Data e postimit: 2015-07-17 12:01:14
Lexime: 35540 |
Dashni nuk është dhurata të shtrenjta e udhetime në vende loksuzo
Dashni nuk është të jesh i qmendur mbas pamjes,trupit,pasuris
Dashni nuk është me ndejt në orët e vona duke i kushtuar fraza me poezi
Dashni është kur e do për at që ësht...
|
Shoqja ime e ngusht eshte nje vajz shum e mire me te i ndaj te mirat e te kqijat edhe sekretet me te ne jemi si motra ne klasen e 5 ne kemi urrejtur njera tjetren por tani jemi si motra.
|
Ky urim shkon per njeriun me te mire ne bote... per njeriun qe ka punuar dite e nate per ne...per njeriun qe nuk e ka njohur kurre fjalen lodhje dhe nuk diti ta thonte ndonjehere... per njeriun qe ka punuar me mish e me shpirt per te plotesuar deshirat to...
|
Nje leter per ty kam shkruar.Nje zemer per ty kam hapur,nje liber per ty kam shkruar.Sa bukur eshte te shkruash per nje mik te dashur per ty nje zemer eshte hapur si qielli i kthjellet nen driten e henes.Kete ese po e shkrauj per nje mike qe se kam me ppr...
|
Krahet e zez te nji nate pa gjum
E varrosin lagjen prane,
Drite,jete,gjallesi-askund,
Vetem erresine e skam.
U harrua jeta e dites
Nder shtresat e nates,e paqja
U dredh nga parzmi i errsines ...
N'andrra perkundet lagja.
Njerzit nder shte...
|
|
Ti , mesuesja ime arrite te depertoje aty ku dielli nuk ndriconte
Ngrohe zemra qe as zjarri nuk I ngrohte.
Sherove plaget e nje zemre qe ishte dorezuar
Sherove nje shpirt te lenduar qe jeta e kish rrezuar.
Potenciali juaj me tha me nje psheretim se s...
|
libri është shoku më i mirë në jetë i cili na dhuroi dituri dhe na u mbushi trurin me dije e pasuri.
ai është m i shternjët se sa thesari, është si burimi i jetës është xhevahiri jonë.
më e mirë është dija se sa pasuria, ne nga libri ...
|
I dashur Ditar,
Sa vite u bënë pa të shkruajtur?
Jeta ime kaloi para syve të mi, si një film i vërtetë . Ndonëse kisha harruar
se çfarë ndjesie më shkakton
ti ,sot u ula përsëri në atë karrigen
e vogël dhe po të shkruaj përsëri si...
|
Hejj Ckm,
Besoj se te erdhen letrat qe te kam derguar dhe me beso se do te te shkruaj dhe shume te tjera.
Sot ta ndjeja nevojen sic cdo dite. Desha te te them se qe kur je larguar ti nga kjo bote,njerezit e ndyre shumohen akoma dhe me shume.Po po ata nj...
|
E dashur vetja ime ...
Nk e di se c te ka ndodhur.Shoh se kohet e fundit ke ndryshuar shume. Une...une ty nk po te njoh me. Nk e di se si ndryshove brenda nje kohe kaq te shkurter. Asgje nk esht me si me pare. Jam duke kerkuar shume per ty por fatkeqsish...
|
Kjo nuk eshte nje leter dosido . Eshte nje leter dedikuar shoqes sime me te mire . Ajo quhet V.T 😇. E falenderoj zotin qe me njohu me te .
Mike e di qe do habitesh kur ta lexosh kte leter .🥰 Jo me kot po e shkruaj . Keto kohe ti ke qene personi me...
|
mesuesja ime nuk gjej dot fjale per te te falemenderuar .ti qe memesove se si te shkruaj . me mesove te lexoj ,recitoj e me mesove cdo gje
je mesuesja me e mire qe te kam takuar nuk do te haroj asnjeher .ti per mua je munduar e nuk me ke lenduar
te d...
|
Klasen tone e meson nje Amerikan dhe Arsimtarja Fane per gjuhen angleze.
Papritmas...
Erdhe arsimtari Garret=Amerikani.Ai na tha se arsimtarja Fane ka thyer doren.
Nuk e di ate qast perfituam habitje dhe dhembje te madhe.
Nuk e di si rrodhi loti.Ate c...
|