Data e postimit: 2015-05-28 09:43:45
Lexime: 4293
Big Brother Albania
Autori: Niko Vincani
Lloji: Pershkrim
Tema: Edicioni i 8
Shkolla: Dhaskal Todri
Klasa: 12D
Qyteti: Elbasan
E-mail: Email eshte i fshehur!


Big Brother Albania eshte nje reallity show ku nxjerr ne pah karaktere te ndryshme,zhvillon debate nga me te ndryshme,i perball konkurentet perballe shume sfidave dhe sprovave te ndryshme qe ata te jene te afte t'i perballojne dhe kjo gje shikohet nga nje publik shume i gjere dhe ndiqet 24 ore ne 24.Normal per ato qe jane ne pune dhe nuk kane mundesi t'a ndjekin kane mundesine t'a shohin ne permbledhjen ditore ne Top Channel ne 18:30.Edhe kete vit Big Brother na ka njohur me karaktere te reja,me debate te shumta,na ka prezantuar me personazhe te shumte dhe e gjitha vetem per"PARA DHE PUSHTET".Nje njeri eshte shume i afte te beje cdo gje per para dhe pushtet por ka edhe nga ato personazhe qe paraja dhe pushteti nuk i ndryshon dhe mbeten po te njejtet.Aktualisht Ne shtepine E Big Brother ka 8 konkurente por ne fund do te kete vetem nje fitues.Fituesi do te marre shumen e 100 milion lekeve.Cili do te jete fatlumi i ketyre parave?Eleonora,gruaja me e madhe ne shtepi,nene e dy femijeve me nje karakter dhe personalitet te forte,Alba,vajza 24-vjecare nga Tirana me koke te rruar dhe me tatuazh,nje vajze e sinqerte dhe besnike mendimeve te saj,Veseli,djali kosovar qe u perfshi shume shpejt ne nje lidhje dashurie,Tea,vajza nga Korca 22-vjecare qe edhe kjo e fundit u be pjese e nje telenovle me te reje ne shtepi,Fatjoni,djali nga Skrapari,nje djale i vendosur dhe me vullnet te hekurt,Fabiani,nje djale me muskuj ku te preferuarit e tij jane kosi dhe filetoja e pules,Kristi ,djali nga Korca qe ka filluar te sfidoje dhe te provokoje shumicen e banoreve dhe te trazoje gjakrat apo Xhensila,topmodelja nga Pogradeci,qe edhte bere pjese e nje lidhje dashurie dhe po e shijon kete ne maksimum.Duhet te presim edhe 3 jave per te zbuluar Fituesin e ketij edicioni.Por nje gje eshte e sigurt.Njeri do te jete Fituesi dhe do te gezohet shume jo vetem prej parave qe do te marre por do te kete edhe nje kujtim shume te bukur si nje nga eksperiencat me te paharrueshme aty brenda.

Vepra te ngjashme
Autori: qendresa selimi · Lloji: Pershkrim · Tema: per atdheun tim
kosova vendi im a e di sa shume te dua per ty jeten e flijoj a e di sa shume trima u vrane ne ket toke sa gjak ehte derdhur vetem per ty kosove kudo qe te shkoje te shetise boten ty asnje vend ste zavendeson ty prandaj te dua shume
Autori: medina shijaku · Lloji: Pershkrim · Tema: qeni
qeni eshte kafsha ime e preferuar ai eshte kafsha me besnike e njeriut ai nuk te le ne balt dhe te mbron qeni don ti japesh dashuri dhe ta ledhatosh shpesh qent jane ne rraca te ndryshme ata kane tipare te bukura pamja e tyre fizike ndryshon shpesh nga r...
Autori: Jora · Lloji: Pershkrim · Tema: Natyra
Ne mes te se gjebres shtrihet nje lendine . E veshur me lule shumengjyreshe. Pemet e larta flladi i lehte i perkedhel gjethet . Nderkohe zogjte ja japin kenges se tyre me hare. fluturat vallezojne mbi bar ne paqe me natyren.Dhe keshtu si pa kuptuar dielli...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
. Pershkrimi objektiv. Njeriu qe kam perpara syve eshte nje vajze, shoqja ime me e afert. Ajo qendron e ulur ne krahun tim te majte duke kryer veprimtarine e saj si nxenese. Ne pamjen e saj te bie ne sy nje gjatesi e mjaftueshme, rreth 167 cm. Eshte 15 v...
Autori: lorena aliaj · Lloji: Pershkrim · Tema: perendimi i diellit
Perendimi i diellit eshte i bukur kur je afer tokes por me i bukur dhe mbreslendes eshte kur je afer detit ose liqenit.Aty ndien nje kenaqesi te paperseritshme.Dielli qe reflekton mbi liqen e ngjyra e qielli dhe e ujit merr portokalline e embel e cila ta ...
Autori: medina shijaku · Lloji: Pershkrim · Tema: maotra ime e madhe
TE gjith femijet qe kane nje moter te madhe duhet te lexojne kete hartim.Te gjitha motrat e medhaja te gjykojne ose per gabimet qe ben dhe ia tregon sa here e ziesh osekur ti nuk i liron kompjuterin ajo te bene presion . Te gjithe femijet duhet ti pergj...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Macja
Kafsha qe une pelqej me shume eshte macja.Ajo eshte kafsha qe un kam me per zemer.Ngjyra e trupit te maces eshte ne ngjyra te ndryshme.Macet zakonisht jane te vogla.Ato kane nje fytyre shume te lezecme e me tipare te bukura.Macet kane dy veshe nje goje ...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Macja ime
Macja ime quhet kiko.Eshte nje mace e dashur me te gjithe.Ka nje trup te vogel me qime te gjata me ngjyre te bardhe si bora.
Autori: KRISTJANA · Lloji: Pershkrim · Tema: viti i ri
VITI I RI ESHTE FESTA TE CILEN NJEREZIT E PRESIN ME PADURIM.SOFRRA SHQIPTARE PER VITIN E RI ESHTE GJITHMONE E MBUSHUR. GJELI I DETIT NUK MUNGON KURRE . PA DYSHIM QE AS BAKLLAVAJA. KA EDHE SHUME USHQIME TE TJERA QE NA SHIJOJNE AQ SHUME SEPSE JANE TE PERGAT...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
I. Pershkrimi objektiv. Eshte nje vajze pesembedhjete vjecare. Me nje gjatesi mesatare prej 168 cm, ka floke te verdhe e sy bojeqelli. Vishet shume thjeshte, me xhinse e bluza te gjera. Adhuron futbollin, basketbollin dhe lojrat e ndryshme elektronike. ...
Autori: Orgita · Lloji: Pershkrim · Tema: Flete ditari
I dashur ditar 16.Shkurt.2020 ...
Autori: Ersi · Lloji: Pershkrim · Tema: Dimri
Ditet e para te dimrit erdhen me te ftohtin qe karakterizon kete stine. Pemet pothuajse jane zhveshur nga gjethet e fundit. Temperaturat e uleta, ererat e ftohta dhe reshjet e shiut jane dukurite natyrore te kesaj stine. Por gjeja me e bukur sidomos per t...
Autori: Klara Lico · Lloji: Pershkrim · Tema: Stina e arte
o vjeshte e arte o stine e zjarrte!nuk me besohet qe sot stina e vjeshtes me kishte ardhur per vizite ne parkun e qytetit tim...! sapo ecja ne rruge degjoja nje tingull te bute qe me tingellonte si nje ninulle e embel dhe plot zhaurime.ne parkun e qytetit...
Autori: REA · Lloji: Pershkrim · Tema: si e shoh un mengjesin
MENGJES! SAPO ZGJOHEM VESHTROJ NGA DRITARJA QIELLIN E KALTER TE MBUSHUR ME RE ,ATO VALLEZOJNE E TE KRIJOJNE MENDIMIN E NJE PARAJSE TENDEN ! HAPSIRA E ATIJ QIELLI NUK DO TE KISHTE KUPTIM PA DIELLIN DO TE ISHTE SI NJE MBRET PA KURORE SI NJE MAGJISTARE PA S...




Komentet e fundit!

Emri: 2
Email: kalajala@yahoo.com
Komenti:

Emri: 2
Email: kalajala@yahoo.com
Komenti: 2

Emri: alba
Email: albahaha@hotmail.com
Komenti: Shume i bukur pershkrimi!!! Urime!!! Sigurisht qe do te fitoje Alba.

Emri: Enada Hoxha
Email: enafahocha32@gmail.com
Komenti: Shume i bukur ky pershkrim! Alba Fituesja e ketij edicioni!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com