Data e postimit: 2015-05-19 15:25:21
Lexime: 15487 |
Fshati i me pelqen ka shume gjelberim ajer te paster ka shume lendina dhe livadhe flladi eres ne fshatin tim fryen lehte natyra eshte e bukur zogjet cicirojn fshati im ka gjelberim etj.
|
Urime Festa e 28 Nëntorit të gjithë shqiptarëve kudo që janë. Kjo ditë e bekuar dhe e shënuar për të gjithë ne ka qenë dhe mbetet simbol i bashkimit, unitetit, lidhjes, krenarisë, qëndresës dhe vendosmërisë së popullit shqiptarë.
Kj...
|
-Fjala nene eshtenje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe shkoj une fjalen nene nuk e harroj sepse ajo eshte gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse ajo na gezoj ne kete dite kaq te bukur.
Nenat tonae kan nj...
|
Shëtitja në natyrë është kënaqësi por edhe me familje të dalësh në piknik të kalosh ditën në një ambient të bukur është mrekulli.Ne për natyrën duhet të kujdesemi shumë ta mbajmë pastër prej mbeturinave.Natyra është një pjesÃ...
|
Ne kete periudh festash githqka ndryshon jo vetm nga pamja por edhe zemrat e njerzve te cilat ishin te mbyllura.Keto festa nje gje i ben edhe me te bukur ngjyra e bardh e cila mbulon gjithqka.Keto festa jane Vitit i ri,por edhe Krishlindjet.por nuk eshte ...
|
Unë zura një ditë të ëmbël dhe të ngrohtë pranvere të nisesha në fshat tek gjyshja.
Kjo ish hera e parë qysh mbas shpërnguljes se saj katër vite më parë
në qytet. Kjo shtëpi ngrihej krenare.Porsa kalova gardhin e harruar bojë hiri jo s...
|
Çdo femër rritet nga prindëerit e saj me ndjenjën e dashurisë dhe të tolerancës.Mirëpo vjen nje kohë kur vajza e tyre largohet nga ataper te krijuar nje familje tjeter.ne ate familje ajo duhet te kujdeset jo vetem per vete por edhe per te tjeret....
|
Ai atehere ishte gjithshka per mua...Ishte nje fllad qe hyri ne nje dite te bukur vere. Ah sa vap bente ateher si per cudi ngjasonte me diten e sotme.
U fut ne jeten diten time me nje shpejtesi marramendese dhe e ktheu veten e tij ne spektrin e mendimeve...
|
Shkolla si vend i dijes
Shkolla eshte institucioni i dyte ku femijet anetaresohen per jete .Interesat e shkolles dhe te familjes jane te perbashketa pasi kane femijet te perbashket.,Shkolla eshte vend shum i rendesishem dhe kerkon nje rend te caktua...
|
Libri eshte prej letre te holle por ai ka nje fuqi te jashtezakonshme, ai mund ta ngreje njeriun ne majat me te larta te fantazise e te shkences. Cdo liber qe lexojme na hap nje porte te panjohur me pare. nepermjet librave ne mund te fluturojme si ne nje ...
|
Jashte verdalliset nje pranvere e qeshur.
Lulkat shymengjyreshe kane vene buzen ne gaz dhe drejtojne fytyren e bukur drejt diellit. Nje puhize here-here e fresket puth faqet e bardha bore.
Eshte stina e frymemarrjes. Ajo qe ngre shpirtin peshe me nur...
|
Koha e sotme. A nuk eshte e keqe?E keqe si erresira e disa zemrave , si ligesia e disa mendjeve.Koha na ka bere keshtu. Te gjesh dike qe te mbeshtetesh eshte si te gjesh nje fije drite mbi terr. Nuk mund te gjesh nje shpatull ku te nxjerresh dhimbjen ,sep...
|
Sa me pelqejne ditet e embla te vjeshtes.I adhuroj shetitjet e gjata buze parkut.Era e lehte qe fryn dalengadale e te merr floket perpjete,qe rrudh siperfaqen e liqenit e qe tund kendshem gjethet e pemeve, e si pasoje ato rrezohen pertoke me pelqen shume....
|
Pasuria me e madhe jona eshte libri,nga ai ne perfitojme shume dituri.
E dua librin cdo dite e me shume. Ai hap dyer te rejane mendjen tone. Permes librit ne fitojme gjera shume te rendesishme qe na duken gjate gjithe jetes.Cdo gje ne jeten tone varet ng...
|