Data e postimit: 2015-02-20 20:05:41
Lexime: 10568
Dhuna ne shoqerine tone.
Autori: Alba
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Dhuna.
Shkolla: Aleksander Xhuvani
Klasa: Master
Qyteti: elbasan
E-mail: Email eshte i fshehur!


Pikënisja e gjithçkaje ,ndonëse mistike apo e pakuptimtë për kohën , ekziston e jo vetëm kaq , por edhe simbolizon atë çka unë do ta quaja ‘’pikë referimi jetike ‘‘ . Me kërshëri lind nevoja të shprehem për nje prej fenomeneve më të përhapur apo më saktë të kudo gjendur nëpër çdo vatër familjare . Le ta minimizoj pak horizontin e kësaj problematike e të fokusohem tek vendi im Shqipëria , e cila jo e përcaktuar nga shifrat më shumë sesa nga mentaliteti , është prej kohësh bartëse e dhunës në familje .
Është kjo fjale mjaft e ashpër , që furishëm ka qënë bazë në median e shkruar apo vizive , por edhe në bisedat mes qytetarëve të thjeshtë , të cilët thuajse japin idetë e tyre në vija të përgjithëshme e hera-herës cojnë në mendje situata të dhunës të përjetuar nga vetë ata . Ç’ka vlen për tu theksuar është fakti se , dhuna në familje , ky ekstrem në këtë marrëdhenie me bazë lidhjen e gjakut , mbetet e tillë , çështje e trajtuar për një çast , e cila humbet diku mes fjalësh .
Gjithcka që ka lidhje me familjen, sjell ndikim në shoqëri e jo vetëm në pjesën e prekur nga ky fenomen, por tek të gjithë ne , duke konkluduar më pas në gjëndjen e gjithanëshme sociale tonën . Familja shqipëtare , ka pësuar mjaft ndryshime me kohën , duke kaluar nga ajo matriakale në familjen patriakale . Ditët e sotme tregojnë që realiteti ka mbetur në vend , është strukur në sferën gati të hekurt të mentalitetit dhe gratë shqipëtare vuajnë nën petkun e dhunës , qoftë kjo fizike, psikologjike apo sociale , të ushtruar ndaj tyre. Femra , si pjesa më e brishtë e shoqërise sonë , e cila me veprat e saj ka thurur histori , sot cënohet .
Faktorë të shumtë, por me ndikime të njëjta, bëjnë të mundur thellimin e plagëve shoqërore , ngurtësimin e mentalitetit si dhe thyejnë padrejtësisht jetën dhe personalitetin e shumë fëmijëve , një element kyç pësues i dhunës.Shpesh është thënë ,që ky fenomen ka si bazë gjininë , pra shumë meshkuj duke e unifikuar vetveten me forcën fizike , synojnë të zgjidhin situata të shumta duke aplikuar dhunë në familje , më se shumti tek bashkëshortet e tyre. Kjo paraqet cënimin e plogështise dhe brishtësise së të dobëtit (kjo në aspektin fizik) , siç janë femrat apo fëmijët .Në dukje , ky ‘’privilegj ‘’ për meshkujt I jep atyre potencë në shoqëri dhe I ngre ne majat e elitës , por ç’është e vërteta , aplikimi I dhunës nga ana e tyre , sjell një deformim e prishje të idealeve personale dhe përçarje të ekuilibrit familjar në çdo spektër të mundshëm.
Figura e fëmijës , bëhet pre e mijëra pasojave , që jo vetëm ngjyrosin me të zezë horizontin individual, por edhe atë të mbarë shoqërisë sonë. Ç’është e vërteta , vendi ynë gjithnjë ka qënë bartës i të tilla situatave , duke u mbyllur ndaj prespektivave të reja e përparimeve galopande të kohës .Aplikimi I dhunës në familje , është një njollë , të vilën nëse ne nuk perpiqemi së bashku ta fshijmë , do të bëhet pjesë e pandarë e forces së zakonit shqipëtar.
Femrat shqipëtare , sikundër çdo femër në botë , meritojnë vizionin e së ardhmes të sigurt në aspektin emocional e social si dhe zbatimin në praktikë të të gjitha të drejtave, që krenare qëndrojnë në kushtetutën shqiptare , por realiteti tregon të kundërtën.Vendin e bën shoqëria e aktet e saj , të cilat kur hasin mospërputhje me legjislacionin sjellin ngërçe ,ndonjëherë të pazgjidhshme. Por , e mira në këtë temë të trajtuar qëndron tek fakti se ne mundemi. Shoqëria shqiptare mundet të ndryshojë vendin , duke e filluar këtë ndryshim nga vetja .
Dhuna ne familjet tona , dhuna ndaj grave e nenave tona , eshte nje akt I rende, qe prek rende ndjenjat sublime e I rrezon virtytet e gjithkujt prej nesh. Jemi ende ne kohe te sulmojme se bashku erresiren qe shkakton kjo problematike; te forte ne aspekt intelektual le te bashkohemi per tu bere barriere e saj e keshtu ti hapim vend mireqenies se famijles shqiptare me ne qender gruan ,burimin e jetes.

Vepra te ngjashme
Autori: fitore berisha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shoqeria
Shoqeria ,miqet nuk jan thjesht një ngrup njerzish, me të cilët thjesht kalon koh me ta dhe bën muhabet.Miqët e zemres jan njerzit me të cilet gjen harmonin ,përkrahjen tek ta por jo vëtëm kaq me ta i arrin bashk sukseset, gabimet,budallalla...
Autori: vjollca · Lloji: Ese pershkruese · Tema: MATURANTET
ESE:MATURANTET Te shkruash per nje tem kaq te rendesishme nuk eshte fare e lehte sepse qdo bashkim i shkronjave te jep nje ndjenje te re qdo bashkim i fjaleve te kujton diqka te shkuar ndersa qdo lot qe pikon nga syri te kujton nje te kaluar sa veshtir...
Autori: Erisa Janku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Përfytyroni sikur keni fituar një çmim të rëndësishëm dhe duhet të mbani një fjalim në ceremoninë e ndarjes së çmimeve. KË do falenderoni dhe PSE?
-Dukeni shumë e lumtur.Lexohet në sytë tuaj.Sigurisht,ky është një çmim që as sytë nuk mund ta arrijnë! -Kur nisa punën time drejt këtij labirinti të panjohur,të pazbuluar, mendova se do të pengohesha me gurin më të vogël. Kësaj vajze...
Autori: Bulëzza · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Viti i ri
Viti i Ri eshte nje feste e kendshme dhe plot hare. Kjo feste gezon te gjithë fëmijët anembanë botës te cilët presin se babagjyshi do t’iu sjelle dhurata.Familjet behen se bashku e festojne kete feste me gezim e lumturi. Deshira ime do te ishte q...
Autori: Vesa Fejzullahu · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 21 marsi
Ahh,stina e pranveres me e bukura nder stinet e tjera,Stina e pranveres na sjell lule e gjelberimin e natyres... Nuk e nderroj stinen e pranveres, Dielli ngroh shpirtin e femijeve,buzeqeshje te femijeve cdo dite ne mesdite duke lozur e qetesuar shpirtrat ...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shqiperi te uroje gezur pavarsine
Shqiperi te uroje gezur pavarsine Atdhe,fjale qe del nga zemra si nje rreze drite , kur e shqiptoje kete fjale me vjen ndermend vendi ku u rrita ku kalova pothuajse te gjithe jeten time aty.Atdheu eshte vend I shtrenjte per kedo ne kete bote,dhe...
Autori: ansi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: njeriu im i preferuar
cdo mengjes ngrihem dhe shikoj ate ne youtobe.cdo mengjes mendoj per te.syte e zinj qerpiket e gjate floket si mendafsh fytyra e saj engjellore te ben te dashrohesh me shume me te e ardhuroj.e dua pa mase.ajo esht engjelli i jetes time.nuk e kuptoj si mun...
Autori: Erblina Shala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
Me pelqejn ecjet buz lumenjeve e keshtu vendosa te dal me mamin per te ecur . Shinim shum njerz duke ecur e duke e shijuar kete dit.E papritur pash se floket e mi perplaseshin ne fytyren time .E qielli kishte marr nje ngjyr te kalter te erret e fryente n...
Autori: Telma · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ''Gjakmarrja,nje plage e shoqersise sone''
Gjakmarrja,nje plage e shoqerise sone !!" Te flasesh per fenomene,fenomene te cilat shkaktojne plage,eshte vecse nje tragjedi e ngujuar.. C’mund te jete gjakmarrja? Kush e shkakton ate ? Pse kjo bote duhet te gjeje zgjidhjen e duhur vetem nepermjet gja...
Autori: sara prendaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Adoleshenca
Adoleshenca është mosha me modifikime të gjithanshme në planin biologjik, psikologjik dhe shoqëror. Në këtë fazë ëndrrat marrin rrugë. Është moshë e dehjes pa pasur nevojë për pije, që e bën Platonin ta përcaktojë rininë si dehje shpi...
Autori: Paula · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Ne jemi ketu ne Toke per te, nuk e di, ndoshta per shume gjera te ndryshme nga njera tjetra.Ndokush eshte per gjerat e veta, te beje ate qe do me shume, ndokush per te jetuar apo per cfaredolloj gjeje tjeter. Une, per veten time, jam ne toke per shume gj...
Autori: LH · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjakmarrja ne Shqiperi dhe menyra si e perjeton nje vajze adoleshente ngujimin.
Ese “Sikur të kisha edhe unë një jetë…” Një jetë më ndryshe, me më shumë liri, paqe, argëtim, lumturi dhe dashuri. Vetëm kaq dua në këtë botë. Unë marr frymë, por nuk jetoj, s’jam në këtë botë, askujt nuk i interesoj. Jeta ...
Autori: Xhesilda Paja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nëna ! Vetëm fjala “NËNË” të mbush me një pozitivitet që nuk mund ta shpjegosh. Ka kaq shumë gjëra për të thënë, sa nuk di nga t’ia filloj, por dicka është e sigurtë , nuk ka fjalë që mund ta shprehë mirënjohjen që...
Autori: hax.xh_ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: tingulli i ziles se shkolles
ora po shenonte edhe pak 09 : 35 , po degjoj hapat e zyshes qe zbret per ti rene ziles, po e degjoj... dhe ja tani ora shenoi 09:35 tingulli i ziles po degjohet deri ne katin e tret ne klasen time , nxenesit vrapojne per te dale jashte , zhurma eshte e pa...




Komentet e fundit!

Emri: madalena
Email: anxhela_leshi@yahoo.com
Komenti: Shume bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com