Data e postimit: 2015-03-21 17:02:06
Lexime: 42719
Vera
Autori: Besa Tina
Lloji: Hartim
Tema: Vera
Shkolla: Kuvendi i Drenices
Klasa: 5A
Qyteti: prishtine
E-mail: Email eshte i fshehur!


O sa e bukur është vera, stina më e preferuar nga të gjithë. Vera është stinë e ngrohtë dhe me plot dashuri, gjatë verës çdokush viziton vende të bukura turistike. Disa vizitojnë Shqipërinë dhe Malin e Zi, por ka disa që shkojnë edhe në vende të tjera. Vera sjell natyrën e bukur me lule dhe gjelbërim, siç e dimë të gjithë dita që fillon Vera është 21 Qershori, dhe dita që mbaron është 21 Shtatori. Gjatë verës përpos që shkojmë në vende turistike ne vizitojmë edhe të afërmit tonë, si hallat, dajtë, tezet, kusherinjtë etj. Gjatë verës ne kemi për detyrë që të lexojmë diçka gjithashtu. Sepse libri është shoku më i mirë i njeriut. Pra, unë kështu përshkrova stinën e verës.

Vepra te ngjashme
Autori: Sidorela Kolaj · Lloji: Hartim · Tema: Shkolla
Shkolla eshte vendi te cilin e vizitoje çdo dite dhe vendi i cili me meson mua.Eshte vendi i mundesive qe na ofrohen.Ne shkolle argetohemi dhe kalojme nje pjese te dites,por çfare eshte me e rendesishmja ne edukohemi dhe mesojme.Shkolla eshte institucio...
Autori: greta sedefi · Lloji: Hartim · Tema: 1 SHTATORI DITE SHKOLLE
1 shtatori eshte dite shkolle per te gjithe nxenesit qe shkojne ne shkolle.Kjo dite eshte dite gezimi ku te gjithe e presin kete dite te mesojne dhe lexojne gjera qe si kane degjuar me pare.Nxenesit e presin kete dite si nje nder me te renderisshmet,per c...
Autori: emi · Lloji: Hartim · Tema: libri
Pasuria me e madhe jona eshte libri,nga ai ne perfitojme shume dituri. E dua librin cdo dite e me shume. Ai hap dyer te rejane mendjen tone. Permes librit ne fitojme gjera shume te rendesishme qe na duken gjate gjithe jetes.Cdo gje ne jeten tone varet ng...
Autori: Albiona Thaqi · Lloji: Hartim · Tema: Libri,shoku im i qmuar
Libri per ma eshte gjithqka qe kam ne jete,ai gjithmone eshte shoku im me i qmuar dhe do te jete gjithmone shoku im i ngushte.Libri eshte shoku i disa femijeve,por ai duhet te jete shoku i ngushte i qod femije ne bote.Sepse nese ne nuk e kemi shoke te ng...
Autori: ulpiana mulaj · Lloji: Hartim · Tema: vendlindja ime
vendlindja ime është vendi ku unë u linda e u rrita ,vendi ku mora mesimet e femirisë, ku jetuam qdo qast me gëzime dhe hidherimet tona . Aty unë hodha hapin e parë dhe nisa rrugen e jetesës. vendlindja është kjo tokë e shenjët ,ku qdo pjes...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Nena ime e Dashur
Nënë, të detyrohem për gjithçka... Ti je e vetmja që ke duruar të qarën time në mes të natës dhe ke sakrifikuar orët e gjumit për tu kujdesur për mua. Ti me atë dashurinë tënde të ëmbël,më ke veshur, më ke zhveshur, më ke larë dhe ...
Autori: Djellza · Lloji: Hartim · Tema: Libri
Libri shoki im me i ngusht Ne jeten e perditshme ne kemi shume shoke por ai qe del mbi te gjithe eshte libri ose shoku me i ngushte i gjithkujt.Ashtu siq stomaku yne kerkon ushqim edhe truri yne eshte njesoj e kjo behet permes librit. Duke e marr shembu...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Të jesh inspirim
Jo gjithmonë bëhemi ata që mendojmë .. Jo gjithmonë janë sfidat ato që na shtyjnë të bëhemi dikush . Qëllimi im është që një ditë të bëhem mjeke. Qëllimi im nuk është që të marrë emrin mjeke apo një post tjetër por ta meritoj k...
Autori: Jasmina Cenaj · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
pranvera erdhi. ditet tani jane me te gjata. moti eshte me i ngrohte.. bore ka vetem ne maja te larta te bjeshkeve. tani ne vend te bores shpesh bie shi. perrojet dhe lumejte vershojne fushat dhe arat. nen kaqubat dalin lajmetaret e pranveresh - lulebor...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Hartim · Tema: Shkrimi i nje teskti fantastiko-shkencor.
Ishte viti 2100.Jeta kishte ndryshuar shume.Toka ishte populluar dhe nga krijesa te tjera te cuditshme.Gjithcka ishte transformuar. Njerezit shkonin nga njeri planet ne tjetrin sikur te te ishin qytete.Teknologjia ishte zhvilluar shume por prape njer...
Autori: anonim · Lloji: Hartim · Tema: vendlindja
Tema: REPORTAZH Tema: Udhetim ne Hotolisht I vogel dhe i panjohur gjendet ne Shqiperine e mesme Hotolishti.I rrethuar nga mali gjithnje i gjelber “Shebenik-u”. Me tej, mu ne mes te fshatit ,rrjedh Shkumbini,lumi qe ndan dy dialekte...
Autori: Eriola Muzaqi · Lloji: Hartim · Tema: Shoqes time
-Ne ishim shumë të afërta por një ditë çdo gjë ndryshoi.Ajo filloi të mbante distancë e unë nuk e dija arsyen.Një ditë erdhi e më tha:pse ti,shpalose sekretet e mia ,unë nuk të besoj më ty .Unë duke u munduar ta qetësoja i thashë:nuk ka...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: pushimet
mesuesen time une shume e dua se ajo kujdeset fort per muua. mesuesja ime eshte si lule vjollce andej edhe ne e quajme mesuesja Mimoz
Autori: Artina Veliaj · Lloji: Hartim · Tema: Gabimet e mia
Jam duke flitur per disa gabime qe i bera pandalur dhe ende nuk po mundem te ndalem se menduari dhe se shkruari.E kisha fjalen se disa ditë isha shum e lodhurr per disaa fjal qe thoja ne heshtje ne ketoo dite te fundit..jam e shqetsuar.asgje nuk mund te ...




Komentet e fundit!

Emri: Estela
Email: qazimemali@gmail. com2345
Komenti: 10/10

Emri: Fatbardhaa
Email: fat_bardha@gmail.com
Komenti: O me vjen keq nuk doja ta thosha fjalen (Kurv) gabim ishte. Sorry

Emri: Fatbardhaa
Email: fat_bardha@gmail.com
Komenti: Kurv

Emri: Fatbardhaa
Email: fat_bardha@gmail.com
Komenti: Woooww!! Me ke mahnitur vertet. Te lutme shume bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com