Data e postimit: 2015-02-22 13:45:56
Lexime: 10387
kalaja e krujes
Autori: xhenada ada
Lloji: Ese pershkruese
Tema: ne brendesi te kalase se krujes
Shkolla: jonuz carciu
Klasa: 9a
Qyteti: elbasan
E-mail: Email eshte i fshehur!


kur hyra ne brendesi te kalase se krujes mu mblodhen ne brendesi shume emocione.ne e dime qe kalaja e krujes ka kaluar shume veshtiresi ne te kaluaren dhe kur e shikon ,te ngrihe ne mendje nje pyetje si ka mundesi qe pas kaq e kaq shume vitesh kjo kala e ka ruajtur madhesjtine e vet.kjo kala ka perballuar tri rrethime nga ushtria osmane dhe kjo nga burreria e heroit tone te dashur Skenderbeut.kur shkova ne kala,dielli ndriconte tronditshem dhe per nje kohe te gjate une qendroja e shtangur,me veshtrimin te ngulur perballe bukurise madheshtore te kalase.S'kisha deshire ta hiqja veshtrimin nga ajo bukuri zanash.kudo mbozoteronte nje melodi e bukur qe sdo ta harroj kurre.kjo eshte kalaja e krujes qe na qendron me afer se kurre!!

Vepra te ngjashme
Autori: Kledja ^^ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Domethenia e saj
Merr nje flete gjigande te bardhe me penelin ne dore.. E ngjyen ne bojen e zeze,aty i shkon dora pa u menduar 2 here. Dhe vizaton nje pike te zeze. Sado e bardhe ajo flete ishte,te gjitheve na shkon syri tek ajo pike e vogel e zeze. Kalimtaret e shikonin ...
Autori: EdonaZ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
Dashuria!..... Sa fjale e degjuar, aq shpesh e permendur..Por a eshte ndalur ndokush ta deshifroje?!..Jo....Disa thone qe eshte nje ndjenje,disa te tjere nje instikt..Mirpo jo eshte me shume aq...Si gjaku qe eshte faktor i pakontestueshem per organizmin...
Autori: Alberina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mesova
Kam mësuar që dashuria lëndon atëherë kur ti nuk e pret. . .që gjërat e bukura nuk zgjasin. . .që të ëndërrosh është më mirë se të jetosh. . .që ka ëndrra të cilat nuk bëhen kurrë realitet. . .që një njeri sado i mirë që mund të ...
Autori: kristofer kalaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: krenar
SHPREHJEN KRENAR SI NJE SHQIPTAR E KANE PERDORUR FRANCEZET QE NE MESJETE,POR JEHONA E KESAJ KRENARIE KA QENE I PERHAPUR ME PARE.NE FILLIMET E SHEKULLIT TE KALUAR KY TIPAR ISHTE BERE AQ I NJOHUR,SA TE HUAJT FIGUREN DINJITOZE TE SHQIPTARIT E KANE PERSHKRUAR...
Autori: Erblina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
E pergjumur dola ne dritare.Shikoja natyren me vete thash "sa bukur" .Gjithqka ishte ndryshe kishin ndryshuar pemet ,livadhe ,madje edhe qielli kishte marr nje ngjyr te kalter te erret .Me vrap shkova tek dollapi i rrobave dhe morra bluz dhe xhinse tamam ...
Autori: Blerta Sinanaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjaku e Flamuri
Lufta e gjaku nuk u ndalen padrejtesi, tortura , vuajtje denime. Dhuna nuk u ndal pse ky vend vuajti e derdhi gjak pse kosova nuk e kishte lirine e vet.Pse?Ai gjak nuk u derdh per kot ai gjak i deshmoreve...Toka u be e kuqe por ne nuk e harrojme se qna ka...
Autori: Esmeralda Sefolli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: JETA
A ekziston ndonje fjale qe te mund te pershkruaje termin"jete"?A ekziston ndonje veper e tere letrare qe te mund te shprehe cka eshte jeta?Mendoni valle qe njeriu e ka kapacitetin e duhur per te kuptuar teresine e saj?Nese mendoni se PO,gaboheni.Pasi te j...
Autori: Dritana hida · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dite dimri
Erdhi stina Ku te gjithe e shijojne dhe sigurisht e pelqejne.Ajo Ku mbulon cdo rruge te qytetit me nje pelhure te mendafshte dhe m ngjyren karakteristike te saj.Tashme ndodhem ne dritaren e dhomes sime...po shikoj kete bardhesi mahnitese e cila po me mbus...
Autori: klasa jemm · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Fshati im >>>>>>
zogjt po na zgjojn hajde qohuni po thojn Se pranvera erdh lule duhet me mbledh oh sa te dua ty o fshti im si ty s ka askund ty te duam shum e shum
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Te enderrosh....
Te enderrosh per ne femijet eshte gjithcka.Endrrat lidhen me shpresen dhe....bam.....ato zhduken pa lene asnje gjurme. Ne kete bote nuk ka femije pa endrra ,te keqija dhe te mira jane endrrat e tyre .Por kur nuk realizohen te duket se e gjithe bota po te...
Autori: arta klaiqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: era e fuqishme
Nje dite duke qendruar brenda ne shtepi,dikush po trokiste ne dere.Trokiti aq fort sa une fillova te friksohesha.Dola te hapja deren,po c`te shihjeishte nje ere e madhe dhe e fuqishme qe gati me mori edhe mua. Mua me dridheshin kembet e duart nga fr...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Motrat e Mia te dashur
Motrat e Mia te dhashura shpiryat e mi ju jeni shkaqet qe une jetoj shpirtat e mi.I lutem zotit qe ju te jeni mire e te jeni te lumtura motrat e mia.Motra Ime e madhe ti je bamirsee dhe punon ne xhamin e Tabakve zoti ta befte mbare qe i ndihmon njerzit .M...
Autori: ardit · Lloji: Ese pershkruese · Tema: as
“Gjakmarrja” problem,pengese e shoqerise tone.Ajo eshte nje fenomen mjaft I perhapur po aq shume sa edhe I perfolur,sidomos ne zonat e veriut.Shume studime jane realizuar lidhur me kete qeshtje,shume analiza e statistika jane referuar megjithate akoma...
Autori: Elvana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta qepo jetojm sot shum e veshtir per ta kupëtuar
Jeta nuk eshte e leht per tu jetuar po ti besoj qe ke disa qellime per te ardhmen tende, mbaj fort qellimet e tua asnjeher mos i lesho deri sa ato të ndodhin.Ne jet gjithon do ket nje fillim te mir per nje jet te bukur. Jeta te ul posht por ti perqendroh...




Komentet e fundit!

Emri: elif
Email: e.koci@gmail.com
Komenti: :

Emri: xfghxgj
Email: xcghxcg@ymail.com
Komenti: hajt mo qenka rpt po vl

Emri: ersa
Email: ersa@hotmail.com
Komenti: sooooo nice I LIKE!

Emri: ersa
Email: ersa@hootmail.com
Komenti: sooo nice

Emri: margers
Email: margers @ gmail. com
Komenti:

Emri: Syd
Email: Syd@gmail.com
Komenti: Mire ne pergjithesi por fjalite nuk jane te shprehura shum bukur dhe nuk e percjellin tek ne emocionin qe ti ke ndjere kur ke pare kalane e krujes 😊

Emri: engin
Email: engin@gmail.com
Komenti: /pl

Emri: Mirjan
Email: mirjanimeri@hotmail.com
Komenti: Shm e bkr

Emri: Mu
Email: i@hotmail.com
Komenti: Na cave karin



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com