Data e postimit: 2012-07-10 06:56:11
Lexime: 8341
Te shkruajme per hobite tona. Shkruajme dhe plotesojme grafiket.
Autori: Autori eshte i fshehur!
Lloji: Pershkrim
Tema: Hobe
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ne lidhje me hobet, deshirat, nuk eshte se ndryshoj shume nga shumica e moshatareve te mi. Me pelqej shume te lexoj dhe e gjej nje nder menyrat me relaksuese dhe qetesuese per mua. Ne lidhje me perzgjedhjen e titujve, autoreve jam bere selektive. Krahas leximit te librave me pelqen te merrem me sporte dhe aktivitete ku mund te nxjerr energjite negative te grumbulluara gjate javes. Kurset me ndjekin dita-dites dhe nuk do ti cilesoja si hobi me shume sesa veprimtarei qe duhen kryer per te me aftesuar mua edhe me shume ne fusha te ndryshme te jetes. Duke qene se jam natyre kreative me pelqen shume te shkruaj e vizatoj dhe e shijoj shume ate pjese te kohes ku une kam intimitetin tim.
44. Njeriu ne jete ka nje apo shume dashuri? Per ke ja vlen te sakrifikosh?
Krahas vuajtjeve, sakrificave, deshperimeve e problemeve pafund ne jeten e secilit prej nesh gjithashtu jane te pranishme shume dashuri. Jane ndjenjat per te cilat njeriu lufton dhe merr persiper te gjithe vargun e peripecive e lendimeve ne jete. Mirepo dashurite e njeriut jane te ndryshme nga menyra e perceptimit, gjithashtu edhe nga vendi qe ato zene ne zemren dhe mendjen e individit. Ne kurrsesi nuk mund te krahasojme dashurine per prinderit me ate per njeriun e zemres ose jeten, natyren, femijet etj. Secila prej te lartpermendurave e ka vendin e vet te ndryshme nga tjetra ne zemren e njeriut. Duke qene se te gjitha keto jane kaq te rendesishme per jeten e njeriut, jane arsyeja pse njeriu lufton, atehere edhe sakrifica detyrimisht do te behet per gjithselicen, pasi vetem atehere do te mund te ndihemi te plotesuar. Dashurite jane ndjenja te shenjta te pacenueshme per te cilat ja vlen te sakrifikosh.

Vepra te ngjashme
Autori: xxxxxxxx · Lloji: Pershkrim · Tema: femijeria
si nje endrerr e paperfunduar ne te shkuaren,femijeria aq e pafajshme ,aq e brishte te jep nostalgji per te shkuaren.kujtimet, e vetmja gje e mbetur prej saj.hidherimet, ato qe te kane dhene force te jetosh e cdo dite e me shume te urresh mizorine.femije...
Autori: natyra brovina · Lloji: Pershkrim · Tema: Per librin
libri Librin tim shumë e dua Sepse ai me më mëson Ate qe une dua E kam mik e kam shok RRim dit pa merzi Libri im me meson Dhe prandaj une e dua
Autori: viola gjoka · Lloji: Pershkrim · Tema: pranvera
Pranvera eshte stina me e preferuar .natyra e bukur i ka ngjyrat e kuqe ,te verdhe dhe blu.Aromat e saj jane delikate dhe terheqese.kur vjen pranvera lind gjelberimi dhe njerzit e gezuar nga vapa e madhe vishen me rroba te shkurtra.Kur vjen pranvera lind ...
Autori: Xhesika Merkuri · Lloji: Pershkrim · Tema: Nje udhetim ne hapsire
Une kisha vendosur të bëja një udhëtim në hapësirë.Mora të gjitha sendet e nevojshme dhe sigurisht kostumin e austonautit. Hyra në anije dhe u nisa për udhëtimin drejt hapësires. Emoconet ishin të shumta. Une e ula gravitetin në anije ze...
Autori: Erjola · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
Jeta ka shume veshtiresi. Jeta nuk eshte loje qe te tjeret te luajne me te. Shumica prej nesh gjykojme shume persona per menyren se si esht veshur apo per stilin ose karakterin qe ato kane. Duke u bazuar te kjo disa e mendojne jeten nje paragjykim te madh...
Autori: lorena aliaj · Lloji: Pershkrim · Tema: perendimi i diellit
Perendimi i diellit eshte i bukur kur je afer tokes por me i bukur dhe mbreslendes eshte kur je afer detit ose liqenit.Aty ndien nje kenaqesi te paperseritshme.Dielli qe reflekton mbi liqen e ngjyra e qielli dhe e ujit merr portokalline e embel e cila ta ...
Autori: Nekie Qejvani · Lloji: Pershkrim · Tema: Kuptimi i ri, i vertete.
Ai Sy... Noshta dicka e re apo thjeshte nje ndryshim i vogel i rutines tone , na ben qe te nisim nje kapitull te ri. Heren e pare ,qe shkela ne ate porte te re ,por qe per mua ishte gjigande,isha thjeshte nje nxenese ,qe dukesha si nje loder ne pa...
Autori: Erisa · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
Eh... Jeta! Jeta esht shum e shkurter. Ta jetojme ate sa jemi dhe ta shijojme deri ne fund. Duke pare se cfare ndodh ne ditet e sotme ne mendojme se te jetosh do te thote ti plotesosh te gjitha deshirat qe ne kemi. Jeta ka shum veshtiresi por me ndihmen e...
Autori: Stefania Mita · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujtimet
Me ka marre malli per te qeshurat e lumtura.Mbidheshim se bashku dhe ishim te hareshem ,po tani ku ndodhen te qeshurat dhe gezimi .Te gjithe u larguan larg per diçka me shume .Tani ato quhen thjesht kujtime .Kujtime shume te bukura .Sa nostagji kur beje ...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Hobe
E ngulitur ne mendjen e zemren time qe kur isha e vogel, adhuroj cdo gje qe ka te beje me fushen qe enderroj cdo dite te arrij. Po flas per arkitekturen. Dashuria ime per kete fushe ka nje lidhje te ngushte me vellain tim. Kur ai ishte i vogel formonte nd...
Autori: Fjona Alcani · Lloji: Pershkrim · Tema: Pershkrim subjektiv i cili flet per stinen e vjeshtes. :)
Vjeshta-stina kur qielli vajton me lotet e tij.Rete e zeza te panumerta leshojne piklat e shiut. Pemet pa turp zhvishen ne ere. Gjethet qe dikur ne ngjyre te shpreses, tashme jane shtuar si qilim i verdhe neper trotuare. Zogjte te trembur dhe te lodhur ni...
Autori: Mikela.DRK · Lloji: Pershkrim · Tema: Miqesia ime me gjyshin tim
Une dhe gjyshi im kemi nje marredhenie te shkelqyer.Ne jemi si dy shoke te cilet nuk ndahen kurre dhe tregojme sekretet me njeri tjetrin.Une pervec se e dua gjyshin,cdo vere une shkoj ne fshat per ta ndihmuar ate.Jo vetem gjyshin por edhe gjyshen sepse e...
Autori: Alked Balliu · Lloji: Pershkrim · Tema: Liqeni
Drita e diellit te pasdites ka rene dalengadale mbi liqen. Mbi shkembinjte te cilet Kane marre nje ngjure te kuqerremte , mbi pemet , mbi myshqet qe duket sikur po kalon nje ylber. Pak nga pak dielli largohet dhe bie muzgu. Mbi liqen bie qetesia dhe degjo...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Nje shetitje ne park
Pranvera ka dite qe ka trokitur ne dyert tona.Ngjyrat e saj kane prekur edhe pjesen tone te Tokes duke kthyer gjallerine,harene dhe lumturine gjerave dhe njerzve.Dielli eshte bere me i ngrohte dhe rrezet e tij kane larguar inatin e reve dhe ato rralle kuj...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com