Data e postimit: 2015-05-03 19:00:22
Lexime: 5514 |
Ne kete bote kemi dhurate njerez shume persona te pacmueshem.Nje nder keto mrekulli eshte dhe mesuesja.Nje titull i bekuar qe zoti ua fali njerezve me dhunti te vecante.nese hapin e pare ta mesoi prindi,mesuesja do te jete njeriu i pare qe do te mesoj te ...
|
E ardmja na duket kaq magjike,e mistershme, sa mezi presim te zgjasim duart e ta perkedhelim,ta bejme tonen,te jetojme cdo cast te saj me pasion e entuziazem,te ndiejm lumturine por edhe lotet.Cdo dite zgjohemi me nje enderr te re.Cdo mengjes,pa kuptuar,n...
|
Me kerkuan te krijoja nje ese per Gjergj Kastriot Skenderbeun. Nuk mund ta pershkruaj me fjale emocionin qe ndjeva ne ato momente. Ndihesha e privilegjuar qe do te kishe mundesine te shkruaja per simbolin dhe krenarine e kombit shqiptar. Ndersa tani hesh...
|
"O malet e Shqiperise,
dhe ju o lisat e gjate,
fushat e gjera me lule,
qe ju kam ndermend dite e nate."
"Shqiperi, moj nena ime,
ndonese jam i merguar,
dashurine per ty,
zemra kurre s'e ka harruar."
Shqiperi, atdheu im i dashur, ti je si nje lule ...
|
Te flasesh per librin eshte dicka shume e bukur.Libri nuk eshte thjeshte disa copa letre dhe disa shkronja.Per mua libri eshte jete.Libri te tregon boten e vertetet dhe imgjinare.Edhe pse jam e vogel ne trup,libri me ka rritur ne mendje.Me ka bere te logj...
|
vendi me i mir, aroma qe leshon shkolla eshte ushqim i trurit tim, oborri i saj eshte si parajsa, muret e saj jan si shtepia ime shoket dhe shoqet si familja ime e dyt arsimtaret si prindrit e mi te tret shkolla eshte vendi me i shtrenjt aty gjej gjen me ...
|
Shqiptaret e kane mbeshtetur krenarine e tyre ne shume aspekte si:Bukuria e vendit te tyre,gjuha me e vjeter e ballkanit,trimat qe luftuan per te mbrojtur vendin e tyre,veshjet tradicionale per femra dhe per meshkuj,ushqimet tradicionale,kalate,vendet ku ...
|
Koha e lire besoj qe eshte koha e njeriut me e mire . Ne duhet ta shfrytezojme ndonjehere ate , ngaqe na ndihmon shume . Ne nuk duhet ta shperdorojme ate me gjera te kota , si psh.duke ndenjur ne kompjuter , ne telefon e ne ndonje teknologji tjeter. Ne a...
|
Autori:
Emira Buçi
·
Lloji:
Ese vleresuese
·
Tema:
"Thesari i çmuar i fshehur në një ishull te braktisur"
E emërtova thesar por ka vlerë edhe më shumë ,i fshehur në një ishull te braktisur për dikë që e humb.Familja bëhet fjalë,e shtrejnta në këtë botë por për disa është fshehur se e ka humbur për qëllim të kotë.Nga zoti u krijove,e nga ...
|
FAMILJA IME JU JENI GJEJA ME E SHTRENJET PER MUA JENI GJYSMA JETES TIME JENI QDO GJE PER MUA DHE ASNJEHER UN NUK DESHIROJ QE TE LARGOHEM NGA JU DHE SHPRESOJ QE TE JEM ME JU NE QDO MOMENT JU DUA SHUM JU JENI MBROJTESIT E MI NGA QDO GJE.
|
Shqipetaret,trimat qe nuk u dorezuan kurre,trimat qe nuk rreshten se luftuari,trimat qe na dhane nje flamur,nje himn,nje gjuhe,nje komb,nje atdhe,ato trima qe na dhane nje jete te sigurt.Edhe pse historia jo shume shpesh ka qene bujare me ne,ne serish kem...
|
hena eshte e kendshme kur bashke me yjet shperndajne drite ne toke. yjet qe shetisin neper qiell e zbukurojne ate me driten e tyre! kur agimi vjen me nje drite te kuqe embelsohet qielli. neper kashte shndrrisin pikat e veses!zemra e femijes me mall gezohe...
|
Atdhun une e dua shume,sepse ketu linda,u rrita,u edukova e shume gjera te tjera mesova.Atdheu per mua eshte jeta ime,ai per mua eshte gjithqka.Edhe nese shkoj ne nje vend tjeter te panjohur,nuk do ta dua si atdheun tim,ku linda e u rrita bashk me shoket...
|
Femijeria!!!Castet me te bukura i kam kaluar tek ti,por si nje femije qe nuk e kuptova si me iku ajo kohe.Neser ndoshta,ne nje moshe te madhe,e ulur ne nje karrike do te kujtoj permallshem vitet e femijerise dhe do filloj te perlotem.Do te perlotem se nuk...
|