt e ne zemer por ka dhe te tjera te hapura.Nje nga ndjejat eshte dhe dashuria e cila lind dhe rritet cdo dite me shume.Dashurite mund ...
|