Data e postimit: 2012-07-10 06:14:58
Lexime: 126751
Shkruaj nje kujtim, nje ngjarje qe nuk ju shlyhet nga kujtesa
Autori: Autori eshte i fshehur!
Lloji: Pershkrim
Tema: Kujtime
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Nuk mbaj mend gjithcka qe ka ndodhur ne jeten time kam qene pese vjec por ka edhe ngjarje qe ngelin deri vone ne memorjen tone. Kjo ndoshta sepse na kujtojne nje situate gazmore qe kemi perpetua, por edhe tipin tone dhe karakteristikat qe kemi pasur kur ishim te vegjel. Nje ngjarje qe do te me kujtohet gjithnje, ndoshta sepse ky kujtim eshte i fiksuar ne nje foto eshte ajo qe do te them tani. Dikur ne qendren e Tiranes ka qene nje si tip sheshi i vogel me makina loder per femije. Kam shkuar shume here atje, por ky eshte rasti i pare qe e mbaj mend mire. Kishim dale shetitje me babin (une dhe motra ime) dhe i kerkuam te na conte tek makinat per femije. Ai natyrisht nuk na e prishi. Kur mberritem atje motra zgjodhi nje makine te verdhe, ndersa une nje motor te kuq (kjo sepse ishte me personazhe, vizatimore per djem, por qe une i kam shume perzemer). Isha shume e lumtur qe edhe vone po i jepja motorit ashtu si shume te rritur rrotull nesh me mjete te verteta. Doja dhe une te isha si ata prandaj vendosa ti bashkohesha. U nisa drejt rruges se makinave me vendosmeri dhe kaperceva rrethimin e sheshit i cili perbene nga disa vazo te medha lulesh te vendosura ne forme rrethi. Kur me pa babai therriti me te madhe dhe u nis drejt meje. Edhe motra u tremb shume. Per fat aty qelloi pronari I makinave I cili me mori me vrull. E mbaj mend ende reagimin e tensionuar te babit i cili ishte teper i frikesuar dhe i nxehur njekohesisht. Kjo eshte nje nga ngjarjet qe do te mbetet gjithmone ne mendje per tensionin dhe humorin qe e shoqeronin njekohesisht.

Vepra te ngjashme
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: ...................
Kusherinjte e mi Une kam shume kusherinj por ata me te afermit jane 5 Ergi,Medina,Erva,Ajla dhe Titi ERGI Ergi eshte moshatar me mua pra 11 vjec.Ai eshte nje djale i bkr dhe i zgjuar.Eshte elegant dhe i gjate,ka floke te zinj dhe kacurrela.Ka sy te me...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Pershkrim · Tema: Hobe
Dy prej hobeve te mia kryesore jane frekuentimi i shpeshte i kurseve te ndryshme dhe perdorimi i rregullt i kompjuterit. Persa i perket hobit te pare mendoj se eshte ne te miren time frekuentimi i kurseve. Ato me ndihmojne qe te fitoj njohuri edhe me te z...
Autori: Florentina Dërmaku · Lloji: Pershkrim · Tema: Nostalgjia
Sot, në mëngjesin e freskët me shi seç më kaploi një dëshirë e rrufeshme për të lexuar një libër që kishte ca ditë që më vështronte nga cepi i raftit, sikur kopertina e tij ngjyrë kafeje po më thoshte: Më merr budallaqe, sepse nuk e d...
Autori: ema · Lloji: Pershkrim · Tema: Nje shetitje buze liqenit
Sa me pelqejne ditet e embla te vjeshtes.I adhuroj shetitjet e gjata buze parkut.Era e lehte qe fryn dalengadale e te merr floket perpjete,qe rrudh siperfaqen e liqenit e qe tund kendshem gjethet e pemeve, e si pasoje ato rrezohen pertoke me pelqen shume...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Macja ime
Macja ime quhet kiko.Eshte nje mace e dashur me te gjithe.Ka nje trup te vogel me qime te gjata me ngjyre te bardhe si bora.
Autori: desara dedolli · Lloji: Pershkrim · Tema: udhetimi per ne mars
UDHETIMI PER NE MARS Une kam vendosur te bej nje udhetim ne nje nga planetet e university,Marsin.U nisa me disa nga shoket e shoqet e mia qe ne mengjes.Morem te gjitha mjetet e nevojshme dhe patjeter kostumin e astronautit.Hypem mbi anijen kozmike d...
Autori: qendresa selimi · Lloji: Pershkrim · Tema: per atdheun tim
kosova vendi im a e di sa shume te dua per ty jeten e flijoj a e di sa shume trima u vrane ne ket toke sa gjak ehte derdhur vetem per ty kosove kudo qe te shkoje te shetise boten ty asnje vend ste zavendeson ty prandaj te dua shume
Autori: flavio salaj · Lloji: Pershkrim · Tema: natyra
po afrohesha drejt grykes se malit dhe cme pane syte nje lume vezullues me gure zalli qe shnderrisnin si diamante te cmuar dhe te vyer.uji i lumit me beri te futesha brenda tij dhe te shijoja ujin e bekuar te natyres ai vend ishte i mrekullueshem nuk mund...
Autori: Erjola · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
Jeta ka shume veshtiresi. Jeta nuk eshte loje qe te tjeret te luajne me te. Shumica prej nesh gjykojme shume persona per menyren se si esht veshur apo per stilin ose karakterin qe ato kane. Duke u bazuar te kjo disa e mendojne jeten nje paragjykim te madh...
Autori: Bleona Aliqku · Lloji: Pershkrim · Tema: Kush jam une ?
Kush jam une ? Kush jam une ,jam ajo qe dua paqen dashurin kumonikimin mes njerzve etj. Une jam Bleona Aliqku jam nga Kosova nga qyteza e Skenderajt jetoj 3 km nga kjo qytez ne fshatin e bukur qe quhet LLausha kurse mesimet i zhvilloj ne shkollen fillor...
Autori: Klara Noku · Lloji: Pershkrim · Tema: Pershkrim i nje mjedisi ne nje drame timen
nate nje heshtje e urryer kish` mberthyer qytetin e zhurmshem te Nju Jorkut.Rrugica te erreta te conin drejt nje vorbulle tanime te pashmangshme.Nje ere e lehte peshperiste ne dritaret e qytetit ,te cilat hapeshin e mbylleshin athua se bisedonin me te.Nje...
Autori: uejda gjergji · Lloji: Pershkrim · Tema: nena
NJE FJALE E SHENJTE ME E MADHE NE KETE BOTE,EMRI I NENES SIME QE KURR NUK DO TA HARROJ.KJO FJALE HYJNORE JA ZBUKURON JETEN TE GJITHEVE SEPSE PA FJALEN NENE BOTA NUK DO TE KISHTE KUPTIM.TI JE AJO QE JE KUJDESUR PER MUA .NE ORET E VONA ,UNE JAM AJO QE TE KA...
Autori: ANA · Lloji: Pershkrim · Tema: LIKE NOBODY"S AROUND
Want you to cry? 'Cause you're laughing so hard tonight Playing air guitar alright We're being who we are even if they hate that Want you to shout At the top of your lungs about All our favorite songs so loud We'll be singing along even if they h...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
Klasa e 9B ka shume vajza por une do te vecoje, njeren prej tyre, shoqen me gazmore te klases sone. Mosha e saj eshte 15 vjece. Eshte 165 cm e gjate me nje trup mesatar por shpirt te pasur me sinqeritet. Ne pamje te pare dallohet qarte serioziteti dhe pun...




Komentet e fundit!

Emri: lol
Email: oijzsiuWC@YAHOO.COM
Komenti: shume bukur fiks per nje detyre shtepie

Emri: arber
Email: arbermance@icloud.com
Komenti: bukur shum bukur

Emri: Romeo
Email: janiromeo00@gmail.com
Komenti:

Emri: Romeo
Email: janiromeo00@gmail.com
Komenti:

Emri: Jona
Email: Jonakastrati@live.com
Komenti: Une dua te jem infirmere

Emri: Silva
Email: silvaxheni1@gmail.com
Komenti: Bravoo!

Emri: la la la
Email: la.la.la@hotmail.com
Komenti: shum keq

Emri: Fiona
Email: Fionadestani@gmail.com
Komenti: Shum mire

Emri: gfuj
Email: LALALA@GMAIL.COM
Komenti:

Emri: dafina
Email: dafina.br@hotmail.com
Komenti: Good 😃👏👏


Emri: donika
Email: donika_lironi@hotmail.c
Komenti: Shame të bukura

Emri: rinaa
Email: rinesaakrasniqii@live.com
Komenti: ju lumtee

Emri: edona
Email: edona.79@live.com
Komenti: hhahahah shum bukur

Emri: albana zeqi
Email: albana_zeqi@live.com
Komenti: hahahaaha bukur bukur

Emri: une
Email: une.un@hotmail.com
Komenti: je njeshi

Emri: Debora
Email: debora123-123@live.com
Komenti: shum bukur

Emri: linda
Email: linda_ujka@hotmail.com
Komenti: shume bukur

Emri: linda
Email: linda_ujka@hotmail.com
Komenti: shume bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com