Data e postimit: 2015-02-22 17:07:25
Lexime: 14147
Mësuesja ime
Autori: Muhamed Xhelili
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Mësuesja ime
Shkolla: Hasan Prishtina
Klasa: 5-të
Qyteti: Shkup
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ah sa fjalë të ëmbla e shpirtërore kam për të të thëne ty e dashur. Vëtëm kur shqiptoj fjalën mësuese më bën të ndjej respekt e dashuri për ty.Gjithë ato të mira na dhurove nuk kanë shpërblim.Mësuese aq shumë të ndreoj saqë edhe në të ardhmen kujtimet do të bëjnë me ty.
Mu atëher ku un po mësoja e përparoja,ti ishe ajo që më tregove se ekzistojnë 36 yje,36 margaritarë të gjuhës shqipe. Buzëqeshja jote gjithmonë mën të ndjehem krenar me ty, pasi ti e meritove të të thëras Nëna ime e dytë. Pra e nderuar mësuese kam edhe shumë fjalë të ëmbla tjera të them per ty,por tash nuk mbeti asgjë pos edhe një falenderimi të fortë thellë nga zemra... !!

Të puth fortt fort nxënësi ytt qe z'do të harroj kurrë..

Vepra te ngjashme
Autori: Diarta Rexhepi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Per ty nene! Nisa te shkruaj per ty thesari im i cmuar, por kujtova se nuk mjafton nje jete e tere per te shkruar per qenien me te dashur ne jete. Si mund te ekzistoj nje person kaq I persosur sa ty nene? Ti qe me linde, me mesove te dua, te qesh, te ...
Autori: olti muho · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shqiperia
shqiperia eshte vendi qe kam lindur ajo ka historira te shumta ajo eshte vend i vogel por me vlera te medha cdo i njohur shqipetar ka historine e vet disa te njohur ismail kadare ismail qemali luigj gurakuqi isa boletini argjirua skenderbeu etj
Autori: Megi Barci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja jone
E ardhmja nuk eshte vetem nje pjese ne jeten tone. Ate duhet ta mendojme gjate gjithe kohe dhe jo si zakonisht kur kemi mbushur 18 vjec. Edhe pse ne jemi te vegjel duhet te kemi endrra per te ardhmen dhe te besojme ne to sikur do te plotesohen neser. "Bes...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
Tek po ecja neperate rruge,shikoj ne te dy krahet e mi disa peme,me gjethe shumengjyreshe,te cilat gati do te binin.Duke ecur ndiej disa kercitje te gjetheve qe ndodheshin poshte kembeve te mia.Ajo lloj kercitjeje me jep nje ndjesi rrenqethese qe me kap t...
Autori: eda lumi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: perrallat
Perrallat jane pasqyre e jetessone: Sa here permendim fjaleni perralle kujtojm shume gjera duke nisur qe nga perrallat e bukura qe na thoshe gjyshja kur ishim te vogla dhe ne kohet e sotme na shoqerojne perrallat e Asdrenit. Tani jam ne nje mosh per te k...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Cfare eshte enderrimi?
A eshte enderrimi shkas i gjerave qe ne krijojme dhe bejme?Ne qender te enderrimit eshte perjetimi paraprak i nje realiteti te mundshem,ose perjetimi i nje ngjarjeje te pritshme te trilluar prej vete individit.Disa prej enderrimeve ndihmojne qe cdo indivi...
Autori: Dajana Ndoj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: adoleshenca
Adoleshenca ështe ajo faze e jetës që çdo njeri në këtë moshë preket nga pasojat e saj. Të jesh një adoleshent do të thote të jesh si ajo lulja e sapo çelur e cila sado ti hedhësh ujë asnjëherë nuk ngopet. Adoleshenca shoqërohet me ...
Autori: Brikena · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Librat
Libri eshte nje thesar, qe te jep di momente arratisjeje ashtu dhe momente komforti. Libri eshte nje det me dije . Dija eshte fuqi,atehere dhe libri eshte fuqi . Librat jane nje univers me yje qe nuk te del nje jete per ti lexuar te gjithe. Ato jane gjeja...
Autori: Sabit Maksutoski · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Stina e Dimrit
Pas ditëve të ftohta me shi dhe erë ngadal ngadal na erdhi edhe dimri i cili ka pushtetin e vet deri ne pranverë. Bukuria, bardhësia, kënaqësia dhe shumë gjëra të tjerë çë i bën fëmijët dhe të gjithë njërëzit të kënaqura me plot gëz...
Autori: Ariela Selimllari · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrim i qytetit te Korces
Korca ime... Qyteti i serenatave... Pika me e frekuentuar turistike... Kur nis te flas per korcen time fjalet qe me vijne ne mendje jane te shumta ama une zgjedh vetem nje dhe bertas me te madhe: "Enderr" Mos ma merrni per egoizem kur them Korcen tim...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per" Shpresen"
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgje je nje njeri bosh qe iken vetem ku te te cojne kembet dukesh i pa orientua pa busull .Jeta ka te mira dhe te keqija, ajo eshte e mbushur plpt rreziqe me ...
Autori: fitore berisha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shoqeria
Shoqeria ,miqet nuk jan thjesht një ngrup njerzish, me të cilët thjesht kalon koh me ta dhe bën muhabet.Miqët e zemres jan njerzit me të cilet gjen harmonin ,përkrahjen tek ta por jo vëtëm kaq me ta i arrin bashk sukseset, gabimet,budallalla...
Autori: flutra nuredini · Lloji: Ese pershkruese · Tema: atdheu
E shtrenjeta ime! Sot eshte ditelindja jote Festo e shtrenjeta ime Vetem sot harroj hallet Vetem sot,mos mendo te tjeret Nene e dashur,e shtrenjeta ime Te lutem nje here mendo per veten E di se zemra jote kurr nuk u qetesua Gjithenje loti te ...
Autori: Amra Osmani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrim per Nenen
Nena ehhh sa bukur tingellon .Vetm ky emer sa kenaqesi qe te jep....Nje emer plot me tingellim qe pushtoi te gjithe zemrat e femijeve.Nena kur degjon zerin e embel te saj kur buron ne veshet e tu ti shkon fluturim...Nje engjell i vertete a po jo ? Ajo qe ...




Komentet e fundit!

Emri: :(
Email: nisa@gmail.com
Komenti:

Emri: shkodra
Email: shkodra123@live.com
Komenti: JU LUMTE SE FIX KJO ME DUHEJ PER DSH , FLM TE GJITHVE QE PUNONI KAQ BKR :*

Emri: dita
Email: dita_m@yahoo.com
Komenti: me te vertet nje ese shum e mir ,mua me pelqeu shum pa mas BRAVO

Emri: halil
Email: hlil.lili@lili.net
Komenti: eshte ese shum shum e mir

Emri: Muhamed Xhelili
Email: meni_2004@live.com
Komenti:

Emri: Muhamed Xhelili
Email: meni_2004@live.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com