Data e postimit: 2012-10-12 10:36:54
Lexime: 16655 |
hena
Del hena lemsh si ar,
Lart bregut porsi kore,
Me rreze rreth kurorre
Cel buzet, qesh si zane
Me kryet gjithmenjane
dhe faqet plot zjarr
Heth driten neper gjeth
Gjith harqe e shigjeta
Dreth ngjyrat faqezbehta
lote tunden ...
|
Jeta ka shume veshtiresi. Jeta nuk eshte loje qe te tjeret te luajne me te. Shumica prej nesh gjykojme shume persona per menyren se si esht veshur apo per stilin ose karakterin qe ato kane. Duke u bazuar te kjo disa e mendojne jeten nje paragjykim te madh...
|
ANA THJESHT UNE
Kam lindur me 1 Janar te vitit 2003.....Tani jam 11 vjec.WAW e pabesueshme por vitet dhe muajt kalojne dhe do te behem akoma me e madhe...Te pershkruash jeten time?teper e gjate dhe e lodhshme.Ta perjetosh ate?teper e MREKULLUESHME
E din...
|
Ne te gjitha shoqerite dhe kulturat prinderit ju deshirojne femijeve ardhemeri te mire.Prinderit duan qe ti rrisin dhe ti edukojne ne njerez te denjte e te dobishem per familjen farefisin dhe shoqerine.Ne llojshmeri kulturore ne bote egzistojne edhe mendi...
|
Deti per mua eshte mrekullia vete.Vetem kur e shikoj gjithcka rreth meje e harroj dhe syte e mi treten bashke me te ne kaltersine e pa fund e pa ane,nje kaltersi qe te fal paqen e pertejshme ,qetesine e ameshuar.
Deti asnjehere nuk me merzit,nuk me frik...
|
A je njeri me duar te pastra
- E pyet gjykatësi një të pandehur :A je njeri me duar
te pastra
- I pandehuri : Po si jo gjykatës 10 herë në ditë i laj duart ....
|
PUSHMET E MIA VERORE.
KETO PUSHIME PER MUA ISHIN PLOT ARGETIME.2 MUAJT E PARA TE VERES BERA PLAZH,AQ SHUME ISHA NXIRE SA TE GJITHE ME THONIN SE JE BERE SI COKOLLATE E ZEZE.PAS 1 JAVE SHKUAM PER PUSHIME NE GREQI.ATJE NDENJEM 1 JAVE,U MERZITA PAK SEPSE UNE...
|
|
Te gjitha shoqet jan njesoj.Atyre u duket vetja sikur ce jan.Secili mund te ket besim vetem tek personi qe e ka njohur qe 1 vjec.Nese nuk e njeh ne ate mosh ajo ta punon pas shpine.Iduket vetja sikur ka nivel me te larte se un 'qe nuk ka me ezikstu naiher...
|
|
kosova vendi im
a e di sa shume te dua
per ty jeten e flijoj
a e di sa shume trima u vrane
ne ket toke
sa gjak ehte derdhur
vetem per ty
kosove kudo qe te shkoje
te shetise boten ty asnje vend ste zavendeson
ty prandaj te dua shume
|
Te pershkruaj naturen ...? Te pershkruaj bukurit e vendit ...? Apo te pershkruaj ndjenjat qe me jep natyra ...?
E dini si e shikoj une naturen ? Si nje organizem , si nje jete te gjalle , por pa goje qe te false . Teksa shikoj detin qe ecen neper brigje ...
|
Sa te bukur jane liqenet!!
Ne te jetojne qindra e mijera kafshe ujore. Ne te shihet pasqyrimi i jetes..Buze liqenit shetisin njerzit dhe marrin fryme lirisht. Freskia e ujit gjate veses se mengjesit te ben te ndihesh mire e te frymzon per te ardhemen. A...
|