Data e postimit: 2012-10-09 10:11:22
Lexime: 10646
Kalimi i viteve
Autori: Ema
Lloji: Pershkrim
Tema: Jeta
Shkolla: Fan Noli
Klasa: 9B
Qyteti: Tirana
E-mail: Email eshte i fshehur!


E kam pyetur mijera e mijera here veten se si valle iken kjo kohe.Kur them kohe e kam fjalen per vitet.Me kujtohen shume mire ditet e femijerise,kohet kur isha fare e vogel.Por nuk kam harruar as diten e pare te shkolles.Ate dite isha e emocionuar ne kulm.Mbaj mend shume mire dhe veshjen qe kisha.Si gjithe nxenesit e tjere kisha nje perparese te zeze me jake te bardhe.Kisha mbathur kepuce te zeza me shkelqim e poshte tyre kisha nje pale corape me dantelle ne pjesen e siperme, me nje ngjyre te bardhe te hapur e te embel.Floket i kisha fare te shkurtra e nuk mund ta harroj kurrsesi se kisha nje pale syze me ngjyre te kuqe.Canten e mbaja ne cdo moment prapa shpines , e se hiqja.Dy dhembet e pare me mungonin dhe tani kur shoh foton , me vjen per te qeshur.Thjesht nuk arrij ta kuptoj faktin se si kalon koha.Koha me duket si era.Fillon te fryje ngadale e ngadale, e pastaj pas disa minutash ka raste kur fryn aq shume ere sa merr me vete dhe floket tona.Dhe koha keshtu eshte.Iken ngadale cdo ore,cdo minute,cdo sekonde e me pas kalojne muaj e vite.Kur kujtoj te shkuaren time them me vete:Ah, sikur te kthehesha dhe nje here mbrapa kur isha ne diten time te pare te shkolles,sikur vetem per pak caste.Dhe jam e sigurte se ne nje te ardhme jo shume te larget une do te pershperis perseri:Sikur te kthehem dhe nje here ne nje vajze pesembedhjete vjecare , perseri ne klase te nente.Do ta them , po do ta them kete gje se une e njoh veten time, po po e njoh.E kam pyetur dhe do ta pyes veten mijera e mijera here se si valle iken kjo kohe.Edhe pse e di se askush nuk do te me jape pergjigje..........

Vepra te ngjashme
Autori: adelajda jakupllari · Lloji: Pershkrim · Tema: mjedisi
ky tregimdo tju frymezoje qe te pasroni mjedisin
Autori: Niko Vincani · Lloji: Pershkrim · Tema: Edicioni i 8
Big Brother Albania eshte nje reallity show ku nxjerr ne pah karaktere te ndryshme,zhvillon debate nga me te ndryshme,i perball konkurentet perballe shume sfidave dhe sprovave te ndryshme qe ata te jene te afte t'i perballojne dhe kjo gje shikohet nga nje...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: pushime....
Pushimet verore Si fillim uroj qe te gjithe ju njerez te jeni duke ia kaluar bukur gjate pushimeve tuaja verore...sepse un nuk po ja kaloj dhe aq bukur.....me kuptoni?,,.....UF Shpresoj qe te me kuptoni Ne fillim mendova se vera ime do te ishte e MREKUL...
Autori: Antonio Lushi · Lloji: Pershkrim · Tema: Një ditë e zakonshme
Dita ime fillon kështu: Në mëngjes filloj të laj dhëmbët,të vishem e të rregullohem më pas pi një gotë qumësht me mjaltë dhe shkoj në shkollë.Kur vjen pushimi i gjatë unë ushqehem me ndonjë frut ose tost.Mbaroj orët e mësimit dhe te d...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujtime
Nuk mbaj mend gjithcka qe ka ndodhur ne jeten time kam qene pese vjec por ka edhe ngjarje qe ngelin deri vone ne memorjen tone. Kjo ndoshta sepse na kujtojne nje situate gazmore qe kemi perpetua, por edhe tipin tone dhe karakteristikat qe kemi pasur kur i...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
Pershkrimi objektiv: Kerol eshte nje vajze rreth te 15-tave. Eshte 173 cm e gjate dhe teper elegante. Ka floke ngjyre geshtenje e me onde dhe sy jeshil, nje hunde te rregullt e te drejte, dhembe te bardhe e lekure te paster, eshte teper e mbyllur ne vetv...
Autori: Blajjdjbdjsk · Lloji: Pershkrim · Tema: Hdjnxnx
Qyteti I'm Tirana njekohesisht edhe kryeqyteti I vendit tone ka numrin me te larte te banoreve. I vendosur ne epiqender te Shqiperise me nje reliev fushor-kodrinore dhe nje klime te bute mesdhetare e ben edhe me te lehte e te bukur jetesen ne te. Ne qende...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
. Pershkrimi objektiv. Njeriu qe kam perpara syve eshte nje vajze, shoqja ime me e afert. Ajo qendron e ulur ne krahun tim te majte duke kryer veprimtarine e saj si nxenese. Ne pamjen e saj te bie ne sy nje gjatesi e mjaftueshme, rreth 167 cm. Eshte 15 v...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Saranda
Pas gjelbersise se pyllit te Llogarase dhe kalteresise se Borshit dhe fshatrave te tjere bregdetar rruga fillon e ndushtohet nga malet e luginat e thella dhe befas si nje perle shfaqet Saranda e cial ne te majte ka detin e paane dhe djathtas malin e lart...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Ana thjesht une
ANA THJESHT UNE Kam lindur me 1 Janar te vitit 2003.....Tani jam 11 vjec.WAW e pabesueshme por vitet dhe muajt kalojne dhe do te behem akoma me e madhe...Te pershkruash jeten time?teper e gjate dhe e lodhshme.Ta perjetosh ate?teper e MREKULLUESHME E din...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Pershkrim · Tema: Elhaida Dani,nje perfaqesuese e denje e kuqezinjve!
Nuk ishte vendi i duhur qe ne do te na pelqente te zinim ne Eurovision por gjithsesi,Elhaida Dani nje kengetare e mrekullueshme beri te pamunduren dhe mendoj se ajo na perfaqesoi denjesisht.Ajo shkelqeu ne skene fale vokalit te saj dritherues qe na mbushi...
Autori: afewte · Lloji: Pershkrim · Tema: nena
SHKRIM DEDIKUAR NËNËS Nënë kur e them këtë fjalë sapo kam thënë gjithë kuptimin e kësaj jete të papërfunduar.Në krahët e tu dergjen lumenjtë e pafundëm të argjendit.Në prehërin tënd shtrihen minierat më të sigurta të planetit...
Autori: xxxxxxxx · Lloji: Pershkrim · Tema: femijeria
si nje endrerr e paperfunduar ne te shkuaren,femijeria aq e pafajshme ,aq e brishte te jep nostalgji per te shkuaren.kujtimet, e vetmja gje e mbetur prej saj.hidherimet, ato qe te kane dhene force te jetosh e cdo dite e me shume te urresh mizorine.femije...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja dhe Genjeshtra
Vetvetja dhe Genjeshtra KY SHKRIM I DEDIKOHET TE GJITHEVE;JU SUGJEROJ TA LEXONI Jeta eshte e veshtire...Apo jo? C'do te benit perpara nje veshtiresie? Epo ja ku eshte pergjigjja juaj.....Dua te them qe te mos shtiremi si dikush qe nuk jemi,pra te tre...




Komentet e fundit!

Emri: e...
Email: artea.merolli@hotmail.com
Komenti: /

Emri: anonim
Email: desi@yahoo.com
Komenti:

Emri: des
Email: hektor.myrteza@facebook.com
Komenti: bravo

Emri: brikena
Email: ar_ta2000@hotmail.com
Komenti: Jeni shumm tmir vashdoni qeshtu me ese

Emri: keti
Email: ketilena@yahoo.com
Komenti: shum e bukur

Emri: Elda J. Pere
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: :) Koha iken e nuk kemi ca t'i bejm, keshtu qe duhet ta jetojme cdo moment qe kujtimet per ta te mos zhduken bashke me kohen. Kthimi ne kohe ka per te qene gjithmone nje deshire e madhe, por ne duhet ta bejme te tashmen po aq te bukur qe, sic the, ne nje te ardhme te afert apo te larget qofte ne te duam te kthehemi. Ta jetojme momentin sepse eshte ajo cfare vlen me shume. Me pelqen shume eseja, me nje mesazh kuptimplote. :) Nice Ema!! :D



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com