Data e postimit: 2015-03-23 19:21:25
Lexime: 6589 |
Duhet te jete mesnate,e preferuara ime...
Ndjej te ftohte ,ndjesia qe me renqeth ,e preferuara ime perseri,
tak tak,,trokas ne imagjinaten time ...
mikriptja e saj me magjeps, dy porta te medha si ato te perrallave hapen , te dy syte mbyllen...
po i...
|
E pranuar tanimë jeta është tragjedi, deri në njëfarë mënyrë. Në këtë jetë tragjedi ekziston një grua;gruaja e sakrificave. Ekziston një grua që i'a del mbanë e vetme e që punon me mish e me shpirt. Një grua që gjykohet pavarësisht të...
|
A e keni vene re, se shpesh e humbim sensin e kohes? Shpesh, harrojme se sa minuta ikin e treten pertej ne oqeanin e pafund te marramendjes. Harrojme se po harxhojme dite e dite te tera... qe njerezit luten te kthehen. Jeta eshte e bukur kur pret dicka, s...
|
Nje lot qe te pikon...kur ti lendohesh...kur je e gezuar...kur nuk ndihesh mire..dhe gjithcka tjeter,nje person qe te do ty vertet do ti dhimbte zemra kur ti lendoheshe...dhe do ti rrifte aq fort kur ti ishe i lumtur...Ai eshte personi qe te do vertet...
|
Te fjalori Gjuhës Shqipe, i/e dashuruar përkufizohet si:
1. Që ka rënë në dashuri me dikë, që ëhtë dashuruar pas dikuj. Vajzë e dashuruar. Djalë i dashuruar . Të rinj të das...
|
Ta duam njeri tjetrin eshte dukuri, nese ne dojme njeri tjetrin dhe jemi bashk athere do te jemi shum te lumtur. Dashuria eshte nje gje shum e mir sepse ne me dashuri do te krijojm familje , pra ne duhet ta dojme njeri-tjetrin . Dashuria te prek ne piken ...
|
Ne luft Kosova pesoi shume humbje. Humbi rinin dhe rimat me te dalluar, humbi gjysmen e shpirtit dhe shpreses. Nga kjo lufte humben shume familje me miliona te vdekur e te zhdukur. Me miliona nena qe po qanin, e po prisnin duke shikuar ne dritare. Po pris...
|
Pranvera është stina e parë e vitit,që vjen pas dimrit dhe fillon më 21 Mars,kurse mbaron më 22 Qershor.
Në këtë stinë natyra merr një pamje kryesisht me gjelbërim,dielli shfaqet me rrezet e tij të ngrohta dhe si zakonisht retë hapen.
Bujq...
|
-Secili profesion ka bukurite e saj të veta, pasiguri, dinamika, etj, por gjëja më e rëndësishme është që të jetë me dashuri ajo qe ne bëjmë. Unë nga vitet e mia të hershme e dija se kam kërkuar për të studiuar ekonomi, por sigurt do t...
|
Unë zura një ditë të ëmbël dhe të ngrohtë pranvere të nisesha në fshat tek gjyshja.
Kjo ish hera e parë qysh mbas shpërnguljes se saj katër vite më parë
në qytet. Kjo shtëpi ngrihej krenare.Porsa kalova gardhin e harruar bojë hiri jo s...
|
Qerim Pllana
foto
Koment ekskluziv: Ese kushtuar: Ditës së Flamurit të rënëve për unitet bashkim pavarësi dhe demokraci
Prishtinë, (Qerim Pllana ) 23 Nëntor 2012 11:03
Njëqind-vjet pavarësi, shumë pak frymëmarrje, pak ose aspak demokraci...
|
Ne banken e shkolles,
U ula me njehere,
Ti mesuee e dashur,
me mesove A-B-C-EN
Une jam alesja,
me meson perdite,
ti per mua je ,
si nje prind i dyte
Tani jam e vogel,
Marr dije nga ti ,
Neser kur te rritem,
do te jap dituri
Cdo v...
|
Varferia
Varferia , na vjen prej vitesh e shekujsh si plage e
pasherueshme,hera-heres si motiv i jetes , apo si sinonim
i pasurise.Por vjen edhe si uragan,si varferi barbare, e eger,
e pashprese qe pe...
|
Stina e veres eshte ajo qe na ofron edhe pushimet me te gjata te vitit te cilat ne familjen time I shfrytzojme per te shetitur neper qytete te ndryshme. Gjate veres qe kaloi ishim ne Tropoje nje vend shume piktoresk me nje turizem malore be zhvillim, ne m...
|